Nie jakość za te pieniądze!

Pisemny: 10 styczeń 2020
Czas podróży: 1 — 4 sierpień 2019
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 6.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Moż e coś ź le zrozumieliś my, ale jaki menedż er nie ma personelu w szczycie sezonu? ! Administrator stoi przy barze, czyś ci baseny i wyrzuca ś mieci. Gdzie są majsterkowicze? Pokojó wka sprzą ta pokoje, myje, gł aszcze, a nawet sprzą ta terytorium. Andreas, postradał eś zmysł y? Czy to nie za duż o dla jednej osoby? Dziewczyna jest zmywarką , jest też barmanką , moż e też być kelnerką , pomaga w kuchni. Co to jest? Jak to moż e być ? A kuchnia w tym roku to generalnie atas! Bez wzglę du na to, jak prosisz, nie ma nic. Chł opaki! Dlaczego wię c menu? Kto odpowiada za Twoje zakupy? Ale Andreas chwali się , ż e ma wszystkie warzywa ze swojego ogrodu. Co? Ten? (zdję cie w zał ą czeniu) Nadal zakupiony, dostawa importowana. Pieczenie i wypiek pó ł produktó w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар