Pytanie o Włochy

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
783 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania
Temat pytaniaа

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Jak nie zapłacić kary za anulowanie rezerwacji w Rezerwacji?
Na booking.com znajduje się rezerwacja hotelu, za którą kara za anulowanie wynosi 100%, chociaż do zameldowania w hotelu pozostał jeszcze tydzień.
Z powodów osobistych muszę anulować tę rezerwację. Nie wypłaci pieniędzy, ponieważ karta została anulowana. Czy rezerwacja lub hotel może mnie jakoś ukarać?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
56 subskrybenci  • spytał 2017-01-057 lat wstecz
Odpowiedzi  •  213
аватар VeraTur
A my oczywiście spłacimy francuską grzywnę!
аватар ollennka
Tak, czytałem też o mandatach na innym forum (tym, którego nazwy nie wymieniamy) :-)
Z mnóstwem włoskich mandatów i przedłużającym się konfliktem z wypożyczalnią, ludzie bez problemu otrzymali wizy Schengen. To jest kwestia jednej bazy.
A teraz biura wynajmu po prostu mają wszystkie dane paszportowe dłużnika.
аватар xeops
Vera, kiedy miałaś wypadek we Francji? Może nie osiągnął jeszcze wszystkich poziomów?
аватар prosto2000
xeops, jesteś nowy w orzecznictwie i wykonywaniu orzeczeń.
Sąd nie robi wszystkiego, o co prosi powód. Potrzebujemy poważnego argumentu. Zwłaszcza w kwestiach ujawniania danych osobowych - to jest święte.
Argument hotelu - wcisnęli przycisk na rezerwacji i rezerwacja przesłała nam dane karty - a teraz właściciel karty jest nam winien pieniądze? Śmieszny. Z takim argumentem żaden prawnik nie pójdzie do sądu. Za 100 euro, aby przegrać sprawę i zrujnować reputację?
Po raz kolejny sąd nie prowadzi śledztwa, nie szuka posiadaczy kart, nie występuje z wnioskami bez poważnych argumentów, nie podejmuje decyzji o zakazach czy aresztowaniach w kwestiach gospodarczych. Ustalenie faktu naruszenia praw lub wyrządzenia szkody i podjęcie decyzji. Wszystko.
аватар prosto2000
Sąd nie wysyła niczego na granicę i do konsulatów bez specjalnego powodu. Era dołów długów pozostała w średniowieczu. Może wydawać się to dziwne dla laika, ale teraz nie są nawet karani za długi. Chyba że zostanie udowodnione świadome oszustwo. Zadaniem nie jest karanie, ale otrzymywanie. Wszyscy uczciwi bankruci idą na wolność.
аватар VeraTur
Wypadek mieliśmy wiosną 2015 roku
аватар DENIRA
Żaden hotel nie pozwie. W przypadku zablokowania karty, kierownik hotelu może pozostawić klientowi utracony zysk hotelu „na leki”. Jeśli nie boisz się karmy, możesz się zrelaksować. Nie będzie sądów, nie będzie też czarnych list na granicy.
аватар ollennka
Rany, sumienie pozostaje).
аватар DENIRA
Nasze sumienie FFFFseeee!!!!!
аватар helena_fortuna
Cześć,
pieniądze nie zostaną wycofane i nie zostaną pozwane.
Ale tylko z powodu takich GORSZYCH turystów. Wszystko - coraz ostrzejsze warunki rezerwacji dla turystów z krajów byłej WNP
Niestety... ........
Tutaj 100% wsparcie rezerwacji
Jeśli nie masz pewności co do wyjazdu - zarezerwuj inne hotele - z anulacją z jednodniowym lub tygodniowym wyprzedzeniem
lub nie zapoznałeś się z warunkami rezerwacji????
аватар Vista95.95
Przydarzyła mi się ta sama sytuacja! Zarezerwowałem dziś hotel, po kilku godzinach postanowiłem anulować rezerwację i proszę bardzo! Okres rezerwacji skończył się pół godziny temu, nałożyli mandat w wysokości pełnej zapłaty za tygodniowy pobyt w hotelu, za minutę 75 tysięcy rubli. Rezerwacja została anulowana, ale jest napisane, że mam dla nich policzyć blizny. Po naciśnięciu przycisku anulowania pojawiło się okno, w którym mógłbym poprosić hotel, aby nie naliczał grzywny, ale rezerwacja nie ponosi za to odpowiedzialności i ogólnie jest to w gestii samego hotelu. Złożyłem wniosek, napisałem ze łzami w oczach list do hotelu, że tak a tak było w okolicznościach iw związku z tym po paru godzinach anulowałem rezerwację. Ale podczas gdy hotel nie odpowiada, rezerwacja wysłała pismo na pocztę, że rezerwacja została anulowana, ale kwota grzywny nadal pojawia się wszędzie. Wpisałem dane na karcie w dobrej wierze, nawet nie wiedząc o dalszych wydarzeniach)) teraz kartę anulowałem i teraz siedzę i nie wiem, czego się dalej spodziewać))) Ciekawy jest jeszcze jeden punkt - będzie próbują odpisać kwotę kilka razy lub stale?))
аватар ollennka
Co to jest „anulowana” karta? Karta została zamknięta na stałe czy tymczasowo zablokowana? Jeśli na dobre, to nikt nie będzie mógł wypłacić pieniędzy za pomocą tych danych. Zdobądź nowy z banku. Jeśli był na chwilę zablokowany, to np. w takiej sytuacji odblokowałem go tydzień później, hotel nie próbował wypłacić pieniędzy.
аватар Vista95.95
Wypłaciłem wszystkie pieniądze z karty)) Zastanawiam się, czy spróbują wypłacić pieniądze, czy nie)) i ogólnie zastanawiam się, co napisze mi hotel
аватар VeraTur
Cześć wszystkim!
Opowiem swoją historię)) która może się jeszcze nie skończyła)) kto wie))
Rezerwacja została anulowana w styczniu, hotel wystawił fakturę, odpowiedzieli na płaczliwy list z przepraszam. Anulowałem kartę, ale hotel kilka razy próbował wypłacić pieniądze ze starej karty, która została wskazana podczas rezerwacji. Przyszedł SMS. Jednocześnie ogarnął mnie zimny pot))) nie pisali już do mnie listów, rezerwacja nie była do tej pory zakazana, ponieważ rezerwowaliśmy i rezerwowaliśmy.
Kilka miesięcy po tej sytuacji, mój mąż i ja zdecydowaliśmy, że nadal chcemy jechać na wakacje)) i nadal do Dubaju)) po długiej selekcji hotelu postanowiliśmy pozostać na siatce, która obejmowała ten sam hotel, do którego "Jestem winien") ) było to nawet na tym samym terytorium co hotel, który wybraliśmy)) dosłownie po 500 metrach i mają jedną bazę danych)) Ale tym razem zarezerwowałem przez biuro podróży i w imieniu mojego męża :- D rezerwacja została potwierdzona, hotel natychmiast wysłał na moją pocztę list, którego nie wskazałem, potwierdzenie. Czekamy!
аватар VeraTur
Oko już wtedy drżało)) Oprócz spłaty "długu", w tym momencie martwiło mnie pytanie "Czy hotele przekazują dane dłużników celnikom?" Cóż, nigdy nie wiadomo! Więc mój mąż był nadal zatrzymany)) Zostałem wysłany z dwójką dzieci ze słowami "Idź do miasta!" I gdzieś go zabrali)) Wtedy pomyślałem, że oto jest)))) zwrot)))) ale po 5-10 minutach mój mąż już szedł w naszym kierunku. Nie udało się ustalić przyczyny, faceci w urzędzie celnym nie są zbyt rozmowni, powiedzieli, że komputer podobno był zamrożony i trzeba było sprawdzić na innym. I tam nie było wiadomo.
Przyjechaliśmy do hotelu, gdzie spotkaliśmy się z wypełnionymi kwestionariuszami w moim imieniu)) wskazując wszystkie dane)) w wyniku reszty wyszliśmy i nie zapłaciliśmy nic więcej. Tylko to, co w tym czasie „jedli” w hotelu.
Jakoś tak))
аватар Vista95.95
W rezultacie Booking odpowiedział mi z prośbą o anulowanie mandatu! Administracja hotelu poszła się ze mną spotkać i anulowała mandat!
аватар snowflake777
A jak myślisz, za 800 euro hotel może zacząć rozumieć? Przekroczono termin anulowania bez kary, rezerwacja pisze, że hotel prosi o pełne koszty utrzymania. Problem w tym, że z tym zastrzeżeniem wystawiono wizę
аватар xeops
Myślę, że zależy to nie od kwoty, ale od integralności hotelu. Miałem podobną kwotę.
A uzyskanie wizy do tego hotelu też nie jest ważne. Masz już wizę?
аватар n1912
Cześć wszystkim!
Ludzie, czasami zdumiewa mnie kategoryczność "bo takie....",itp. Tak, wszystko może się zdarzyć, są problemy, że możesz zapomnieć o tym, o czym nie myślałeś, że jest możliwe. Tak, możesz zapomnieć o anulowaniu rezerwacji! Czy możesz sobie wyobrazić?!
Mam sytuację - nie anulowałem rezerwacji i nie zameldowałem się, nie było wcześniej (.
Próbowano odpisać pieniądze już pierwszego dnia. Nie nadeszły żadne listy. Moje sumienie "udręczone", pisałem listy z przeprosinami do hotelu i do booking.com. Mówimy o hotelu w Grecji. Z hotelu - cisza, rezerwacja doprecyzowała szczegóły i tydzień później wysłali pismo, że będą próbowali negocjować z hotelem o NIE wymierzeniu mandatu.
Podczas gdy ja czekam.
A co z blokowaniem/anulowaniem karty? To bzdura) Hotel może obciążyć bank będący właścicielem karty. W takich przypadkach bank spłaca karę, a klient wystawia kredyt techniczny w rachunku bieżącym, w tym na czerwono. To. zadłużasz się wobec banku, który na pewno otrzyma od Ciebie „swoje” pieniądze. Tutaj jedyne pytanie to chęć hotelu do zajęcia się tą kwestią, czy hotel ma prawników itp.
аватар zunzula
I specjalnie zadzwoniłem do banku i wyjaśniłem w sprawie technicznego kredytu w rachunku bieżącym. Wyjaśniono mi, że na kartach debetowych debet techniczny może podlegać jedynie zadłużeniu za obsługę karty / płatność w obcej walucie za granicą i później przewalutowanie po kursie.
Numer karty i numer konta to różne dane. Jeśli zostawił tylko numer karty, to hotel nie zna numeru konta. A hotel nie będzie mógł wypłacić ani zażądać pieniędzy z konta.
аватар tanyacup
Czy możesz zasugerować. Anulowane rok temu. Piszą, że anulowanie rezerwacji, pełny koszt, jak można tego uniknąć?
аватар xeops
Tanyacup, Przeczytaj dyskusję tutaj, wszystko jest napisane.
аватар angelina51
Zdarzyła mi się taka sytuacja. Dwa dni temu przejrzeliśmy z mężem hotele w Rzymie, otworzyliśmy jeden hotel, pomyśleliśmy .... kiedy byliśmy z dala od komputera, dziecko nacisnęło guzik, zarezerwowało pokój. Kiedy to zobaczyłem, byłem zdezorientowany, kliknąłem anuluj, okazało się, że jest zapłacony, 100% za cały okres. Ten sam hotel wycofał z dostępnej tam karty 90 euro. Natychmiast zacząłem pisać listy do Bookingu i do hotelu z przeprosinami. Na razie nie ma odpowiedzi. Zadzwoniłem do banku, powiedzieli, że pieniądze nie zostały wypłacone, wiszą w powietrzu, zablokowane do 14 dni, ponieważ nie wskazałem kodu cvc. Tu pojawia się pytanie, jeśli teraz tymczasowo zablokujesz kartę, czy jest szansa, że ​​kwota zostanie w końcu niezaksięgowana?
аватар Nesterovailona
Cześć. Od dłuższego czasu szukam jak anulować rezerwację hotelu z bezzwrotną stawką bez kary. Chciałem zablokować kartę itp. Ale w końcu posłuchałem rady - anuluj rezerwację i napisz listy do hotelu. Zarezerwowałem hotel w Msku. Anulowane za niecały dzień. Napisałem prosty list - anulowałem rezerwację, ponieważ szczegóły uległy zmianie, proszę nie pobierać mandatu.
Odpowiedziałem pozytywnie: Dobry wieczór! Wybrana przez Ciebie stawka nie obejmuje anulowania opłaty za niepojawienie się, ale w drodze wyjątku nie będziemy jej pobierać.
аватар helena_fortuna
Drogi n1912
Tak, są sytuacje, a Booking z reguły idzie do przodu.
Ale częściej - nasi nieszczęśni turyści raczej chłodno podchodzą do konkretnych obowiązków związanych z rezerwacją.
A jeśli ja „Pierwszego dnia były próby umorzenia pieniędzy”. - potem dzwonię do hotelu i płacę.
I dzięki tym, którzy po prostu „Próbowano odpisać pieniądze pierwszego dnia”. -brak informacji zwrotnej - ceny na kolejny raz przy rezerwacji będą znacznie wyższe od obecnych.
A my chcemy dobrych cen, prawda?
аватар helena_fortuna
Nesterovailona
Tak, Booking bardzo często jeździ na spotkanie.
Wielkie dzięki mu za to.
аватар ollennka
To nie rezerwacja poszła do przodu, ale hotel.
аватар helena_fortuna
ollennka i hotel ma umowę z kim - w tym przypadku - nie z gościem, prawda?
аватар ollennka
Mam na myśli to, że decyzję podejmuje hotel, a Booking pobiera prowizję nie z samego faktu rezerwacji, ale z otrzymanych przez hotel pieniędzy.
аватар Nesterovailona
Tak, decyduje hotel. I hotel mi odpowiedział. Dziewczyna z innej strony poleciła mi to zrobić. Jakie jest najlepsze rozwiązanie, wystarczy napisać do hotelu i poprosić o nienaliczanie mandatu. To przerażające, ale działa
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Włochy
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już