Objazd!!!

Pisemny: 15 październik 2017
Czas podróży: 5 — 16 październik 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 3.0
Od 2012 roku wypoczywamy w tym hotelu wielokrotnie i byliś my zadowoleni, brakował o nam tylko 2015-16. Przybywają c tutaj w paź dzierniku 2017 r. , byliś my nie tylko zdumieni, ale wrę cz zszokowani stanem cał ego hotelu, w tym spa. Zapas w pokoju jest w opł akanym stanie (w któ rym pokó j został zamó wiony poprawiony), klimatyzatory usunię te - przewody wystają ce w ś cianach nie są ocieplone, w ł azience na ś cianach czarny grzyb nie wspominają c zapach, któ ry dochodzi z dziur kanalizacyjnych, poś ciel jest przetarta, a z plamami, zmienia się co trzy dni (ze skandali) na te same, szare rę czniki (lepiej milczeć o ich zapachu), szlafrok (jeś li są znajdź to dla siebie), potem rozdarty lub po prostu bez paska, zmienia się co cztery dni z proś bą o opuszczenie paska z poprzedniego, ż eby nie wią zać się koronką , balkon cał y w goł ę bich odchodach, a te nie są wszystkie rozkosze, któ re zobaczysz, gdy wejdziesz do chł odni. W budynku Promenady, gdy dział ał a winda, zupeł nie zapomnieli. A po przejś ciu przez pię tra - moż e się wydawać , ż e jesteś w opuszczonym budynku - takim jak pokoje zadań . Personel serwisowy jest zredukowany do minimum, zarobki otrzymywane są odpowiednio z duż ymi opó ź nieniami, poziom obsł ugi jest zerowy. W jadalni nie bę dę mó wić o „naczyniach”, ich jakoś ci i przygotowaniu, ograniczę się do braku wystarczają cej iloś ci obrusó w „tł ustych i ź le umytych naczyń ” z czarnymi plamami z brudu, kelnerzy po prostu zamiatają resztki jedzenia na podł ogę , a to wszystko jest wdeptane w dywan, któ ry nie był czyszczony od czasu otwarcia hotelu. Jeś li poprosisz w kolejce o naleś niki, a nie dostaniesz ich, wyjmij wię cej, powiedzą Ci, ż e nie ma komu ich ugotować . Linia szwedzka jest jak karmniki w boksach dla ś wiń , nie tylko pobiera gotowe danie, ale widelca do serwowania nie moż na dotkną ć , po prostu pł ywa w jednym z naczyń lub toczy się po stole. Tak, a to jeszcze drobiazg, wchodzą c do strefy spa zobaczycie poł owę zamknię tych saun, te, któ re dział ają pracują na 30%, jak mó wi obsł uga – kotł ownia pracuje z przerwami. Kiedy wejdziesz do basenu odkrytego nad gł ową , zobaczysz kawał ki rdzewieją cego sufitu, któ re po prostu spadają na twoją gł owę lub do wody? . Pod prysznicami zapach jak w publicznej toalecie, smró d nierealny! Odpoczywaliś my dziewię ć osó b, na drugi dzień po aferach z obsł ugą zdecydowaliś my się wyjechać zmieniają c hotel na inny, ale odmó wiono nam zwrotu (co ró wnież stanowi naruszenie jednego z praw konsumenta i podlega odpowiedzialnoś ci karnej jako „shahraystvo”). Gburowate zachowanie gł ó wnej gospodyni hotelu (zdję cie w zał ą czeniu) w koń cu wyprowadził o nas z cierpliwoś ci, robi to, co chce, na skargi dotyczą ce sprzą tania lub braku czegoś w pokoju - wysył ają c wyraź nie po rosyjsku - w trzech literach (choć jest miejscowego aborygena), jej przywó dztwo obejmuje znajomoś ć ich niedocią gnię ć . Ogó lnie rzecz biorą c, ludzie - po prostu cenią swoje finanse, zdrowie i czas - omijają tę straszną instytucję trzecią drogą . Opisanie wszystkiego w szczegó ł ach to po prostu za mał o czasu i wysił ku. Nie znajdziecie tu nic dobrego, sporo czasu spę dziliś my na procesach są dowych i obronie naszych praw dzwonią c do administracji hotelu i policji, ale nic nie da się osią gną ć - wzajemnie się osł aniają . Zebraliś my wystarczają cą iloś ć materiał ó w i wkró tce bę dziemy przygotowywać w mediach peł ny reportaż z pracy tego „bardla”.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał