Hotel jest stary i niegrzeczny personel w recepcji i barze przy głównym basenie?

Pisemny: 25 wrzesień 2021
Czas podróży: 21 — 28 wrzesień 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 5.0
Po przybyciu do hotelu w recepcji personel jest bardzo niegrzeczny, aby odpowiedzieć na każ de pytanie w niegrzeczny sposó b, w barze przy gł ó wnym basenie są bardzo niegrzeczni barmani i kelnerzy, któ rzy mogą zaż ą dać napiwku prawie nieprzyzwoitym ję zykiem, co jest bardzo nieprzyjemny! Nie ma bezpieczeń stwa dla klientó w w nocy, ponieważ zdarzył się przypadek, gdy osoba w stanie nietrzeź woś ci uwiodł a drzwi i otworzył a drzwi swoim kluczem, jest to bardzo dziwny fakt, na któ ry nikt nie potrafił odpowiedzieć ! Stan hotelu w bardzo zł ym stanie! Ale są też dobre strony tego hotelu, na przykł ad wszystkie programy pokazowe, któ re przygotowują animatorzy, są bardzo interesują ce zaró wno dla dzieci, jak i dorosł ych, ci ludzie są naprawdę profesjonalistami w swojej dziedzinie, o któ rych ró wnież chciał bym pisać z wdzię cznoś cią i szacunkiem personel pracują cy w restauracji, wszyscy bez wyją tku, chcieliby podzię kować za dobre nastawienie i ż yczliwoś ć ! Chodzi o personel! Ogó lnie rzecz biorą c, nie chcę rozważ ać tego hotelu podczas mojej nastę pnej podró ż y do Turcji, ponieważ po tym, jak był em niegrzeczny w recepcji i barze, na mojej duszy był bardzo zł y osad! Mam nadzieję , ż e kierownictwo przeczyta tę recenzję i wycią gnie wnioski! Bo myś lę , ż e recepcjonistka jest przede wszystkim twarzą hotelu, a mili i odpowiedni ludzie powinni tam pracować , tak jak w barze!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał