Jakość usług

Pisemny: 27 lipiec 2017
Czas podróży: 12 — 27 lipiec 2017
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 5.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 7.0
Hotel nie jest zł y, czysty, ale sprzą tają pokoje, moż na powiedzieć , niechę tnie, czasem moż na chodzić cał ą pierwszą poł owę dnia, ale nie zajrzeli do pokoju. Jak tylko zdecydujesz się odpoczą ć , konieczne staje się posprzą tanie. Ale moż na tego doś wiadczyć .
Jeś li chodzi o jadalnię , z tzw. „bufetem”, to parodia. Jeś li pó jdziesz zjeś ć jakieś dwadzieś cia minut po jego otwarciu – peł na gwarancja, ż e ​ ​ dostaniesz tylko skrawki jedzenia. Poza tym ma się wraż enie, ż e naczyń jest za mał o, czekasz, aż się umyją , wyjmują kilka talerzy, znowu moż e nie wystarczyć . Nie pamię tasz o mię sie, tylko ci, któ rzy wbiegli pierwsi, odpychają c resztę , mogą je zjeś ć . Zbierają gó ry na talerzu: jeden talerz na mię so, drugi na sał atki, trzeci… i tak dalej. I choć jest uł amek tego, ż e pozostanie na talerzu, najważ niejsze jest to, ż e udał o mi się go odebrać innym! Wieczorem czę sto obserwuje się taki obraz - stoją przy talerzu z ciasteczkami z paczką , jak tylko go opuszczają , wtedy cał a zawartoś ć talerza wypada do torby, a goś ć z dumą wychodzi do pokoju. Wniosek - jeś li jest taki kontyngent goś ci, uważ am, ż e bardziej celowe jest ustawienie stoł ó w porcjowanymi potrawami, aby nie był o pokusy, aby spró bować zjeś ć dla czterech są siadó w za jedną cenę biletu.
Wszystko inne, ł ą cznie z jakoś cią leczenia, moż na pogodzić . Kiedy tu przyjeż dż asz, przygotowujesz się przede wszystkim na przyję cie leczniczej wody.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał