To, co znajduje się na zdjęciach i prezentacjach wideo, nie odpowiada rzeczywistości

Pisemny: 25 luty 2021
Czas podróży: 23 — 26 luty 2021
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
O wraż eniach: kolejka do rejestracji w recepcji jest ogromna, a do wymeldowania stoją okoł o 20 minut. W pokoju jest chł odno, a niektó re pokoje nie mają ciepł ej wody. Trzeci dzień tutaj - bez sprzą tania, bez zmiany butelek z wodą . Jedzenie jest bardzo monotonne i bez smaku, nie ma nawet ekspresó w do cappuccino, któ re są prawie wszę dzie. Kolejki na jedzenie są ogromne! Kilka maszyn nie dział a w centrum rozrywki: 5d, fly motion i kilka innych nie dział a. I co najciekawsze: woda w basenie jest zimna, nie ma jacuzzi, ł aź ni tureckiej, basen jest pł ytki, nie ma infrastruktury w basenie, duż o wybielacza, nie dział ają wodospady. Suszarki do wł osó w w szatni wydmuchują zimne powietrze. Nie mogliś my też znaleź ć nigdzie na jedzenie i picie (poza bufetem). Oznacza to, ż e w centrum rozrywki nie ma ani jednego baru! Jedyny bar w budynku recepcji i nie ma tam jedzenia! Piwo na bufecie jest pł atne! To daleko od 4*. Wszyscy, któ rzy tu przyjechali, też są oburzeni, mó wią , ż e kiedyś był o lepiej, ale teraz hotel kupił nowy wł aś ciciel i wszystko się pogorszył o.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар

INNE OPINIE O HOTELU

ZOBACZ TEŻ