Niegrzeczna postawa kierownictwa hotelu?

Pisemny: 27 kwiecień 2011
Czas podróży: 27 kwiecień 2011
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Usługa: 1.0
27 kwietnia okoł o godziny 17:00 odwiedziliś my z ż oną centrum spa Hotelu AlPash. Miał em straszne doś wiadczenie z tym zakł adem. Polityka basenowa mó wi, ż e musisz nosić czepki pł ywackie na basenie, jednak nie napisano ani sł owa o dyskryminacji kobiet w tym spa ze wzglę du na pł eć . W zasadzie w basenie wymagania są inne w stosunku do kobiet i mę ż czyzn (podobno ze wzglę du na cechy osó b, któ re organizował y to rzekomo pię ciogwiazdkowe wakacje). Mę ż czyź ni pł ywali w basenie bez czepkó w (nie byli wcale pozbawieni wł osó w). Ż onę niegrzecznie poproszono o zał oż enie czapki na gł owę , bo „oni” mają takie zasady, ż e kobiety muszą pł ywać w czapkach. Administrator hotelu nie mó gł przedstawić niniejszego regulaminu w formie drukowanej. Ale kiedy nie pozwoliliś my im pokazać swoich dyskryminują cych zasad wobec kobiet, zaż ą daliś my zwrotu pienię dzy za niewykonane usł ugi, administrator w niegrzecznej formie uż ywają c prostackich wyraż eń (a to jest poziom hotelu) kazał nam wyjś ć z hotelu i nigdy nawet blisko nie pasują do niego. Odmó wili zwrotu pienię dzy za zepsuty urlop, nawet za niewykorzystany czas - wyszliś my z basenu po 30 minutach i zapł aciliś my za 2 godziny usł ug. Jeś li szanujesz swó j honor i godnoś ć i nie doś wiadczasz dyskryminacyjnej postawy ze strony „wł aś cicieli” tej instytucji, radzimy to ominą ć .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał