Polecam odwiedzić ten hotel?

Pisemny: 14 wrzesień 2020
Czas podróży: 18 — 27 sierpień 2020
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 10.0
Na począ tek odpoczywaliś my w Asteria Kemer Resort 5 w maju 2019 r. (17.05. 19-25.05. 19) i byliś my zadowoleni z reszty, nawet trochę bardziej niż zadowoleni - byliś my zachwyceni). Recenzja za 2019 r. - https://www.turpravda.ua/tr/kemer/Asteria_Hotel_Fantasia-h7796-r438807.html

Naszym priorytetem są spokojne, rodzinne wakacje, dlatego biorą c pod uwagę powyż sze, w 2020 roku ten hotel był przeznaczony przede wszystkim do rekreacji, ale do 15 sierpnia nie był o ofert na hotel (był zamknię ty) i kiedy nagle zaczą ł dział ać (i to jest jak kiedyś na okres naszego planowanego urlopu), potem, po rozważ eniu wszystkich moż liwych opcji, postanowiliś my odwiedzić go ponownie (pomimo opinii, ż e ten sam hotel nie powinien być wybierany wię cej niż raz, a jest trochę zdrowego rozsą dku w tej opinii, ponieważ zwracasz wię kszą uwagę na niedocią gnię cia niż na pierwszej wizycie).


Odpoczywaliś my w okresie ś rodkó w do walki z COVID-19 od 18.08. 20-27.08. 20 (2 osoby dorosł e + dziecko ok. 5 lat).

Przenosić
Podobnie jak w zeszł ym roku był bezpoś redni transfer (bez zatrzymywania się w innych hotelach).
Nie wię cej niż.5 rodzin pojechał o do hotelu duż ym autobusem, 3 rodziny z hotelu Mercedesem Sprinterem. Dla nas to + przy wyborze hotelu. Podró ż trwał a okoł o godziny.

Osada
Byliś my w hotelu o 6:30. Do godziny 10 otrzymali pokó j. Ale tak naprawdę nie spodziewaliś my się check-in i o godzinie 7 udaliś my się do jadalni, po czym udaliś my się na plaż ę . O 9 rano (na otwarciu punktu wydawania) moż na był o dostać rę czniki plaż owe.

Obsł uga goś ci
Należ y od razu zaznaczyć , ż e pierwszy dzień pobytu w hotelu obfitował w pewne trudnoś ci zwią zane z aranż acją pokoju i jego funkcjonowaniem. W pokoju, któ ry otrzymaliś my (nr 253 pokó j ekonomiczny, pokó j mał y bez balkonu, w zeszł ym roku był też w 159 bez balkonu, ale jego powierzchnia jest wię ksza), nie był o ł ó ż ka dla trzeciej osoby (dziecko) , mini-bar nie dział ał , nie był o wł ą cznika na lampie i wspó lny przycisk jej nie wył ą czał (moż na go był o wył ą czyć tylko wycią gają c wtyczkę z gniazdka).
Kontaktują c się z obsł ugą goś ci już o godzinie 12.00, problem został rozwią zany.

Ale najwię kszym problemem gdy temperatura na zewną trz jest bliż sza 40 stopni Celsjusza jest niedział ają cy klimatyzator (chyba pamię tasz: wł ą czył się , wiał , ale nie wystygł i jak się pó ź niej okazał o, pracował do ogrzewania, a to nie jest w panelu sterowania). Pracownicy, któ rzy zostali przysł ani przez obsł ugę goś ci pró bowali tł umaczyć na palcach (znają tylko ję zyk turecki), ż e klimatyzator powinien dział ać i ż e należ y zostawić jeden klucz w pokoju, aby klimatyzator dział ał cał y czas, ale te zalecenia nie dział ał y.
Od 14 do 16 odpoczywaliś my w pokoju, któ ry miał okoł o 30 stopni Celsjusza (wychodzą c z pokoju czuł o się , ż e na wspó lnym korytarzu jest znacznie chł odniej).
O godzinie 17:00 w koń cu coś się wł ą czył o na samym klimatyzatorze i zaczę ł o chł odzić powietrze. Jak się okazał o klimatyzator dział ał na ogrzewanie i to nie jest panel sterowania.
Wydawał oby się , ż e wszystkie problemy został y rozwią zane, ale…. Po chwili z klimatyzatora zaczę ł a kapać woda.
Od tego momentu zaczę liś my już poruszać kwestię zmiany pokoju, a hotel ze swojej strony starał się na wszelkie moż liwe sposoby nie robić tego do pewnego momentu, powoł ują c się na brak wolnych pokoi.
Od godziny 18:00 pracownicy przychodzili do nas okoł o 3 razy, aby naprawić klimatyzator i za każ dym razem robili to tak, aby woda w pewnym momencie przestał a kapać , jednak widzą c jakie naprawy został y zastosowane (jest to instalacja na taś mę elektryczną i silikon na obudowie zbiornika klimatyzatora, aby woda nie kapał a na podł ogę , tylko wpadał a do tego pojemnika, któ ry potem przelewał się i woda po prostu wylewał a się na podł ogę , podpory został y wykonane z kilku warstw tektury) jasne, ż e nie miał oby to sensu.
Remont wykonał ś wietną robotę , zrobił wszystko, co mó gł , a to, co kazał mu zarzą d i podją ł jaką kolwiek decyzję , wykraczał o poza jego kompetencje, ale był o jasne, ż e to, co martwe, nie moż e ż yć.

Przyjechali do nas na ostatni remont o 23.00, kiedy ż ona z dzieckiem już spali… lub pró bowali zasną ć . Remont zakoń czono po pó ł nocy i bliż ej pierwszej w nocy woda znó w kapał a. O pierwszej w nocy przynieś li wiadro, o któ re prosił em, ż eby nie zalewać są siadó w (sarkazm w zalewaniu są siadó w, chociaż wody był o duż o, w cią gu kilku godzin spł ynę ł o 5 litró w ....potem po prostu się odwró cili z klimatyzacji ...nie moż na spać przy dź wię kach „kapać , kapać , kapać ” ).
FYI, sił ownia też kapie z klimatyzacji, a na podł odze jest kał uż a.

Rano jednak pokó j został wymieniony (pokó j 151 standard z balkonem). Miał też niedział ają cy mini-bar, ale ten problem został szybko rozwią zany w cią gu kilku godzin.

W efekcie - minus jeden dzień spokojnego wypoczynku.
Pomimo tego, ż e przeszł am przez punkt negatywny bardzo szczegó ł owo, uczciwie, chciał bym wyrazić wdzię cznoś ć pracownikom obsł ugi goś ci za ich kł opotliwą i niezbyt satysfakcjonują cą pracę (ponieważ najczę ś ciej przychodzą narzekać ). Obsł uga goś ci w tym hotelu dział a, problemy są rozwią zywane, opinie są dostę pne i jest super.

Po zmianie pokoju nasze wakacje przebiegł y idealnie (tyle tekstu o problemie i jedna mał a sugestia na kolejne super wakacje)))).

Obsł uga pokoju i pokoju
Pokó j jest sprzą tany codziennie, podobnie jak uzupeł nianie mini-baru (w przypadku, gdy jest pusty), w któ rym są po 2 jednostki: woda gazowana, woda zwykł a, cola, fanta i piwo. Ł azienka był a wygodna, wszystko dział ał o, nie był o pleś ni.

To czego brakował o w pokoju, biorą c pod uwagę odpoczynek z dzieckiem, to dodatkowa podkł adka na toalecie (aby tył ek dziecka nie wypadł ) oraz podstawka, aby dziecko mogł o wspią ć się na tę toaletę , a nastę pnie umyć rę ce ich wł asny. W tym roku nie był o też ani trybuny, ani nakł adki w hotelu, choć w ubiegł ym roku te propozycje pozostawiono hotelowi. Zał oż yliś my to i podszewka w toalecie został a zabrana z domu. Jako sugestię dla kierownictwa hotelu uważ am, ż e w hotelu powinno być kilka zestawó w. Na przykł ad Akka Claros Hotel ma 4 nakł adki na toalety i jest to hotel czterogwiazdkowy.

Terytorium, plaż a
Teren hotelu nadal pozostaje zielony i zadbany z wł asną i czystą plaż ą , poł oż oną.1-1.5 minuty spacerem od budynku i wystarczają cą iloś cią leż akó w, aby pomieś cić wczasowiczó w. Wejś cie do morza jest kamieniste, wię c jeś li masz wraż liwe stopy, warto zabrać ze sobą odpowiednie obuwie.

Odż ywianie
Kryteria ż ywienia dla każ dej osoby. Był o dla nas doś ć jedzenia. W poró wnaniu do zeszł ego roku wydaje się , ż e jedzenie stał o się nieco bardziej monotonne (być moż e wpł ynę ł y ograniczenia zwią zane z COVIDem, dlatego jedzenie serwowane jest przez personel, a nie przez wczasowicza), ale ogó lnie wszystko jest w porzą dku. Na pewno nie byliś my gł odni. Moż esz zjeś ć zaró wno w gł ó wnej restauracji, jak i zjeś ć dobrą przeką skę w barze przy zjeż dż alniach, + ciasta i lody w okreś lonych godzinach przy basenie.

Animacja dla dzieci
Nie ma pytań o tań ce wieczorami, każ dego wieczoru nasza có rka z radoś cią uczę szczał a na nie, za co dzię kujemy dziewczynie, któ ra je odprowadził a. Jeś li chodzi o miniklub, okazał o się , ż e odwiedziliś my go w godzinach popoł udniowych. Być moż e wynika to z faktu, ż e hotel został otwarty 15 sierpnia, a my przybyliś my 18 sierpnia, ale moim zdaniem zabrakł o animatoró w rosyjsko-ukraiń skich, a miniklub po poł udniu był ospał y. Należ y ró wnież zaznaczyć , ż e w dniu wyjazdu (27.08.

20) po poł udniu odwiedził miniklub (dzię ki usł yszeniu przy basenie ogł oszenia o animacji pił ki). Był o super. Animatorzy (doszedł em do wniosku, ż e to specjalnie przybyli animatorzy) dział ali doskonale. Có rka jest zachwycona (mieli nawet wszystkie figurki: motyle skrzydł a...korony...balonowe zają czki, któ re zabrali do domu w samolocie, pracownicy lotniska naradzali się nawet, czy moż emy wejś ć na pokł ad, ale nas wpuś cili ). Nie wiem, czy był a taka animacja codziennie po poł udniu, czy nie, ale chciał bym powiedzieć , ż e animacja powinna być wł aś nie taka.

Wieczorna animacja
Szczegó lnie zapadł a mi w pamię ć animacja z tań cami z elementami akrobatycznymi i osobnym pokazem akrobató w. Super.

Bar w lobby
Osobno chciał bym pospacerować po barze w holu. Bar ma importowane alkohole: Chivas, Jack Daniel's, Remy Martin i inne, ale nie zawsze są one dostę pne lub nie zawsze chcą je nalewać (ale jeś li jesteś bardziej wytrwał y, to są ).
I bardzo bym chciał a, ż eby barman nalewał je przed tobą , a nie uciekał od twojego pola widzenia, co jest praktykowane (spotkał am się z tym, ż e barmani mieli zamiar wrzucić mi coś do kieliszka, zamiast tego coś innego Chivas, ale ponieważ podą ż ał em za barmanami, musieli w ostatniej chwili zmienić butelki i nalać mi to, co zamó wił em). Dlatego uważ am, ż e alkohol (zagraniczny) należ y wylewać przed goś ciem hotelowym, aby wykluczyć jakiekolwiek domysł y.

COVID
Na terenie hotelu jest wystarczają ca iloś ć ś rodkó w dezynfekują cych, rozprowadzane są chusteczki dezynfekują ce, maski. Ale szczegó lną uwagę należ y zwró cić na mycie widelcó w i ł yż ek, a takż e szklanek.

Wi-Fi
Darmowe Wi-Fi w cał ym hotelu, ale w poró wnaniu z 2019 r. moim zdaniem pogorszył o się . Bardzo czę sto rozł ą cza się i musiał ponownie ł ą czyć (a dowiadujesz się dopiero, ż e po ponownym poł ą czeniu nie był o Wi-Fi..

Wynik

Pierwszego dnia naszego powtó rnego pobytu w hotelu duż o myś lał am o tym, jaką ocenę mogę tym razem wystawić i w mojej gł owie pojawił y się niskie oceny. Ale po pomyś lnym rozwią zaniu wszystkich problematycznych kwestii, gł ó wnie dzię ki obsł udze goś ci i po wię kszoś ci beztroskich wakacji, myś lę , ż e hotel moż na jeszcze wysoko ocenić (w tej ocenie jest pewna wiarygodnoś ć ). Tak, są punkty, któ re trzeba poprawić , zaostrzyć i nie uciekać , ale w tej chwili polecam hotel na rodzinne, relaksują ce wakacje i być moż e odwiedzimy Cię po raz trzeci.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał