Straszna postawa rosyjskojęzycznej obsługi hotelu!

Pisemny: 17 wrzesień 2019
Czas podróży: 1 — 7 wrzesień 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Mieszkaliś my w tym hotelu we wrześ niu. Zameldowaliś my się w sobotę wieczorem. Wnę trze hali jest ciekawe, ale na tym koń czą się wszystkie plusy. Zaznaczam, ż e począ tkowo musieliś my udać się do innego hotelu, ale po przeczytaniu doskonał ych recenzji o tym hotelu, któ re prawdopodobnie napisane są przez rodakó w personelu tego hotelu z jednej był ej republiki WNP z ró ż nych kont, zmieniliś my rezerwację hotelu na dodatkowa opł ata za poś rednictwem Biblio-Globus, konkretnie na Calypso, z przyzwoitą dopł atą . Kupiony dla ciekawie wyglą dają cego projektu w hotelu. Za recepcją siedział a nudno wyglą dają ca, znudzona dziewczyna ze znanej republiki WNP. Po obejrzeniu naszych rosyjskich paszportó w bez uś miechu zaczę ł a wpisywać coś na komputerze. Na nasze pytanie, z któ rej strony wychodzą okna naszego pokoju, ostro odpowiedział a, ż e ​ ​ nie ma jeszcze innych wolnych pokoi i generalnie zapł acił eś za pokó j standardowy, a my dajemy Ci balkon, mimo to z widokiem na są siedni hotel i ś mieci. Spodziewaliś my się cieplejszego spotkania. A dziewczyna mogł aby zaproponować , ż e przenocuje w tym pokoju, a jeś li ci się nie spodoba, spró buj zmienić pokó j, gdy nadarzy się okazja. Absolutnie nic nam nie wytł umaczono, brak czasu na ś niadanie, brak miejsca, w któ rym odbywa się ś niadanie, zero emocji. Z jej zachowania od razu wynikał o, ż e osoba ta był a nastawiona agresywnie na obywateli Rosji. Ponadto zaczę ł a nas ró wnież uczyć , ż e z jakim nastrojem czł owiek odpoczywa, tak postrzega swoje ż ycie. Ale przyznaję wam, ż e dopó ki nie weszliś my do hotelu, byliś my w ś wietnym nastroju dzię ki wspaniał ej linii lotniczej Rossiya, któ ra z Wnukowa bezzwł ocznie dostarczył a nas do Rimini, a personel był przyjazny i goś cinny. Nastę pnego dnia pierwsze ś niadanie nie był o zł e, w sali ś niadaniowej pracował mł ody chł opak, Wł och. Asortyment nie był ś wietny, ale był y ciepł e kieł baski, ciepł a jajecznica, jajka, ogó rki i marchewki pokrojone w paski. W tym dniu (niedziela) dobre ś niadania już za nami! Nie wiem kto pisze opinie o jogurtach itp. od poniedział ku ś niadanie skł adał o się tylko z jajek na twardo, masł a, pieczywa, jednego rodzaju sera i dwó ch rodzajó w szynki. A takż e wspomniane ogó rki nie pierwszej ś wież oś ci i kotlety RAW cię te wzdł uż nie! Kawa z ekspresu jest do przyję cia, nic zł ego do powiedzenia. Nie pamię taliś my o ż adnych jogurtach, nikt nie bierze musli wszelkiego rodzaju, bo nie ma z czego wylać ciepł ego mleka. Z owocó w pierwszego dnia dali kawał ki ananasa, przez resztę dni był okropny melon podobny do dyni do smaku, pokrojony na kawał ki 2x2 cm. )) Ostatniego dnia był arbuz raz w tygodniu. Bez pomidoró w, bez oliwek, prawdziwe był y jeszcze 2 rodzaje rogalikó w: z nadzieniem i bez. ALE wszystko to moż na pominą ć , ponieważ nie jesteś my super smakoszami i bylibyś my zadowoleni z kilku kanapek z kawą , z zastrzeż eniem uprzejmej i przyjaznej postawy personelu hotelu. Od drugiego dnia pobytu w jadalni pracował a kolejna rosyjskoję zyczna dziewczyna z wyż ej wymienionej był ej republiki WNP. Moja ż ona chciał a usią ś ć przy pewnym stole, któ ry nie był jeszcze sprzą tany. Zwykle we wszystkich normalnych hotelach w takiej sytuacji spokojnie sprzą tają stó ł i przynoszą sprzę t AGD. Powiedziano nam uporzą dkowanym tonem: „Usią dź przy innym stole, dzień nie został posprzą tany! ” W agresywny sposó b, a la jadalnia ZSRR w 1980 roku. Byliś my po prostu zszokowani tym koł chozem. W koń cu musiał am jeś ć na stole z okruchami, samemu przesuwają c sztuć ce z są siedniego stolika ((Ostatnią kroplą naszego oburzenia był brak wczesnego ś niadania, o któ re poprosiliś my w nocy na recepcji o 6.30 Ponieważ nasz autobus do Wenecji odjechał o 7.20 i mieliś my ograniczony czas. Wł oski w recepcji obiecał , ż e bę dą dostę pne rogaliki i kawa. Gdyby nam odmó wił , kupilibyś my z wyprzedzeniem jogurty itp. Przyjazd o w jadalni o 6.30 znaleź liś my puste stoliki i niesprawny ekspres do kawy, któ ry nie był uzupeł niany ani mlekiem, ani kawą ziarnistą . Zaspana dziewczyna, o któ rej pisano wcześ niej, jak zwykle, stwierdził a, ż e ​ ​ ś niadanie jedliś my od 7.00, a ona nie wiedział em nic o naszej proś bie o wczesne ś niadanie „Full OUT! W efekcie jechaliś my 4 godziny do Wenecji, tylko na wodzie pitnej! Obsł uga na granicy fantazji! Kolejną noc spę dziliś my w Wenecji w 3* hotel, któ ry sami zarezerwowaliś my na Booking i był a to najlepsza noc na cał e nasze wakacje trwają tydzień . Hotel Calypso zasadniczo nie ma izolacji akustycznej? . Sł yszeliś my ludzi za ś cianą rozmawiają cych spokojnym gł osem. Poza tym każ dego ranka przyjeż dż ał a ś mieciarka i wyrzucał a kosze z metalicznym rykiem. W koń cu zwró ciliś my się do przewodnika Biblio-Globus o zmianę hotelu, ale najwyraź niej nie chciał a rozwią zać naszego problemu. Powiedział a, ż e ​ ​ wymiana moż e się odbyć tylko na nasz koszt, dlaczego do tej pory nie jest dla mnie jasne. Kierownik hotelu (jeden z braci) przeprosił nas za swó j personel, ale nastę pnego dnia wszystko się powtó rzył o, chamskie warczenie kelnerki w jadalni, chichoty i ż arty z bratem kierownika po wł osku o nas. Osobiś cie chciał em uciec od tego ś niadania. Jeź dziliś my do wielu krajó w i widzieliś my ró ż ne kategorie hoteli, nawet w tak zacofanych krajach jak Kambodż a i Sri Lanka, nie widział em tak chamskiego nastawienia personelu. Być moż e menedż erowie tego hotelu mają jakiś „romantyczny zwią zek” z rosyjskoję zycznymi mł odymi damami, ponieważ wyraź nie czują się w tym hotelu bardzo swobodnie. Nie ma ż adnych skarg na sprzą tanie pokoi i poł oż enie hotelu. Zawsze był o czysto, a hotel był dobrze poł oż ony. W przeciwnym razie reszta był a bardzo zepsuta, ponieważ . każ dego ranka musiał em kontemplować niezależ nych we wszystkich miejscach ź le wychowanych, niewyszkolonych, niekulturalnych przedstawicieli był ej republiki WNP. Jeś li wł aś ciciele hoteli nie chcą stracić interesó w, to jedyną sł uszną decyzją jest wyrzucenie takiego personelu z brudną miotł ą i zrekrutowanie na ich miejsce normalnie wyszkolonych Wł ochó w, choć droż szych.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał