Okropny hotel, musiał przenieść się do innego hotelu po 2 dniach?

Pisemny: 17 lipiec 2017
Czas podróży: 17 — 19 czerwiec 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Piszemy tę recenzję , aby normalni ludzie nie zrujnowali swoich wakacji. Pró bowaliś my wypoczą ć w Hedef Resort & Spa Hotel 5* w czerwcu 2017 roku, ale dzię ki Coral Travel, na naszą proś bę , po dwó ch dniach pobytu w nim przeniesiono nas do innego hotelu. Wię c nasze wakacje nie był y zepsute.
Wię c o hotelu. Musimy przyznać , ż e pokoje hotelowe są przestronne i niezł e. Cał e inne jedzenie, urzą dzenia sanitarne w jadalni, przy basenie, na plaż y, we wszystkich barach są po prostu okropne. Naczynia są sł abo umyte, są resztki poprzedniego jedzenia, jedzenia, wody pitnej, za mał o rę cznikó w plaż owych na każ dy. Podł ogi są lepkie, toalety publiczne bardzo brudne, jedzenie nie jest jadalne. Wieczorami przy basenie wylegują się wielbł ą dy (do zdję ć ) i urzą dzają bazar. W ten sposó b hotel zarabia na biznesmenach, a rano w tym basenie pł ywają dzieci. Na plaż y ponton nie jest ukoń czony, nie moż na z niego korzystać , wejś cie do morza to ogromne gł azy. Sejf w pokoju nie jest przykrę cony, moż na go podnieś ć i wynieś ć . Moż na też dodać , ż e nie tylko nasza rodzina uciekł a z tego hotelu. Ocena hotelu jest jedna.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał