Krótka historia o hotelu?

Pisemny: 25 czerwiec 2017
Czas podróży: 1 — 19 marta 2017
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 4.0
Odpocznij w marcu. Naszym zdaniem hotel nie odpowiada deklarowanym 4 gwiazdkom.
Pokó j jest mał y. Bardzo mał a szafa. Moż esz powiesić kurtkę , pł aszcz i jeden komplet ubrań . W pokoju brak czajnika i odpowiedniego zestawu (herbata, kawa, cukier), brak kapci. Tak, są szlafroki. Materac na ł ó ż ku zwiotczał , poduszki był y stare i miejscami splą tane. Jednocześ nie poś ciel jest wysokiej jakoś ci.
W pokoju znajduje się prysznic. Mydł o w pł ynie i butelka do rą k i to samo pod prysznicem. Nie ma innych kosmetykó w (przynieś wł asne). Wydane dwa czepki ką pielowe, któ re został y uż yte natychmiast, nie został y ponownie wydane. Dobrze sprzą tane, każ dego dnia.

Hotel posiada kompleks SPA. Wł asny kompleks termalny, basen, jacuzzi. W kompleksie SPA jest stale tł oczno, ponieważ Hotel sprzedaje bilety wszystkim, któ rzy nie mieszkają w hotelu. Jacuzzi w ogó le nie jest dostę pne. Dziwne, ale pozwala dzieciom korzystać z kó ł ratunkowych, pistoletó w na wodę i innych zabawek. To bardzo niewygodne.
W kompleksie SPA i budynku medycznym moż na przejś ć tylko przez bransoletki magnetyczne, któ re są stale rozmagnesowywane z niewiadomych przyczyn, należ y wezwać obsł ugę hotelu. Najwię kszym problemem są rę czniki. Nie są zmieniane w kompleksie SPA (jak we wszystkich hotelach 4*). Otrzymasz 1 rę cznik dziennie. Prawie nie da się go zmienić w cią gu dnia (jeś li chcesz skorzystać z kompleksu SPA 2 lub 3 razy), nie moż na go ró wnież wysuszyć . Có ż , noszą c mokre ubrania w pokoju, sam rozumiesz, jakie to wygodne i higieniczne. O leczeniu. Wzię liś my tylko masaż , któ ry jest wystarczają co przyzwoitej jakoś ci. Przyjechaliś my skorzystać z wody termalnej i byliś my zadowoleni z tego zabiegu.
Jedzenie jest cał kiem przyzwoite, chociaż czasami na ś niadanie nie był o zbyt ś wież ych ogó rkó w, a takż e był y pytania o soki. Pomidora w ogó le nie był o, reszta nie był a nawet z torebek, z proszku.
Dodatkowo w pią tek, sobotę hotel organizuje coś w rodzaju wyjazdowych konferencji z imprezami. Był o bardzo nieprzyjemnie, gdy wyrzucono nas z basenu, a restauracja zmienił a porę kolacji i przykrył a ją przy wyjś ciu. Tak, przeprosili, ale zapł aciliś my zaró wno za SPA, jak i za warunki przyję cia obiadu. U nas, szczerze mó wią c, dział ali bezceremonialnie. W odpowiedzi na nasze uwagi administracja stwierdził a, ż e ​ ​ na Wę grzech wszystkie hotele mają tę samą usł ugę . To nie prawda. Takich problemó w nie ma ani w Budapeszcie, ani w Hevis.

Jednocześ nie chciał bym zwró cić uwagę na wysoce profesjonalną pracę pracownika firmy Robinson o imieniu Anna. W dzisiejszych czasach bardzo rzadko widuje się takich ludzi. Zawsze gotowy do pomocy i odpowiedzi na wszelkie pytania. Jesteś my jej bardzo wdzię czni.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар