Dobry hotel z rosyjskimi cechami charakteru.

Pisemny: 11 październik 2017
Czas podróży: 5 — 8 październik 2017
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 6.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 10.0
Park Hotel 4 * został wybrany na kró tkie wakacje na Kaukazie wył ą cznie ze wzglę du na dogodne poł oż enie - w samym centrum miasta, naprzeciwko Galerii Narzanov i 1 minutę spacerem od Kolumnady - każ dy wypoczywają cy w Kisł owodzku to zrozumie nie mogą wymyś lić lepszej lokalizacji. Rezerwacji dokonano telefonicznie, pierwszą noc pobytu opł acono z gó ry przelewem na kartę bankową wł aś ciciela hotelu. Przed przyjazdem TRZY RAZY! ! ! Zadzwonili i przypomnieli nam, ż e mamy pó ź ny przyjazd i poprosili nas o przygotowanie pokoju goś cinnego, w któ rym moglibyś my się uspokoić i poczekać do czasu zameldowania. W efekcie nadeszł a godzina X - jesteś my na progu hotelu, trzecia nad ranem, drzwi są zamknię te. Pukamy. Drzwi otwiera przebudzony ochroniarz i dziewczyna z recepcji. Nie od razu rozumieją , kim jesteś my i czego chcemy. Nastę pnie poszukaj nas na liś cie rezerwacji. Mó wią , ż e nie istniejemy. Znajdować . Twierdzą , ż e nie ostrzegaliś my o pó ź nym przyjeź dzie. Znajdź zapis, któ ry ostrzegał .
- „Wię c powinieneś przybyć.5 paź dziernika o 3 nad ranem! ”,
- „Nie uwierzysz – jest 5 paź dziernika, a dopiero 3 nad ranem! ”

- "Ale nie jest posprzą tane (w pokoju goś cinnym)" - dziewczyna jest szczerze zagubiona.
- "Usuną ć tam? " - pyta straż nik?
- „No tak”, odpowiada niepewnie recepcjonistka.
W efekcie zadomowiliś my się w saunie, któ ra w poł ą czeniu sł uż y jako pokó j relaksu. Nastę pnie przychodzi dobra wiadomoś ć . Okoł o 10 rano mó wią , ż e pokó j jest gotowy i moż emy się wprowadzić . Doszł o do kolejnego nieporozumienia - nie znaleź li naszej przedpł aty. Dzię ki aplikacji mobilnej Sbierbanku - archiwum szybko udowodnił o, ż e pł atnoś ć został a dokonana. Ta rosyjska partactwo jest doś ć denerwują ce i psuje nastró j, ale nie ten konkretny przypadek, ale ogó lną sytuację . Có ż , nie jesteś my w stanie nauczyć się prowadzenia biznesu hotelarskiego na odpowiednim poziomie.
Teraz o pokoju - mał y, ale bardzo wygodny, czysty, jasny, ciepł y. W pokoju: szlafroki, kapcie, klimatyzacja, suszarka do wł osó w, lodó wka, czajnik, herbata, kawa, cukier, kubki, butelka wody pitnej. W ł azience szczoteczki do zę bó w, szampon, mydł o. Nie ma ż adnych skarg na numer.
Ś niadanie porcjowane, w przeddzień każ dego dnia należ y wybrać opcję ś niadaniową spoś ró d sześ ciu moż liwych. Dobrze się odż ywiają .
Internet jest bezpł atny i szybki w cał ym hotelu. Podsumowanie jest nastę pują ce - jeś li obsł uga hotelu był a bardziej uważ na i profesjonalna, to sam hotel zasł ugiwał tylko na entuzjastyczne recenzje.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар