zrujnowane wakacje

Pisemny: 21 styczeń 2020
Czas podróży: 28 grudzień 2019 — 6 styczeń 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Podró ż ują cy w trzech dorosł ych osobach dokonuje bezpoś redniej rezerwacji na stronie internetowej hotelu, nie ma biura podró ż y. Regularnie wypoczywamy w wysoko ocenianych hotelach w Turcji 3-4 razy w roku, wię c rozumiem o czym piszę . Sieć Barut nam się spodobał a w marcu 2019 roku, kiedy spę dziliś my cudowne wakacje w hotelu miejskim Akra Barut. Bę dą c w Akrze Barut, w poszukiwaniu hotelu morskiego, odwiedziliś my Larę Barut ró wnolegle przez 2 dni.

Od marca 2019 hotel odpowiadał nam pod wieloma wzglę dami: ciepł e pokoje, znakomita restauracja, spokojni Europejczycy na wakacjach i kilka spokojnych rodzin rodakó w, uprzejma, bardzo pomocna angloję zyczna obsł uga. W samej okolicy nie ma takiego pię kna rezerwató w przyrody i czystej wody jak w Kemer, ale w okresie zimowo - wiosennym usł uga jest bardziej wartoś ciowa, a my zarezerwowaliś my Kolekcję Lara Barut na wakacje sylwestrowe, poleciliś my hotel znajomym/znajomym .

Od kwietnia 2019 r. , jak napisano na stronie internetowej, hotel „przyjmuje wszystkich swoich goś ci w zupeł nie nowej koncepcji indywidualnych i ekskluzywnych wakacji”. Przeanalizujmy moż liwoś ć dobrego wypoczynku w warunkach zmiany koncepcji:

1. Transfer - ocena 1

Za przelew zapł aciliś my z gó ry na stronie Hotelu, zaraz po dokonaniu rezerwacji, w formie zawierają cej dane pasaż eró w i przelotó w zaró wno przylotó w, jak i odlotó w. Otrzymaliś my od hotelu potwierdzenie e-mailem, ż e bę dzie na nas czekał kierowca z tabliczką.

Jednak kierowca nie był obecny, a samolot przybył zgodnie z rozkł adem. Z ogromną iloś cią bagaż u kilkakrotnie mijaliś my wszystkich kierowcó w, któ rzy spotkali goś ci, ale nie znaleź liś my tego, któ ry nas spotkał . Czekał em 10 minut. Wtedy hotel zadzwonił i został poinformowany, ż e nie ma transferu.
Dziewczyna, któ ra odebrał a telefon w imieniu hotelu od począ tku pró bował a zrzucić winę na biuro podró ż y - kiedy powiedzieli, ż e jesteś my bez biura podró ż y, bezpoś rednia rezerwacja - cał ą winę za brak samochodu zwalił a na firmę wykonawczą transferu i poprosił o odczekanie kolejnych 10 minut.

W efekcie kierowca pojawił się.25 minut po naszym wyjś ciu z lotniska. Cał y czas staliś my na ulicy i trzymaliś my w rę kach cię ż kie torby, moja mama po operacji i nie planowaliś my w ż aden sposó b, pł acą c za indywidualny transfer, biegać po lotnisku i szukać auta, któ re nie istnieje, zadzwoń i odepchnij taksó wkarzy, poza tym kierowca, któ ry przyjechał , nie wiedział , do któ rego hotelu nas zawieź ć.

Tym samym Lara Barut Collection pobiera tylko pienią dze za transfer, ale nie sprawdza, czy samochó d odjechał , nie instruuje firmy, gdzie zabrać goś ci.

Przeprosili za to dopiero po opublikowaniu potró jnej recenzji na znanej stronie, a nastę pnie do ostatniej chwili wskazywali nam, ż e Hotel nie ponosi odpowiedzialnoś ci za pracę swojego kontrahenta, nie kontroluje wykonywania ich usł ug - publicznie piszą to czarno na biał ym. Tak iw zasadzie hotel wzią ł pienią dze, nie wiedzą c, ż e jest jeszcze pł atny przelew zwrotny.

2. Odprawa - klasa 3

Kierowca rozł adował nasze walizki na drodze, ale nie był o boya hotelowego, spojrzał na recepcję i nie był o tam, poł oż ył torby na ł awce, przetoczył walizki pod dach hotelu - dopiero potem pojawił się pracownik. W recepcji byliś my zdenerwowani, ż e zmienili kategorię pokoju - w marcu specjalnie zbadaliś my ró ż ne typy pokoi, aby wybrać rodzaj pokoju, któ rego potrzebujemy. Hotel zamiast pokoju z 2 pojedynczymi ł ó ż kami i widokiem na basen przygotował pokó j z jednym ł ó ż kiem i widokiem na są siedni hotel Caravanserai, w któ rym ró wnież nie ma moż liwoś ci zainstalowania dostawki.
ł ó ż ko dla trzeciego goś cia.

Jak powiedział pracownik hotelu, któ ry nas zakwaterował : „ta strona, jej zdaniem, i opinia innych goś ci jest lepsza…”, ale fakt, ż e ś wiadomie wybraliś my i zapł aciliś my za dokł adnie taki rodzaj pokoju, jaki potrzebujemy , a my po prostu chcemy mieć każ de osobiste ł ó ż ko – hotel, któ ry deklarował koncepcję „indywidualnego… odpoczynku” nie bierze pod uwagę nawet na poziomie podstawowym, jeś li są wolne pokoje tej kategorii.


W rezultacie dostaliś my pokó j pł atnej kategorii, ostrzegali, ż e pokó j nie jest gotowy, ale bę dzie gotowy do wieczora - ś wietnie, mogliś my spokojnie zakwaterować się i pospacerować nad morzem. Jednocześ nie osobno poprosił em, aby przynieś li wszystko dla trzeciego goś cia. W nocy pokó j był czę ś ciowo obsadzony, musiał em spisać listę i zanieś ć na recepcję , aby przynieś li mydł o - mydł o, kubek i tak dalej. To nie jest usł uga, gdy pienią dze są brane za 3 osoby dorosł e, ale trzeba bł agać o typowe materiał y eksploatacyjne i sprzę t.
Jednocześ nie Relacje Goś ci uważ ają , ż e trzeba tylko powiedzieć i zapewnimy wszystko, ale ile razy trzeba powiedzieć , a nawet napisać na liś cie… Ekskluzywnie.

3. Pokó j - ocena 3
W pokoju jest ciepł o, to jest jego gł ó wny plus, był to jeden z czynnikó w wyboru hotelu i tej kategorii, ponieważ w pokojach niegł ó wnego budynku zimą jest bardzo zimno - wiosną goś cie tych pokoi narzekali nam o wypł ywie zimnego powietrza spod drzwi, opró cz Spa i restauracji muszą przejś ć przez zimne, uliczne lobby. Doskonał a ł azienka z osobną toaletą i wygodnym prysznicem. Nowe materace dobrej jakoś ci, wybó r poduszek. Do dyspozycji deska do prasowania, ż elazko, mini barek oraz czajnik z akcesoriami.
Podczas dł uż szego pobytu zauważ yliś my, ż e zasł ony w pokoju są niewystarczają ce, nie zaciemniają , wszystko jest na szpulach - dziwnie widzieć oszczę dnoś ci na jakoś ci tekstylió w, zwykle w tureckich hotelach 5 gwiazdek zasł ony są wykonane z wysokiej jakoś ci tkanin , wymagany poziom ochrony przed ś wiatł em, wielowarstwowa, a tu tiulowa i jednowarstwowa zasł ona, któ ra prześ wituje. Lampy są stylowe, ale w gę stej warstwie kurzu, mata podł ogowa przy krześ le to nierealny odpylacz, któ ry sł uż ą ca kł adzie zaró wno na krześ le, jak i na stole - wię c po sprzą tnię ciu pokoju wytrzyj stó ł i przykryj krzesł o - wył ą cznie...

Klamka na drzwiach szafy był a odkrę cona, rygiel w zamku drzwi wejś ciowych pokoju wypadł i nie pozwolił normalnie zamkną ć drzwi wejś ciowych - wezwano do naprawy i naprawiono, po dniu pobytu sejf zepsuł się - też naprawili, suszarka na balkonie też był a zepsuta - nie był o już zapał u do naprawy, w zasadzie nie odpoczywasz, gdy wystarczy zadzwonić do recepcji i czekać na mechanikó w. Relacje goś ci twierdzą , ż e pokoje są sprawdzane przed zameldowaniem, ale nie są do tego przekonani. Jak pokazuje doś ć duż e obł oż enie hotelu przez goś ci na ś wię ta sylwestrowe, w pokojach po prostu nie ma wyciszenia, sł ychać kroki są siadó w, ich rozmowy, telefony stacjonarne z numeró w bocznych, z gó ry.

4. Sprzą tanie i mini bar - ocena 3

Biorą c pod uwagę , ż e codziennie zostawialiś my pokojó wce napiwek: w peł ni umyliś my podł ogę dopiero nastę pnego dnia po naszej komunikacji z relacjami z Goś ć mi.
Wcześ niej nigdy nie przyszł o jej do gł owy zbierać fragmenty, kurz i wł osy, w peł ni rozdawać (bez notatki z proś bą ) czepek, balsam do ciał a zaczynał dopiero po trzykrotnym przeglą dzie na stronie. Mini bar w pokoju: 3 stycznia w zasadzie nie uzupeł nili, 4 stycznia już „zł apaliś my” pracownika roznoszą cego drinki do mini baru, ale okazał o się , ż e to „Tylko piwo” i jest brak wody w szkle lub plastiku, ż eby wzią ć wodę trzeba iś ć do lobby baru - znowu ekskluzywny. Turcja, podobnie jak Rosja, nie należ y do krajó w, w któ rych WHO moż e pić wodę z kranu, dlatego zapewnienia hotelu, ż e moż na pić wodę z ich kranu muszą być przynajmniej potwierdzone przez publiczną demonstrację regularnej analizy tej wody. W przeciwnym razie musisz zapewnić dostawę butelkowaną . Ponadto koncept obejmuje codzienne uzupeł nianie minibaru.

5. Terytorium - wynik 4

Zadbane, wystarczają co duż e strzeż one, na kamerach, doskonał y trawnik, dwie ś cież ki spacerowo-biegowe wzdł uż obwodu hotelu, dobry teren rekreacyjny nad morzem, leż aki są zainstalowane zaró wno na plaż y jak i przy basenie na okres zimowy, bar na plaż y czynny jest od 10:00 do 17:00. Jest kort tenisowy, mini golf, domek dla kotó w. Ale sylwestrowe ś wiatł a nie został y poprawnie zainstalowane - przewody został y przerzucone po chodnikach i nie został y umieszczone w kanał ach kablowych dla bezpieczeń stwa biegają cych dzieci. Istotną wadą jest niewielka liczba kabin toaletowych na plaż y oraz w przyległ ych do niej lokalach.

Zimą natrafiał em na kolejki w damskich kabinach i to pomimo tego, ż e szczegó lnie odważ ne panie korzystał y z darmowych mę skich ł azienek, któ re bę dą w szczycie sezonu, moż na się tylko domyś lać . Gł ó wny problem z ł azienką polega na tym, ż e zaró wno umywalki, jak i sama toaleta są poł ą czone i goś ć (mił y) nie zakoń czy, ż e tak powiem, „peł nego cyklu zabiegó w z myciem rą k, utrwalaniem makijaż u itp.
n" inni czekają . Jeś li wcześ niej hotel był wypeł niony Europejczykami, któ rym morze jest oboję tne i wolą baseny i m. in. to był o normalne, ale reorientacja hotelu na rosyjskoję zycznych turystó w ...my w wię kszoś ci wolimy morze / plaż ę , a hotel wyraź nie nie jest na to gotowy, jeś li chodzi o c / a.

6. Strefa SPA - ocena 4
Jest znakomita sauna, z wydzieloną strefą dla kobiet, basen Thalasso - za 10-15 euro moż na się doskonale rozgrzać po metropolii. Basen gł ó wny z wodą morską podgrzewany do 28 stopni oraz czę ś ć zewnę trzna wchodzą ca na ulicę . Gdyby tylko obsł uga zadbał a, aby goś cie w butach ulicznych wchodzili na teren basenu bez pokrowcó w na buty...Przecią gi przy wejś ciu/wyjś ciu do Spa, szatnia jest w tym samym miejscu - daleko od saun, w zimie silne przecią gi, wię c przebrali się w prysznic, ż eby nie zachorować „na wył ą cznoś ć ”.

7. Gala noworoczna - wynik 2
Koszt imprezy to 50 euro od osoby, w sumie za trzy zapł aciliś my 150 euro - cał kiem normalne, wcale nie krytyczne.

Począ tek imprezy to dź wię ki ż ał obnych skrzypiec, kieliszki tureckiego wina musują cego, pokrojone marchewki, ogó rki, frytki i pistacje jako przeką ski. Potem, godzinę pó ź niej, weszliś my do sali bankietowej w cał kowitej ciszy, bez animatora ani muzyki w tle. Na stoł ach woda z karafek, dwie buł ki chleba, lokalne napoje gratis / karta win za dopł atą - nic wię cej, ż adnych przeką sek, ż adnych owocó w - tylko ś wieca jako wystró j i papierowe obrusy z noworocznym wzorem.

Pierwsza w menu był a sał atka z marynowanej oś miornicy, rybnego carpaccio i pó ł ł yż eczki czerwonego kawioru - niejadalnego z powodu przemarynowanej ryby i gorzkiego kawioru. Jak się dowiedzieliś my, kolejne danie zostanie podane za godzinę . Kelner uparcie odmawiał zabrania sał atki rybnej, któ rej zapach już cuchną ł , po pilnym ż ą daniu zabrał ją i wylą dowaliś my w zasadzie przy pustym stole, dlatego nie chciał odbierać sał atki .
Akompaniament muzyczny był absolutnie jak wystę p na sł uż bie w dzień powszedni wieczorem: klawiszowiec na syntezatorze i piosenkarz. Goś cie z są siedniego stolika udali się do gł ó wnej restauracji, wzię li masł o z bufetu, ż eby choć coś zjeś ć … w tym momencie postanowiliś my opuś cić imprezę i udać się na spacer nad morze i ś wię tować już na balkonie naszego pokó j do naszej muzyki, nie zrobiliś my ż adnej tragedii i już byś my o niej zapomnieli.

Ale Relacje Goś ci uznał y, ż e nie powinniś my tak po prostu wychodzić z Gali, a pracownica Saidy zapytał a, co moż e zrobić , abyś my „czuli się dobrze” Szczerze powiedział am, ż e oddam pienią dze, bo nawet sał atka, któ rą tknę liś my, nie był a jadalna i przyzwoita lokale zmieniają zepsute danie, nie zastą pili nas tutaj - nie ma alternatywy, wyjeż dż amy - format zupeł nie nie nasz, organizacja ś wią teczna to w zasadzie zero. Saida obiecał omó wić nasz powró t z zarzą dem nastę pnego dnia.

Nastę pnego dnia oczywiś cie nie zwró cili nam pienię dzy, zmarnowali nasz czas na kolejną rundę wyjaś nień , co nam nie odpowiadał o i dlaczego nie cieszyliś my się na ich Gala Party? ! na koniec: „polityka hotelu nie przewiduje zwrotu pienię dzy” – o czym potem powiedzieli, ż e porozmawiają i przyjdą . Spokojnie opuś cilibyś my imprezę , a nastę pnego dnia poszlibyś my na sł oń ce zamiast bezstronnej komunikacji z relacjami z Goś ć mi, któ rzy zapewnili nas, ż e pł acą c, ró wnie dobrze zapoznali się z programem i menu w kasach hotelowych. jak 5 (!
) pracownicy rosyjskoję zyczni - a my nic takiego nie rozumiemy...Saida po prostu nie wiedział a, ż e ​ ​ zapł aciliś my za Gala Party już na począ tku grudnia, kiedy otrzymaliś my list z Hotelu potwierdzają cy gł oś ny transfer i nie nie otrzymał em ż adnych linkó w do programu menu i opisu, ale do hotelu przyjechał em już.28 grudnia i to rosyjskoję zyczny personel wprowadził nas w bł ą d przy wyborze sali bankietowej, nie był o jasne na temat menu, ż e wymienione dania bę dą serwowane co godzinę , a inne standardowe parametry nie został y wskazane. Jednocześ nie posł ugujemy się bardzo pł ynnie ję zykiem angielskim i uważ am za cał kowicie niedopuszczalny lekceważ ą cy ton komunikacji w relacjach Goś ci, wskazują cy, ż e mó wią , ż e wyjaś nili Ci rosyjski po rosyjsku.
Chę tnie przeczytam dokumenty z parametrami imprezy w ję zyku angielskim, omó wię niuanse z obsł ugą telefonicznie na począ tku grudnia, mogę nawet przetł umaczyć z tureckiego jeś li rozumiem pismo z dokumentu, po kilku latach podró ż y, oraz Google mi pomoż e. Ale ż eby był o to oficjalne, na stronie program, tak jak Akra Barut, publikuje go w domenie publicznej, wysył a link z opisem na e-mail, gdy oferuje pł atną usł ugę - nie, nie zapewnia tego Lara Barut. Ma tylko zabierać pienią dze, a nastę pnie ż ą dać od goś ci niepohamowanej radoś ci, naś ladować obsł ugę i opinie.

8. Restauracja gł ó wna - ocena 3

Wyraź nym plusem jest podział na strefę dla dorosł ych, bez prawa do korzystania z telefonu oraz wydzieloną strefę rodzinną z dzieć mi. Jedzenie nie jest zł e, jeś li nie wiesz, jak karmili się w marcu i nie zwracasz uwagi na niuanse ...
a 5 gwiazdek w ż adnym wypadku nie dział a, ze wzglę du na wtó rne wykorzystanie potraw i kucharzy kichają cych na przygotowywane przez nich jedzenie - w każ dym razie jest to niedopuszczalne w cateringu publicznym. Goś cie hotelowi, zaró wno doroś li, jak i dzieci, liż ą wspó lne sprzę ty (ł yż ki do sosó w, szpatuł ki do mię s i przystawki), a w tym czasie zamiast zachować porzą dek, obsł uga gromadzi się w 3-4 osoby wesoł o rozmawiają c i patrzą c na telefony, naprawdę nie moż na podnosić i chwytać sztuć có w, pomagać dzieciom, aby nie upuś cił y jedzenia na podł ogę i nie polizał y sztuć có w.

Generalnie na ś niadanie/lunch/kolację trzeba wychodzić na pierwszy plan po prostu ze wzglę du na warunki sanitarne (moż na uż ywać czystych sprzę tó w), a w zasadzie lepiej nie brać sosó w, ani brać gorą cych sosó w. Marzec 2019
na stoł ach był a peł na porcja, na każ dym obiedzie był y truskawki i bita ś mietana, a przy zamawianiu dwó ch kieliszkó w wina przynieś li nam butelkę wina i otworzyli ją przed nami, a nastę pnie wł oż yli do wiadra z lodem - teraz tego nie ma, tylko kieliszki przyniesione zza rogu z wcześ niej otwartych butelek.


Teraz nie ma też wody butelkowanej, przynoszą wodę jak „ź ró dł o” w poplamionych, zabł oconych dzbankach. Wcześ niej przez dwa dni z rzę du wystawiano tylko ciastka, peł nowartoś ciowe i bardzo wysokiej jakoś ci, nie krojone herbatniki. Teraz tak nie jest, pomimo duż ego obł oż enia hotelu zimą i cał kiem przyzwoitej ceny. Najprawdopodobniej administracja hotelu uważ a, ż e ​ ​ po ponownym skoncentrowaniu się na segmencie rosyjskoję zycznym moż liwe jest obniż enie poprzeczki - zrobią to goś cie z krajó w WNP ....
Tak czy inaczej, truskawki są teraz tylko na ciastach i niektó rych mini-ciastkach, zestaw owocó w jest bardzo ograniczony, tylko mandarynki, pomarań cze, persimmons, winogrona, jabł ka, banany, nie ma ananasó w, a raczej są jako wystró j na stole szefa kuchni. Raz na 9 dni pobytu w Hotelu ustawiają stó ł z plastrami ananasa - po negatywnej recenzji mojej mamy na stronie, wskazują cej wł aś nie na te niuanse.

Jedyne, co kelnerzy robią bez przypominania, to oferowanie alkoholu. Jednocześ nie nie zmieniają serwetek z materiał u - obrusó w na stoł ach, jeś li nie mają wyraź nych plam, nie wkł adają sztuć có w po poprzednich goś ciach. Kiedy siadasz do stoł u i prosisz o widelce i noż e po angielsku/rosyjsku, jesteś po prostu ignorowany. Znają tylko jedno sł owo „napoje”. A jeś li nie pijesz, kelnerzy tracą zainteresowanie tobą , dopiero gdy gromadzą się gó ry brudnych talerzy, zabierają je. Na tym koń czy się usł uga.

Chciał abym, ż eby kelnerzy wiedzieli, ż e ich obowią zkiem jest nie tylko picie nieprzytomnych goś ci, ale takż e nakrywanie stoł ó w i zmywanie brudnych naczyń . Rozmawialiś my o tych relacjach z goś ć mi, po przeglą dzie Hotel poprawił pracę : kelnerzy zaczę li zmieniać serwetki i zamiatać okruszki i resztki jedzenia ze stoł ó w rę kami (! ) na podł ogę i krzesł a…, byliś my zmuszeni za każ dym razem wycierać krzesł a z kawał kó w jedzenia serwetkami, wył ą cznie...5 gwiazdek...Stoliki są bardzo blisko ś cian, kelnerzy nie mogą podejś ć do nich z ró ż nych stron, zabierają brudne naczynia z jednej strony, ryzykują c obracają c resztę jedzenia na ubraniach goś ci. Co bę dzie się dział o latem, w sezonie, w któ rym bę dzie 100% obcią ż enia, moż na się tylko domyś lać.

9. Lobby Bar - wynik 4
Stylowy, przestronny, kiepska wentylacja zimą - w pokoju duszno, z tarasu wydobywa się zapach palenia i cię ż ko mi w takim pokoju dł ugo zostać , w zasadzie lepiej iś ć do baru nad morzem , mimo ż e kawa szybko stygnie, ale powietrze jest zdecydowanie ś wież e.
Lobby bar uratował nas pod wzglę dem wody - woda niegazowana w fabrycznej szklanej butelce był a dostę pna tylko w tym barze w warunkach zimowych. Za co wielkie dzię ki.

10. Alkohol - ocena 3
Lokalne wino musują ce jest absolutnie niedopuszczalne zł ej jakoś ci, ciche lokalne wina są teraz podawane do butelkowania z wcześ niej otwartych butelek - nie moż na go pić . Z alkoholu na pewno moż na wypić likier ś mietankowy Maloneys, w barze nad morzem na kawę - oryginalna irlandzka, innych drinkó w nie pró bowaliś my, nie sprawdzaliś my butelek.

11. DU DU MANGO - ocena 1

To nowoś ć w usł ugach hotelowych, nocna dyskoteka do 2 w nocy, po któ rej podekscytowani mł odzi ludzie wł ó czą się po hotelu, krzyczą c, ś mieją c się , awanturują c, nie pozwalają c spać reszcie goś ci, ani recepcja, ani ochrona nie są w stanie uspokoić w dó ł szalonych goś ci, któ rych impreza z ruchomymi meblami, krzykiem i muzyką w pokoju obok nas trwał a do 5:30 rano, a nastę pnego dnia został a wznowiona i do 2:30 w nocy nie spaliś my z powodu tych imprez ludzie. Chciał bym, aby Hotel zrozumiał , ż e opró cz dobrych materacy do wypoczynku goś ci wymagane są przynajmniej elementarne standardy dotyczą ce ciszy, a przy takim trybie dział ania dyskoteki Hotel w ogó le nie kontroluje przepł ywu niepohamowanych biesiadnikó w. DU DU MANGO przycią gnę ł o do spokojnego dotą d hotelu pewną czę ś ć goś ci, któ rzy wolą imprezować w stylu Ibizy.

12. Morze
W ogó le nie podobał a mi się woda w morzu w okolicy Lara: niedaleko plaż y rzeka wpada do smrodu i wnosi do morza ...szliś my wzdł uż wybrzeż a, aż rzeka wpada do morza , zaczynają c od Delfina są hał dy glonó w i ś mieci, dalej na plaż y Titanica glonó w jest mniej i najbardziej ekstremalną z nich jest plaż a Lara, odległ oś ć jest w zasadzie niewielka i okazuje się , ż e woda nie jest tylko mę tna od piasek, ale w rzeczywistoś ci jest rozcień czony wodą rzeki przepł ywają cej przez wioskę.

13. Relacje z goś ć mi - to osobny temat, któ ry w zasadzie przekreś la wszystko, co był o choć by atutem Hotelu. Mogą pojawić się problemy i pytania, oś cież a są wszę dzie i dla wszystkich, ale pytanie brzmi, jak ta usł uga reaguje na goś ci, jak wykonuje się prace nad proś bami i co robi hotel, aby naprawić sytuację.
Po ustaleniu 5 gwiazdek i pozycjonowaniu się jako godna sieć hoteli z roszczeniem do koncepcji, musisz zrozumieć , ż e podczas komunikowania się z goś ć mi wymagana jest elementarna uprzejmoś ć i szacunek, a agresja i ataki na narodowe, pł ciowe przyczyny są niedozwolone.
Jeś li w Akrze Barut otaczał a nas uprzejmoś ć i troska, to nawet nie pamię tasz, ż e tam też był y chwile – poprawiali, przepraszali, robili mił y komplement i nawet nie pamię tasz z jakiego powodu.
A w Lara Barut Collection pracownicy relacji z goś ć mi dosł ownie walczą z goś ciem, któ ry stawia elementarne ż ą dania wykonania pł atnych usł ug, warunkó w sanitarnych i ciszy.

Kierownictwo tej usł ugi nie jest zaznajomione z zasadami etyki komunikacji biznesowej, ani z tradycyjną dla Turcji goś cinnoś cią i serdecznoś cią w stosunku do goś ci, ani z szacunkiem dla starszego pokolenia - doskonale znają urodziny goś ci i przynajmniej matka mogł a być traktowanym z co najmniej minimalnym poziomem przyzwoitoś ci zgodnoś ci - nie odwracać się na spotkaniu, nie pisać zupeł nie niepoprawnych fraz w odpowiedzi na recenzję mamy na stronie - wrę cz dezinformacja.
Dokonawszy oczywistych bł ę dó w w ś wiadczeniu usł ug, kierownik ds. relacji Goś ci na piś mie, zamiast tylko przeprosin, zaczą ł udowadniać normalnoś ć takiej pracy, nie zagł ę biają c się w procesy biznesowe, w pracę swoich pracownikó w, w to, co hotel wysył a na piś mie do konsumenta. Jest to usł uga kontroli goś ci i osią gnę ł a swó j sukces - zdecydowanie nie polecam hotelu, nie wró cę . Hotel jest wyraź nie przereklamowany pod wzglę dem oceny i ceny.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał