NIEZŁY HOTEL (bez 5 i de luxe)

Pisemny: 17 wrzesień 2017
Czas podróży: 3 — 17 wrzesień 2017
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 4.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 6.0
Chcę , aby turyś ci nie dziobali pozytywnych recenzji i dokł adnie je analizowali. Był w hotelu od począ tku wrześ nia 2017 przez 14 dni. Bardzo doradzał em w biurze podró ż y na podstawie tych hoteli w Turcji, gdzie był em z rodziną . Ponadto przejrzał em ró ż ne recenzje i stwierdził em, ż e Bellis jest odpowiednia (na pró ż no). Tł umaczę , a to moja osobista opinia, opinia rodziny i znajomych, a był o nas 10, hotel NIE JEST ZŁ Y (sł owo dobry trochę do niego nie pasuje). Poró wnuję z hotelami na tym samym poziomie w Belek i Kemer (nie reklamuję się , dlatego nie piszę nazwy). Jeś li chodzi o entuzjastyczne recenzje, a zwł aszcza z nazwiskami pracownikó w, to wszystko jest w wię kszoś ci bzdury (dla nich samych), ale co takiego, co każ dy pracownik w recepcji lub gdzie indziej zrobił poza swoimi obowią zkami funkcjonalnymi, to jest jej praca i powinni zawsze ró b to dobrze iz uś miechem.
Co do terytorium to jest pię kne, ale co chciał eś zobaczyć w hotelach tego poziomu, we wszystkich takich hotelach są pię kne tereny, gdzie moż e być trochę lepiej, ale w Bellis, jak piszą niektó rzy AH, ja nie Zauważ to. Oczywiś cie, gdzie nie być lub być w hotelach niż szego poziomu, to jest AH.
Reklamowane "zoo", no, jedziesz z dzieckiem 1 raz i w zasadzie nie ma co oglą dać , no poza fajną mał pką Zico, a nawet zebrami i strusiami. Ten nie przycią ga prawdziwego zoo, jak sam hotel na 5 gwiazdek, có ż , solidne 4.

Jedzenie też nie jest zł e, nikt nie bę dzie gł odny, jak na wrzesień wybó r owocó w był bardzo skromny i wię kszoś ć z nich był a niedojrzał a i niesmaczna. Rano sok pomarań czowy wydaje się być ś wież o wyciś nię ty, ale nikt nie widział , gdzie jest kruszony i bardzo rozcień czany wodą , reszta czasu za opł atą i jest to 5-gwiazdkowy ultra all inclusive deluxe. W gł ó wnej restauracji, a cię ż ko nazwać restaurację po prostu duż ą jadalnią , czę sto kolejki po mię so, nawet po jajecznicę , już jest ś miesznie, ale co stoisz przez jakieś.10 minut. Tak zwani kelnerzy starają się nie wpadnij w oko, aby nie biegać po zamó wieniu, ty od ciebie.
Wię cej o "mił ym i pomocnym" personelu - dzieciom kiepsko jadł y obiady, ao 17.00 zgł odniał y i poszł y do ​ ​ kawiarni, w któ rej wczasowicze siedzieli i jedli, im (dzieciom 4.7 i 10 lat) po prostu odmó wiono jedzenia, tł umaczą c, ż e kawiarnia był a otwarta tylko do 17.00 i musieli czekać kolejne 2 godziny przed otwarciem jadalni. Zwró cił em się do administracji ze skargą w tej sprawie, ale powiedzieli mi, ż e TO jest koncepcja hotelu, taka koncepcja dla dzieci tak zwanego hotelu rodzinnego.
Bellis jest promowany jako hotel rodzinny i rzeczywiś cie jest wiele rodzin z dzieć mi, ale tak czę sto w recenzjach chwalona animacja dla dzieci, moż na powiedzieć i w poró wnaniu z innymi hotelami, jest mocno przesadzona. Po kilku wizytach w Pony Kids Club nasze dzieci odmó wił y tam pó jś cia, a ja sama był am ś wiadkiem, ż e przybył przed czasem po dziecko, huś tał się sam na huś tawce i nikt się nim nie angaż ował , jak w inni i inne dzieci pracują ce na wł asny rachunek na placu zabaw.
Generalnie oczywiś cie dobrze odpoczę liś my, ale nie ma ochoty tam wracać !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał