Nie radzę, jeśli to dla Ciebie ważne - stosunek do siebie.

Pisemny: 23 lipiec 2017
Czas podróży: 11 — 25 lipiec 2017
Wybrał em ten hotel, ponieważ nie jest zatł oczony i jest uważ any za premium, ponieważ szukał em hotelu o pewnym i wysokim poziomie usł ug pod wzglę dem obsł ugi i postawy. W tym roku postanowił am pojechać na wakacje sama.
Przyjechał em o 8 rano, w recepcji zaproponowano mi czekać do 14, o 14 znajdą pokó j i mnie nie zameldują (do tej pory proponowali mi jedzenie, prawdopodobnie myś lą , ż e ich goś cie jedzą.6 z rzę du)
Naturalnie po zapł aceniu 2800 $ był em oburzony proponowaną opcją i prawie doszł o do skandalu w gł ó wnym pasaż u (na szczę ś cie - rozumiem turecki), po 20-30 minutach dostał em pokó j do wyboru: z widokiem na tak -zwane morzem (Bardziej jak ucho od morza) - za dopł atą.80€ za dzień lub bez dopł aty z widokiem na kort tenisowy, wybrał am z widokiem na kort tenisowy, Wszystko by był o dobrze, ale klimatyzatory z ulicy był y takie gł oś ne. . . No, myś lę , ż e ok. . Tydzień pó ź niej są siedzi byli bardzo gł oś ni, po czym zaapelowali z tego powodu, zmienili pokó j (nawet telewizor został wymieniony na mał y na wię kszy).

Nie jestem fanem publikowania recenzji, nie zamieś cił bym tej recenzji, ale gdyby nie przypadek opisany poniż ej: Siedzenie w letniej kawiarni nad morzem, czekają c, aż kelner podejdzie do mnie i zabierze zamó wienie. . nie czekam, nie dzwonię odpowiada, wł ą cz to, po prostu dzwonią do mnie wrzeszczą c - wyzywają co, oczywiś cie kielich mojej cierpliwoś ci przepeł nił się , podszedł em do niego i wzią ł em go za odznakę na któ rej Murat został napisany, poszedł em napisać REKLAMACJĘ do recepcji, piszą c reklamację , w któ rej opisał em sytuację , zaż ą dał em: malowania administratoró w hotelu (Emrah i Alena ), ż e przyję li reklamację na piś mie, na co mi odmó wiono.
Jedzenie jest ró wnież podwó jne. Kelnerzy pracują bardzo niechę tnie we wszystkich kawiarniach i barach tego hotelu o każ dej porze dnia. Ich liczba jest znikoma! Podobno hotel zarabia na oszczę dnoś ciach pracownikó w, widać to wyraź nie.
Był y też komentarze na temat czystoś ci w pokoju, przez dwa dni z rzę du nie zmieniali rę cznikó w i nie dawali ś rodkó w higienicznych, dopó ki nie zrobił em im uwagi.
Jedynym plusem dla mnie jest to, ż e hotel nie jest zatł oczony, ale ogromnym minusem jest to, ż e hotel reprezentowany przez pracownikó w nie radzi sobie z tą liczbą goś ci.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał