W okresie od 14-15.10. 2018 był w tym hotelu. Jeś li chodzi o pokoje to są stare, bez elementarnych remontó w, z pleś nią na ś cianach, zepsutą hydrauliką , kurzem na meblach itp. Jeś li chodzi o wygodę to nie ma! Miał am nieostroż noś ć zamawiać lunch w Bar-kawiarni, miał am do dyspozycji 30 minut czasu, przed zł oż eniem zamó wienia zapytał am kelnera, co zjeś ć i co mogę zamó wić , powiedzieli, ż e wszystko, co jest w menu.
… Już ▾
W okresie od 14-15.10. 2018 był w tym hotelu. Jeś li chodzi o pokoje to są stare, bez elementarnych remontó w, z pleś nią na ś cianach, zepsutą hydrauliką , kurzem na meblach itp. Jeś li chodzi o wygodę to nie ma! Miał am nieostroż noś ć zamawiać lunch w Bar-kawiarni, miał am do dyspozycji 30 minut czasu, przed zł oż eniem zamó wienia zapytał am kelnera, co zjeś ć i co mogę zamó wić , powiedzieli, ż e wszystko, co jest w menu. Ze wzglę du na to, ż e był em bardzo ograniczony czasowo i po odczekaniu 15 minut zwró cił em się do baru z pytaniem, gdzie jest mó j lunch, kelner udał , ż e mnie nie sł yszy. Po odczekaniu kolejnych 5-10 minut ponownie zadał em to samo pytanie, mó wią c, ż e czekam bardzo dł ugo, kelner z niezadowolonym spojrzeniem zadzwonił do kuchni i przekonał mnie, ż e moje jedzenie już jest niesione. Wierzą c na sł owo tej pani zrobił em z gó ry kalkulację idą c do baru, ale jak się okazał o był o to kł amstwo, nikomu nie przyszł o do gł owy, ż eby się spieszyć z obiadem, w efekcie po odczekaniu kolejnych 10 minut został em zmuszony opuś cić tę instytucję bez czekania na obiad. Po zwró ceniu się do kelnera z proś bą o zwrot pienię dzy otrzymał em odmowę i niezadowolony wyraz twarzy z roszczeniem tonem nie do przyję cia dla sektora usł ug - „Nie wiesz, ż e kotlet jest gotowany przez dł ugi czas? ” (W normalnych lokalach ostrzegają klienta o opó ź nieniu w gotowaniu, jeś li wynosi 30 minut). Nikt nie raczył przeprosić . Był em w wielu hotelach, ale to pierwszy raz, kiedy spotkał em się z tak chamską obsł ugą.. .
Tak jak
Lubisz
• 3
Pokaż inne komentarze …
Hotel jest raczej biznesową klasą , jako turysta, któ ry przyjechał zobaczyć Lwó w, lokalizacja mi nie odpowiadał a. Chociaż jest bezpoś redni tramwaj 3 i 5 z hotelu do centrum. W pobliż u hotelu znajduje się supermarket, aquapark i market. Pokoje są czyste, meble nie są stare, personel jest przyjazny, ś niadanie był o pyszne.
… Już ▾
Hotel jest raczej biznesową klasą , jako turysta, któ ry przyjechał zobaczyć Lwó w, lokalizacja mi nie odpowiadał a. Chociaż jest bezpoś redni tramwaj 3 i 5 z hotelu do centrum. W pobliż u hotelu znajduje się supermarket, aquapark i market. Pokoje są czyste, meble nie są stare, personel jest przyjazny, ś niadanie był o pyszne.
Polecam hotel, ale za oferowaną cenę moż na znaleź ć hotel w centrum miasta. Wię c 9 na 10
Polecam hotel, ale za oferowaną cenę moż na znaleź ć hotel w centrum miasta. Wię c 9 na 10
Tak jak
Lubisz
• 3
Ś wietny hotel Normalna czwó rka Druż yna pił karska Dynamo-Kijó w zostaje tam, jeś li chodzi o Lwó w. Miał em standardowy pokó j dwuosobowy. W pokoju jest wszystko co potrzebne. Czysto i schludnie. Był y też naleś niki z ró ż nymi nadzieniami, naleś niki, goł ą bki, sał atki, ś ledzie, pł atki owsiane, smaż one omlety i jajecznica z boczkiem, kilka rodzajó w musli, sfermentowane mleko pieczone, 3 rodzaje sokó w (nie yupi), grejpfruty, winogrona, ś liwki , wypieki.
… Już ▾
Ś wietny hotel Normalna czwó rka Druż yna pił karska Dynamo-Kijó w zostaje tam, jeś li chodzi o Lwó w. Miał em standardowy pokó j dwuosobowy. W pokoju jest wszystko co potrzebne. Czysto i schludnie. Był y też naleś niki z ró ż nymi nadzieniami, naleś niki, goł ą bki, sał atki, ś ledzie, pł atki owsiane, smaż one omlety i jajecznica z boczkiem, kilka rodzajó w musli, sfermentowane mleko pieczone, 3 rodzaje sokó w (nie yupi), grejpfruty, winogrona, ś liwki , wypieki. W pobliż u hotelu znajduje się park wodny, duż o sklepó w. Bezpoś rednie minibusy jeż dż ą do centrum miasta - 41.51, a takż e do Auchan - 10.25. Wszystko mi się podobał o. Zaró wno hotel, jak i ogó lnie Lwó w.
Tak jak
Lubisz
• 1