Pytanie o hotel Kemer Dream Hotel 4*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
88 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Zakupy»
gdzie znajduje się sklep ze skórą i futrami ottimo?
odpoczywaliśmy z przyjacielem w waszym hotelu, naprawdę mi się podobało! tego lata znów jedziemy do naszego ulubionego hotelu !!! Pamiętam, że w pobliżu był sklep Ottimo, skóry i futra, naprawdę chcę wiedzieć, jak tam zadzwonić z Rosji !!! Pomoc! Dziękuję bardzo!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
27 subskrybenci  • spytał 2009-05-2015 lat wstecz
Odpowiedzi  •  51
аватар mari1620
Nie wiem, dlatego pytam!
аватар iNicole
Obecnie przebywam w hotelu TIMO w Alanyi. Hotel posiada filię tego sklepu. Mam dla ciebie wizytówkę. Zadzwoń do nich Kemer +902428146370, +9022428147479, Alanya +902425653602, Anatalya +902426402612, Side +9022427645873.
аватар ziko99
Numer telefonu naczelnika w Ottimo: 009 0533 391 31 06 , Nazywa się Rashid (Rashka jest czarujący), mówi po rosyjsku, robi duże rabaty - bardzo uprzejmie! Skontaktuj się z nim bezpośrednio.
аватар denver-turkey
„D'enver Leather” to marka, która należy do największych przedsiębiorstw skórzanych w Europie, posiada 3 fabryki w Wolnej Strefie Menemen w Izmirze i zajmuje znaczną część rynku w kraju i za granicą, dąży do dalszego utrzymania i poprawy swojego wizerunku ; Agartioglu Group gwarantuje, że dołoży wszelkich starań w tym kierunku, abyś poczuł się naprawdę wyjątkowy. Jeśli wybierzesz Turcję na swoje wakacje, zapraszamy do odwiedzenia jednego z naszych centrów handlowych D'enver Leather (Denver, Denver) zlokalizowanych w kurortach Kemer, Antalya (Antalya), Alanya (Alanya). Zadzwoń do nas lub wyślij SMS - wiadomość, podając hotel i numer pokoju. Oddzwonimy do Ciebie na kablówkę w Twoim pokoju (wszystkie połączenia przychodzące są dla Ciebie bezpłatne). Abyś mógł zobaczyć nasze wyroby skórzane i futrzane - wyślemy dla Ciebie samochód, po uprzednim poinformowaniu nas o modelu, kolorze, tablicy rejestracyjnej i przywiezieniu do nas (bezpłatnie).
Postaramy się, abyś po odwiedzeniu nas raz na zawsze chciał do nas wracać! E-mail: [email protected] ,
Telefon komórkowy: 009 0531 916 28 24 (w dowolnym czasie),
z automatu telefonicznego: 0531 916 28 24
Nazywam się Denise.
аватар Vladimir14
Witam, odpoczywałem z rodziną od 12.05.2011 do 22.05.2011 w hotelu Le Chateau De Prestige, dobrze wypoczęliśmy! Przed wyjazdem przeczytałam recenzję o Rashidzie, przez resztę spisałam telefon, zadzwoniłam, zgodziłam się, przysłał nam samochód, przywieźli nas do Centrum Skórzanego, wybraliśmy kożuch dla naszej najmłodszej córki za jedyne 165 USD . Wziąłem futro dla żony za 2300 $ i wziąłem kurtkę puchową dla siebie, z płatka wydaje się kurtką puchową, ale blisko skóry), więc dałem za to 570 $. Ogólnie jesteśmy zadowoleni z wyboru, a jakość jest doskonała, a ceny rozsądne, nie moglibyśmy kupić tak tanio w Petersburgu. Numer +9 0533 391 31 06 - Połączenie RASHID Cię nie zawiedzie! Rashka, jeśli to czytasz, bardzo dziękuję Władimirowi i Swietłanie)))
аватар elina1988
Vladimir14 A jakie futro kupiłeś i jak długo ono trwa?
аватар MammaOlya
O 06.11 odpoczywałem z rodziną w pobliżu Alanyi. Byli na tyle głupi, że kupili mi futro w sklepie „D'enver Leather” w Alanyi do pokoju dziecinnego. Przymierzyłam wiele futer w centrum handlowym, ale sprzedawca przy wyborze przekonał się, że nie trzeba patrzeć na metkę: są ceny dla frajerów-Europejczyków, jak boom, a potem okazja. Zdecydowałem się na model futra (kolorowe mleczne futerko prawie do kolan, kołnierz z szarej norki, na pasku). Szczerze mówiąc jestem prawie laikiem w futrach, ale cena na metce 7900 euro mnie przeraziła :) Ukończone. cena sprzedaży 1700 USD + kolejne 600 rubli. Spędziłem na telefonach marketingowych do domu. (W centrum handlowym prowadzone były negocjacje: 1. sprzedawca, 2. starszy menager, 3. dyrektor generalny salonu).
Ze słowami: „to bóbr, taniej nie dam”, dyrektor generalny objął futro i wyszedł. Moje serce drżało. Kupił. Po przybyciu do hotelu przymierzam i czytam tag: królik Rex, jego mama...a futro wygląda bardzo przyzwoicie... Wracamy do sklepu przeklinać następnego dnia.
, gdzie jak kliknąłem dziobem, powiesili poprawną metkę z "bóbrem", potem dali papierek z pieczęcią, że to bóbr. Z propozycją zwrotu figi $, jeśli chcesz, udaj się do sądu. Według wszelkich wskazań wyczytanych w internecie to Rex, ale kosztuje min. 3 razy taniej
аватар denver-turkey
Droga MammaOlya!
Bardzo cenimy sobie reputację naszej firmy i nigdy nie uchodzimy kolki za bobra - to jak wskazywanie na Ładę i mówienie, że to BMW. To, co napisałeś, nie może być w naszych centrach handlowych. Nie słyszałem o euro.
аватар iNicole
Dla informacji: „Rex to rasa królika, która ma równomierne grube i bardzo delikatne włosie, ułożone prostopadle do tkanki skórnej. Zwykle ma mieszany kolor: ciemny grzbiet i białe boki; są odmiany śnieżnobiałe i kolorowe Zasadniczo królik rasy Rex jest hodowany w Chinach.Produkty wykonywane są ze skór, bardzo często królika Rexa używa się w technologii dziewiarskiej (tkanie na bazie siateczki).W celu wprowadzenia w błąd kupujących futro królika Rexa często przedstawiane jest jako bóbr futro.
Jedną z ciekawszych historii o oszustwie futrzanym, które miało miejsce w wielu miastach kraju, była historia strzyżonego futra bobra, którego nie można przywieźć do sklepów w różnych miastach setek lub tysięcy produktów, po prostu z definicji, z prostego powodu że ta bestia jest wymieniona w międzynarodowej czerwonej księdze! Ceny kilkudziesięciu tysięcy rubli nie można nazwać niskimi.
A po sprawdzeniu okazało się, że to futro to po prostu futro zwykłego strzyżonego królika.
аватар Vladimir14
Elina, shuba chut vishe kolen korichnevogo cveta mi pokazali ee shuba ne rastjanutaja, mi tak bojalis. Jena szczęśliwa :-))
аватар MammaOlya
do Denver-Indyk:
Miałem na myśli euro, rosyjskojęzyczni użytkownicy strony, dla których ten post został napisany, zrozumieli mnie, ale zanim docenisz swoją reputację, już to zrozumiałem: na wszystkich moich witrynach i serwerach lustrzanych mój post został usunięty kilka godzin po opublikowaniu. W ten sposób cenisz swoją reputację. Na naszym chińskim rynku ludzie zachowują się bardziej uczciwie !!!!!!!!!!
Jak odpowiedziałem ci już w „pokoju komunalnym”: jeśli nie było oszustwa, zwróć pieniądze i weź futro, nadal wisi ono nietknięte z metkami tak zwanego bobra ... Tak, i wydałeś czek wolny od podatku w taki sposób, że ja też nie mogę zwrócić podatku od futra, a to kolejne 4000 rubli (już rosyjskie).
Jest tylko o wiele bardziej prawdopodobne, że wyślesz odpowiedzi zgodnie z szablonem „Denver to najfajniejszy” i naprawisz ościeża, nie będziesz się tego od ciebie spodziewać.
Najbardziej negatywne doświadczenie. Nie polecam nikomu współpracy z tą firmą.
аватар all.nasonowa
Ludzie, pomóżcie, jestem zszokowany komentarzami, które czytałem o sklepie w Denver.Dwa miesiące temu zapłacili za futra za prawie pół lyamy, obiecali przywieźć je w ciągu miesiąca, na razie nie zrobili i nie ani razu nie dzwonili, nawet dobrze odbierają telefony, po prostu nie znam prawdy, mówią poczekaj na odprawę celną lub leją ci do ucha kłamstwa, czekam jeszcze kilka tygodni, jeśli nie dojdzie do porodu , polecę po pieniądze. Powiedz mi, czy ktoś w ogóle coś otrzymał?
аватар ottimo-turkey
OTTIMO
Jeśli chcesz kupić wysokiej jakości produkty w rozsądnych cenach w przyjaznej atmosferze, czekamy na Ciebie i chętnie pomożemy!
Firma rozpoczęła swoją działalność w 1986 roku iw bardzo krótkim czasie osiągnęła sukces i powszechne uznanie. Szyjemy odzież wierzchnią ze skór i futer z surowców krajowych i zagranicznych, spełniających wszelkie normy jakościowe. Nasze centra handlowe znajdują się w wielu miejscowościach wypoczynkowych w Turcji. Nasza podstawowa zasada: „100% jakości i uczciwości!”
Z przyjemnością spotkamy się w Turcji w naszych centrach handlowych OTTIMO.
Kom.: 009 0537 728 05 44, z automatu 0537 728 05 44 Zadzwoń lub wyślij SMS - oddzwonimy na Twój numer.
Jesteśmy w Moim świecie: http://my.mail.ru/mail/ottimo-turkey/#page=/ mail/ottimo-turkey/
Cieszymy się, że Cię u nas spotkamy! Nazywam się Hasan
аватар polyaninov
Odpoczywał w Beldibi na początku lipca. W sklepie w Denver (Kemer) kupili futro z norek i kożuch za 300 dolarów zaliczkę na łączną kwotę 3400 dolarów. Ceny są znacznie niższe niż w Moskwie. Rzeczy zostały odebrane w Moskwie z niewielkim opóźnieniem, ponieważ. ich przedstawiciel Hussein w Moskwie był chory (przeszedł operację). Ale ciągle rozmawiał przez telefon. Otrzymane przedmioty. Przedstawiciel (Hussein) przywiózł ich praktycznie do nas do domu. Dostał też resztę pieniędzy. Niewielkie opóźnienie nie przyniosło nam żalu, bo. na dworze jest ciepło, a zimowe ubrania nie są jeszcze potrzebne. Zakup uważam za udany, obsługa (ze względu na odroczoną płatność) całkiem niezła. Możesz bezpiecznie korzystać z ich usług. Włodzimierz
аватар elina198823
Pojechałem z touroperatora Intourist do Turcji do centrum skórzanego Denver (mini sklep znajdował się w hotelu Maxim Resort) kupiłem futro, załatwiłem dostawę do domu. Wszystkie opłacone 27 maja 2011 r. Minęły 3 miesiące i nic. Numer umowy 000119. e-mail: [email protected], ICQ 570590860. Napisz, czy ktoś ma podobny przypadek i ostrzegaj, aby nie dał się nabrać na jego przynętę. Elina
аватар Nata1973_
Chcę poznać losy mojego zakupu i datę jego dostawy do Rosji, miasta Rostów nad Donem.
17.07.2011 Dokonałem zakupu (3 RZECZY) w Denver (Alanya) od pana Rauf. 09.05.2011 przelałem pozostałą kwotę na konto Numer umowy: 001375 Powiedz mi, Denver-Turcja, kiedy otrzymam towar? Termin dostawy towaru objętego umową to 25.09.2011 !! NIE CHCĘ ZAWIERAĆ SIĘ TWOJĄ REPUTACJĄ!!!
аватар aanyta
Czy można za dopłatą wymienić coś kupionego u Państwa (ottima antalya) na nowe? Chodźmy tam :)
аватар ottimo-turkey
DA, VOZMOJEN OBMEN ESLİ TAVAR NE V PLOHOM SOSTAYANİİ.
аватар aanyta
Świetny! kto ocenia produkt? do kogo podejść? czek nie został zapisany. kupione kartą - płatność 100% Czy w razie potrzeby mogę pobrać wyciąg z konta bankowego? Chyba już znasz swój produkt :) stan jest jak nowy. Dzięki za szybką odpowiedź, nawet się tego nie spodziewałem!
аватар ottimo-turkey
Ekspert w sklepie oceni Twój produkt, wybierze inny produkt, doda różnicę. weź ze sobą kartę gwarancyjną, generalnie wszystko, co otrzymałeś podczas zakupu i wtedy jest możliwość wymiany.
аватар gulinar_dzh
Jestem w Stambule. przyjechałem kupić kurtkę w Ottimo!!! zatrzymał się w Aksaray. ale powiedzieli mi, że się przeprowadziłeś ((((jak cię znaleźć? Już lecę w niedzielę
аватар neyasova
nie kupuj niczego w sklepach Ottimo!!!!!!!!!!!!!!!Sprzedawcy są oszustami, ceny są czasami zawyżone!!!!!!!!!!!!!
аватар neyasova
to jest sklep dla frajerów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1111
аватар korzhenkova
Witam Przeczytałem Twój list o sklepie "Ottimo"!!! Piszesz, że w zeszłym roku kupiłeś futro dla swojej żony za 2300$!!! A czyje to futro, kto jest producentem i czyje futro??? Czy zostawili metkę na twoim futrze, czy ją oderwali ??? Jeśli nie oderwany, powiedz mi, co tam było napisane???
аватар hakulova
Bardzo podobał mi się ten sklep, wszyscy sprzedawcy są bardzo przyjaźni, rabaty są łatwo akceptowane! Idź po to, nie pożałujesz))
аватар MammaOlya
Ludzie! Nikt nie kupuje futer w Turcji, jedź po nie do Grecji! W każdym tureckim centrum handlowym wszystko wisi po wygórowanych cenach i niskiej jakości! Wszystkie pochwalne recenzje na temat konkretnych sklepów są dziełem tureckich sprzedawców pod różnymi kontami, już teraz jest obrzydliwe czytanie, jak rok po roku, powtarzając słowo w słowo, „wyśpiewują własne pochwały”.
аватар rozhkova3
Kupiłem futro, zatm wyglądał w Rosji jeden do jednego 1,5 razy taniej.
аватар ottimo-turkey
Narod,hvatit vidumivat vsyakoe tut.... i voobshe nadoeli vi konkurenti katori pishut tut vsyakuyu vsyuachinu !!!
аватар Masha_Ivanova
2 dni od przyjazdu z Turcji. Niczego nie udało mi się kupić w ottimo. Wszystkie modele mają ten sam rozmiar. Sklep w Kemer nie wydaje się mały, ale nie ma zakresu rozmiarów – to pierwsza osobliwość. Trzeba targować się, dopóki rabat nie wyniesie nawet 1/4 ceny, a nawet wtedy będzie zawyżony. Ale już idą dalej. Mężczyzna powinien się targować, nie słuchają kobiet. O futrach nic nie mówią, jak wszystko w porządku, o co tu pytać? Metalowe części na płaszczach są już skorodowane i uszkodzone. W normalnych fabrykach metal jest zawijany w papier, ale tutaj tak nie jest. Też dziwne, przy takiej a takiej wilgotności. Musisz kupować tylko to, co wiesz na pewno, inaczej zostaniesz oszukany. Jakaś konkurencja, która wygrywa.
аватар ottimo-turkey
Skąd to wszystko robisz? DZIENNIE DO KAŻDEGO ODDZIAŁU PRZYJMUJE PONAD 700 OSÓB W MEGO 8 ODDZIAŁÓW W CAŁEJ TURCJI z wyłączeniem fabryki! I WSZYSCY ZADOWOLENI Z WYSOKIEJ JAKOŚCI OBSŁUGI I CENY! A TY, KTÓRZY CHCĄ KURTKĘ ZA 100 DOLARÓW I FUTRO ZA 1000 DOLARÓW.... NA RZECZ NIC NIE KUPIĄ... MUSZĄ TYLKO WYJŚĆ NA RYNEK I TAM KUPIĆ CHIŃSKIE PRODUKTY. JEST KOSZULA ZA 5 USD JEST ZA 50 USD... RÓŻNICA W JAKOŚCI. OTO NASI SZANOWNI... KTO CHCE RZECZY WYSOKIEJ JAKOŚCI DZWOŃ 00905377280544. Z SZCZĘŚLIWOŚCIĄ POMOŻEMY...
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Kemer Dream Hotel 4*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już