Hotel z roszczeniem

Pisemny: 25 czerwiec 2017
Czas podróży: 17 — 23 może 2017
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
Musiał em przyjechać do hotelu do pracy.
Nic dziwnego, ż e hotel ma 3*, na pewno wię cej nie dasz.
Pokoje bez smaku, stare rę czniki, brak prysznicó w (jakaś gó wniana zasł ona), niegrzeczna administratorka z szelkami.
Od przyjemnych: obsł uga (sprzą taczki, administratorzy (opró cz urody z szelkami) zawsze chodzą na spotkanie. Nie sprzą tają na ż yczenie.
Ś niadania pyszne, bufetowe.
Restauracja jest droga, ale zawsze są ludzie (ogó lnie pyszne).
Ogó lnie rzecz biorą c, hotel musi zostać zmodernizowany, aby odpowiadał cenie za pokoje (od 850 UAH/dzień ): w pokojach trzeba przeprowadzić normalny remont i wybrać normalny personel, bez dopalaczy. I bę dzie dobrze.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał