Uważaj na hotel i touroperatora Anex tour

Pisemny: 11 wrzesień 2012
Czas podróży: 28 sierpień — 4 wrzesień 2012
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Informacje zwrotne Hotel Bellvista 4* Kemer Turcja wraz z wycieczką Anex.
Wycieczki Anex to oszuś ci. Bellvista 2* - pensjonat.
Wakacje we dwoje w Turcji od 28.08. 2012 do 04.09. 2012.
Przyjechaliś my do hotelu Bellvista 4.28 sierpnia 2012 roku okoł o godziny 9:00. Nie spodziewaliś my się niczego specjalnego od hotelu po przeczytaniu recenzji na jego temat, ale po raz pierwszy spotkaliś my się z takim chamstwem. Wypeł niają c dokumenty do ugody zauważ ył em, ż e jakiś turysta chciał zabrać rę czniki na recepcję , ale odmó wił mu pracownik hotelu, powoł ują c się na jego nieobecnoś ć . Okazał o się , ż e turysta zna ję zyk turecki i po kilku sł owach pojawił y się rę czniki. Cuda znajomoś ci ję zyka tureckiego.

Có ż , wyglą da na to, ż e wypeł nił em papiery, otrzymał em bransoletki, zjadł em ś niadanie, a do zał atwienia nie jest jeszcze tak blisko. Obiecali rozliczyć się dopiero o 14-00, odnoszą c się do przepisó w mię dzynarodowych (ł amią c wszystkie strony okazał o się , ż e zgodnie z przepisami mię dzynarodowymi, odprawa jest do 12:00).... Usiedliś my w recepcji, poszliś my na spacer po dziedziń cu hotelu i postanowiliś my wybrać się na spacer, aby zobaczyć , gdzie jest morze i gdzie wszystko znajduje się w okolicy. Po drodze spotkaliś my wiele sklepó w i agencji turystycznych z natrę tnym tureckim serwisem. Otó ż ​ ​ dali nam swoje ulotki z nazwą , opisem i cenami wycieczek. No có ż , dali i jest dobrze, przyjedziemy do hotelu, przeczytamy, wybierzemy. Zwykle wybieramy się na wycieczki od touroperatora, wiemy, ż e przepł acamy, ale przy ekstremalnych wycieczkach (paralotniarstwo, nurkowanie, rafting), takich jak nasze, nie ryzykujemy zabrania go na ulicę . Moja dziewczyna miał a ulotki, po przyjeź dzie wrę czył a mi je i wyszł a na kilka minut. Niczego nie podejrzewają c, przechodzą c obok recepcji, nagle zatrzymał mnie jakiś mę ż czyzna w niebieskiej koszulce, zewnę trznie podobny do Turka, ale cał kiem dobrze mó wią cy po rosyjsku. Wyrwał mi te ulotki i rzucają c je na recepcję zaczą ł mi mó wić jakim jestem ł ajdakiem, ż e przywió zł do hotelu ulotki z innych agencji, ż e hotel jest cał kowicie podporzą dkowany Anex tour, i ż e jest zakaz wnoszenia do hotelu ulotek innych firm. Na począ tku był em trochę zagubiony. Na moje pytanie: „Z kim mam zaszczyt porozmawiać ? ” odpowiedział , ż e jest kierownikiem hotelu. W pobliż u był przedstawiciel wycieczki Anex, przewodnik hotelowy Vladimir. Zapytał em, gdzie znajdują się spisane zasady lub klauzula umowy, któ rą ł amię . Na co Vladimir powiedział , ż e generalnie pracuję jako „dystrybutor”. Sytuacja zaczę ł a się nagrzewać . Dystrybutor z trzema ulotkami z ró ż nych agencji??? ! ! Kierownik hotelu zapytał o moje nazwisko i zapytał , czy mogę się zameldować . Podał am swoje nazwisko i powiedział am, ż e czekamy tylko na osadę i generalnie nie jestem zbytnio entuzjastycznie nastawiona do ich goś cinnoś ci. Kierownik hotelu, po wysł uchaniu mojego oburzenia, odpowiedział , ż e jestem tylko goś ciem i nie powinienem ustalać wł asnych zasad w obcym kraju i rozmowa skoń czył a się przed godziną.14:00, do czasu rozpoczę cia zameldowania. Potem olś nił o mnie, na pró ż no pozwolił em mu wymkną ć się z nazwiskiem i osadą...
Czekają c przeszł am przez wszystkie punkty informacyjne, gdzie spisane są regulaminy i inne przydatne informacje. Nigdzie nie wskazano, ż e zabronione jest przynoszenie ulotek z innych agencji! To podobno jakaś niepisana zasada, tak tajna, ż e ​ ​ nigdzie o niej nie napisano, ale wszyscy turyś ci muszą ją jakoś znać . Ale co mnie zainteresował o. . . Okazał o się , ż e „kierownik hotelu” jest pracownikiem Anex tour jako przewodnik hotelowy. Jego zdję cie był o zabawne na stoisku Anex, gdzie był y jeszcze trzy zdję cia przewodnikó w hotelowych, któ rzy byli w hotelowym lobby.
Pomyś lał em, ż e to dziwne i pró bował em znaleź ć dla tego wytł umaczenie. Moż e pracuje na pó ł etatu zaró wno tam, jak i tam? ? ? Tak, nie, to niesamowite. No nic, wszystko wyjaś ni się pó ź niej.
Tak wię c o 14:00 zaczynamy otrzymywać liczby. Klucze do pokoi rozdał znany nam już pó ł pracownik Belvista i Anex tour, któ ry nazywał siebie „menedż erem hotelu”. Po rozdaniu otrzymaliś my pokó j nr 633. Do pokoi zaprowadzono okoł o 10 osó b, drogę wskazał o dwó ch chł opcó w z wó zkami z naszymi walizkami. Zaprowadzono nas do jakiegoś budynku, któ ry ró ż nił się od wszystkich innych, a nawet pozornie stał na zewną trz hotelu, ale nie był o do niego innego podejś cia, tylko przez terytorium hotelu Belvista. Budynek był oczywiś cie stary, miał duż y hol - hol, brudną podł ogę , chaotyczne meble; w recepcji co miesią c kurz, w pomieszczeniu za recepcją znajduje się magazyn mebli, nie ma pracownikó w; w nastę pnym pokoju był magazyn materacy, wszystkie pokoje był y otwarte, nigdzie nie szukaliś my bez pytania. Wchodzą c po schodach zorientowaliś my się , ż e budynek nie był remontowany od 10 lat, pachniał pleś nią i starymi materacami. W niektó rych miejscach wystają prę ty zbrojeniowe…. . typowa arabska tania konstrukcja. A oto trzecie pię tro, pokó j numer 633. Otwieramy i mamy SZOK!!!!! !

Pokó j, na któ ry czekaliś my prawie 6 godzin, był w opł akanym stanie. Pokó j nie jest posprzą tany, ł ó ż ka nie są poś cielone, leż ą byki, rę czniki, papier toaletowy, ś ciany są brudne, brakuje wtyczek zamykają cych przewody elektryczne w puszkach poł ą czeniowych wbudowanych w ś cianę , odpada tynk w niektó rych miejscach okna są nieumyte, zasł ony zwisają niezrozumiale....Szafa przesuwna jest wydł ubana w ś mietniku, drzwi w niej nie są czymś , czym nie jeż dż ą , nie mogą pozostać w szynach.
Nie spodziewaliś my się takiej chamstwa i bezprawia! ! ! Hotel 4 * był jak pokó j w akademiku.
Wię c my, uzbrojeni w aparat i telefon, sfilmowaliś my cał y ten bał agan. Zabrali walizkę i torbę i udali się do tego „kierownika hotelu”. Kł ó cili się dł ugo, pró bowali wytł umaczyć przewodnikom hotelowym, ż e pokó j 4 * nie moż e tak wyglą dać . Ale przewodnicy hotelowi zaprzeczali, ż e są tu bezsilni i hotel jest winny wszystkiego. Jedyne, co mogą zrobić , to wysł ać sprzą taczkę i za 15 minut pokó j bę dzie gotowy do wprowadzenia się . Ale ani po 15 minutach, ani po 1 godzinie pokó j nie był sprzą tany.... Zadzwonił em do call-center Anex tour, opowiedział em naszą historię i zapytał em, jak powinienem być w tej sytuacji, kazali mi napisać skargę i wysł ać ją faksem. Oczywiś cie przetworzenie faksu zaję ł oby co najmniej kilka dni, a my nie mogliś my się doczekać . Ale przyję li oficjalną formę hotelu, aby napisać na nim swoją recenzję i wysł ać ją faksem, ale z Moskwy. Dopiero po 1 godzinie i 30 minutach i dł ugich negocjacjach w podniesionych tonach dostaliś my klucz do „nowego numeru” 306.
Drugi pokó j był znacznie lepszy niż pierwszy, ale te same brudne ś ciany, pleś ń na suficie, a kran w ł azience dział ał zgodnie z systemem „zró b to sam” - przy pewnych umieję tnoś ciach oderwany kran moż na był o odł oż yć na miejscu i delikatnie wł ą czony. . . No có ż , to nie jest czwó rka, nawet nie trio!!! ! ! Cał kowite zameldowanie do pokoju nastą pił o o godzinie 16:30 zamiast przepisanej godziny 14:00 (przypomnijmy, ż e przyjechaliś my o 9 rano) w pokoju, któ ry nie odpowiadał liczbie gwiazdek hotelu. Udał o nam się przywieź ć walizki, wzią ć prysznic, przebrać się i nadszedł już czas na spotkanie z przedstawicielami (przewodnikami hotelowymi) wycieczki Anex. W efekcie w hotelu był o 4 przewodnikó w… i ż aden z nich nie potrafił szybko i bez nerwó w rozwią zać naszego problemu z pokojami, a oni nie mieli zbytniej ochoty do pomocy, wszyscy byli aroganccy i niegrzeczni!

Na spotkaniu Vladimir (wcią ż ten sam przewodnik hotelowy, któ ry nazwał mnie „dystrybutorem”) zaczą ł tł umaczyć nam i innym turystom, ż e hotel jest problematyczny, pokoje nie był y zbyt dobre, był y problemy z zał atwieniem i wycieczka Anex miał a nie ma z tym nic wspó lnego, personel hotelu jest taki zł y. Ale dlaczego, skoro jest to znane personelowi touroperatora Anex, czy kupują c bilet nie ostrzegamy o tym fakcie? A potem, prawie wprost, mó wi, ż e jeś li kupisz od nich wycieczki, moż esz dostać lepszy pokó j. Nastę pnie rozpoczę ł o się narzucanie usł ug (wycieczek). Có ż , skoro przyjechaliś my odpoczą ć , a nie siedzieć w hotelu, zamó wiliś my 3 wycieczki z wycieczki Anex i otrzymaliś my 4 w prezencie za akcję . Dla dwojga wydaliś my okoł o 600 dolaró w na cał ą naszą rozrywkę . I dopiero potem zapytano nas, jak jest nasz pokó j, czy wszystko nam odpowiada i poinformowano nas, ż e są gotowi zmienić go dla nas na inny, w nowym budynku. Szczerze powiedział em, ż e pokó j nam nie odpowiada i chcę normalny pokó j 4-gwiazdkowy, a nie pokó j w pensjonacie. Kazano nam przyjś ć o 15:00 nastę pnego dnia i dostaniemy nowy pokó j w nowym budynku.
O godzinie 15:00 nastę pnego dnia podeszliś my do "menedż era hotelu", któ ry był już w formie Anex tour i był przedstawicielem tylko touroperatora i przypomnieliś my mu o jego obietnicy. Od razu otrzymaliś my klucze do pokoju nr 336, któ ry nadal znajdował się w tym samym budynku. Ale co z obiecanym nowym budynkiem? ? ? Przepraszamy, nie ma pokoi!
Tak, do diabł a z tym. Po sprawdzeniu numeru okazał o się , ż e jest najbardziej przystosowany do ż ycia…. Co prawda lodó wka nie dział ał a, ł azienka przeciekał a, zamiast korkó w był papier w gzymsie, sł yszalnoś ć jak na ulicy i inne drobne niedocią gnię cia, na któ re już przymykaliś my oko. W efekcie - 26 godzin na zameldowanie, duż o spię tych nerwó w, zepsuty nastró j, negatywny stosunek do hotelu i wycieczki Anex.
Nawiasem mó wią c, tego samego dnia wieczorem zaproponowano nam przeprowadzkę po raz czwarty, ponieważ . w nowym budynku są pokoje. Ale nie miał am już sił y wę drować , mieszkaliś my w pokoju 336, w koń cu dotarliś my tylko na 7 dni, z czego 1.5 denerwował o nas !! !
Minusy hotelu (patrz fotoreportaż ):
Gł ó wne wejś cie do hotelu znajduje się od strony budynku, a zamiast dawnego gł ó wnego wejś cia, w otworze znajdował się sklep.
Wejś cie do hotelu jest zawsze brudne, w niedopał kach papierosó w, szklankach, butelkach i innych ś mieciach.
Jadalnia na ś wież ym powietrzu (bez klimatyzowanej jadalni)
W jadalni uż ywane plastikowe meble, bez obrusó w, brudne.
Brudne naczynia (widelce, noż e, talerze).
Warzywa wyglą dają na zgnił e.

Bar wydaje napoje w plastikowych szklankach, tylko podczas posił kó w moż na dostać drinka w szklanych naczyniach, a potem jeś li taki jest….
Bar znajduje się w nieklimatyzowanej sali, barmani pocą się , ocierają pot rę koma, nastę pnie tymi samymi rę kami biorą szklanki.
Brudna szmata sł uż y do podnoszenia i trzymania chleba.
Coś kapie z sufitu w holu przy barze.
Internet w recepcji nie dział ał przez 3 dni.
Każ dego ranka bał agan z poprzedniej nocy nie jest sprzą tany do koń ca ś niadania.
Peł ne gniazdek bez osł on i otwarte okablowanie w zasię gu dzieci.
W wielu miejscach, zwł aszcza w ł azience, na suficie pojawia się pleś ń .
Bar z przeką skami nie jest otwarty (ale powinien być otwarty w planie posił kó w).
Wszę dzie brudne ś ciany.
O 6:00 lobby jest brudne, pracownicy grają w gry przez telefon.
Publiczna toaleta w holu jest brudna.
Na basenach nie ma ratownikó w.
Na grilla sojowego i frytki trzeba stać w kolejce przez 30 minut.
Przed hotelem znajduje się budynek, bardzo stary, z obrzydliwymi pokojami.
Koc jest rodzajem duż ej szmaty podobnej do rę cznika waflowego.
Nie ma izolacji akustycznej.
Cał kowita rozbież noś ć mię dzy liczbą gwiazdek a zdję ciami pokoi na oficjalnej stronie hotelu w Internecie.
Touroperator Anex tour - oszuś ci, kł amcy, pracują tylko na wycieczki.
Schemat jest prosty - jeden (jak zł y) w roli "menedż era hotelu" rozdziela pokoje, podaje szczegó lnie zł e.
Reszta przewodnikó w hotelowych - (jak dobre), rozwią ż wszystkie pytania dotyczą ce wycieczek lub nie rozwią zuj ich, jeś li jesteś parą skandaliczną lub nie kupujesz wycieczek.
Wszyscy są szczerze niegrzeczni, oboję tni na turystó w.
Nigdy wię cej stó p w Turcji! Nie z touroperatorem Anex tour, nie do tego hotelu!
I NIE POLECAM! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał