TAKA USŁUGA NIE JEST WARTA Tych PIENIĄDZE!

Pisemny: 30 sierpień 2017
Czas podróży: 13 — 20 sierpień 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 3.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 5.0
Przeczytaj o dobrych rzeczach na stronie, napiszę o tym, co mi się nie podobał o.
Mieszkali od 13.08. 17 do 20.08. 17 (7 dni) w domu z bali. Zarezerwowane 2 miesią ce wcześ niej. Koszt pokoju dwuosobowego wynosi 1200 UAH za dzień plus 400 UAH dopł ata za dwoje dzieci (3 lata i 8 lat). Przy odprawie administrator wielokrotnie zwracał uwagę na to, ż e za zepsute, zaginione, zepsute, zniszczone mienie nakł adana jest kara pienię ż na. W naszym pokoju deska sedesowa był a luź na, a stolik nocny bez uchwytu, o czym natychmiast powiadomiliś my obsł ugę .
Nastę pnego dnia po zakwaterowaniu w pokoju zaczę ł a odpadać tapeta, pod któ rą wyraź nie widać był o czarny grzyb na ś cianie i unosił się zapach pleś ni. (Pó ź niej okazał o się , ż e pokó j był zalany z najwyż szego pię tra, a przed naszym przyjazdem tapeta został a naklejona na wilgotną ś cianę . ) Od razu zwró ciliś my się do administratora chat z bali, któ ra rozkł adają c rę ce powiedział a, ż e ​ ​ moż e nic nie robić i zgł aszać się do dyrektora. Przyszedł dzień pó ź niej i zaproponował , ż e za dwa dni przeprowadzi się do pokoju w innym domu z bali. Odmó wiliś my, ponieważ to nie rozwią zywał o szczegó lnie problemu, ponieważ dzieci i ja i tak przez wię kszoś ć reszty musielibyś my mieszkać w pokoju z odklejoną tapetą i zapachem stę chlizny. Tak, a obok mieszkali znajomi, u któ rych zarezerwowaliś my razem dwa pokoje z gó ry iw zasadzie w pobliż u. Poprosili o znalezienie innego akceptowalnego rozwią zania. Reż yser obiecał coś wymyś lić i wyjechał … na kolejne trzy dni. W cią gu tych trzech dni zapytano nas, kiedy wyjedziemy do miasta, ż eby za kilka godzin naszej nieobecnoś ci nakleili nam nowe tapety. Na wilgotnej, spleś niał ej ś cianie! Odpowiedzieliś my, ż e zaplanowaliś my wakacje nad morzem, a nie w mieś cie. Trzy dni pó ź niej sami poszliś my do poczekalni dyrektora. Ku naszemu oburzeniu i zaproponowaniu zniż ki na noclegi za niską jakoś ć usł ug, dyrektor powiedział , ż e pomyś li i przyjedzie do nas. Nastę pnym razem widzieliś my go, gdy wyjeż dż aliś my - specjalnie poszliś my się poż egnać - i rozmawiał z nami chamsko. Wnioski dotyczą ce zarzą dzania wł asnymi problemami, a co najważ niejsze – stosunku do klientó w są oczywiste.

Jadł em w jadalni. Duż y, 450 miejsc, klimatyzowany. Jakoś ć - Scoop: rozdrobnione potrawy, tanie jedzenie, ale duż o do napeł nienia ż oł ą dka, absolutnie wszystkie pł atki dla dzieci są przesolone, dł ugo trzeba czekać na dania.
Wifi nie dział a w pokojach.
Na terenie w pobliż u domkó w z bali znajdują się obszary z odpadami budowlanymi i ś mieciami.
TAKA USŁ UGA NIE JEST WARTA Tych PIENIĄ DZE!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał