Hańba, obojętność i chamstwo

Pisemny: 24 czerwiec 2017
Czas podróży: 20 — 29 czerwiec 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Dobry dzień ! „Odpoczynek” w Tunezji, hotel bravo monastir z firmy anex tour. Postawa jest po prostu obrzydliwa, przez pierwsze 3 dni recepcja po prostu nie wyszł a, potem nie ma wody ani ciepł ej, ani zimnej, klimatyzator nie dział a, trzeciego dnia w pokoju nie ma w ogó le ś wiatł a. Z ż alu zrobili wszystko na pó ł , dzisiaj jest 5 dzień , znowu jest problem z klimatyzatorem, prosimy o zmianę numeru - odmowa, podobno problem rozwią ż e technik ! ! ! Ale ile moż esz? ! Przewodnik hotelowy nie dba o to, sprzedaje tylko wycieczki, rosyjskoję zyczny personel też nic nie moż e zrobić ! Idziemy i pytamy jak ż ebracy!! ! ! Ale przyjechaliś my odpoczą ć i to nie za mał e pienią dze! Hotel jest obrzydliwy, brudny, obsł uga chamska, szczegó lnie w restauracji (tak się nazywa) nie sprzą tają stoł ó w, zawsze nie ma okularó w, obrusy są brudne, szara poś ciel nie został a zmieniona o wszystko w 5 dni, rę czniki są okropne, wydaje się , ż e są przenoszone z pokoju do pokoju!! ! ! W recepcji dziewczyna jest po prostu niegrzeczna, bez odznaki, nie mó wi ani sł owa, po prostu zamyka usta, dł ugo rozmawia przez telefon i nie ma emocji ! ! ! Turystó w po prostu to nie obchodzi !! ! ! Jeś li chcesz oszczę dzić nerwy, pienią dze i spokó j, nigdy nie jedź do tego hotelu, tylko jakaś hań ba!!!! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał