Pytanie o Rodos

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
460 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Wybór hotelu»
Zarezerwowałem hotel przez booking.com. Hotel potwierdził rezerwację. Tydzień później hotel zniknął z rezerwacji na mapach, nie ma go na listach. Co mi grozi w takiej sytuacji?
Zarezerwowałem hotel przez booking.com. Hotel potwierdził rezerwację. Tydzień później hotel zniknął z rezerwacji na mapach, nie ma go na listach. Co mi grozi w takiej sytuacji?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
6 subskrybenci  • spytał 2017-04-147 lat wstecz
Odpowiedzi  •  10
аватар Veronika7081
Zapłaciłeś pieniądze? Lub po przyjeździe?
аватар ztivanova
W dniu przyjazdu.
аватар Veronika7081
ztivanova, już jest łatwiej. Możesz skontaktować się z działem relacji z gośćmi hotelowymi i poznać wszystkie niuanse.
аватар ztivanova
Dziękuję Ci!
аватар kolyan_cat
Napisz do rezerwacji, pozwól im pracować.
аватар agent_borabora
Grozi, że po przyjeździe do hotelu może nie być rezerwacji.
аватар Pachok
Zadzwoń do hotelu i zapytaj, czy jest rezerwacja. Jeśli nie, udaj się do biura rezerwacji i anuluj, jeśli nadal tam wisi. Zarezerwuj inny hotel.
аватар ztivanova
Wczoraj rozmawiałam z rezerwacją telefonicznie, mówią, że rezerwacja w tym hotelu zawiesiła (ale nie rozwiązała) umowę. Hotel sieciowy (Mitsis), z resztą hoteli wszystko w porządku. Zawieszony konkretnie jeden, mój (Mitsis La Vita) Rhodes. Rezerwacja mówi, że nie martw się, nie zostawimy Cię. Melduję się 30 sierpnia. Obiecują, że poprawią się relacje z hotelem i załatwię się, ale jeśli nie, zaproponują inny, nie gorszy.
Na moje konkretne pytanie do rezerwacji: „Jeśli nie dogadujesz się z hotelem), hotel anuluje rezerwację.Kto mi o tym powie?” Rezerwacja nie odpowiedziała w sposób zrozumiały.
Rozumiem, że jeśli hotel ma moją rezerwację, to mnie zameldują i wszystko jest w porządku. Płacę im, nie rezerwuję.
Postaram się dzisiaj wysłać list do hotelu.
Dziękujemy za udział.
аватар agent_borabora
Nasi ludzie uwielbiają komplikować proste rzeczy.
аватар ztivanova
Rezerwacja odnowiła relacje z hotelem, pojawił się na listach i na mapie. Hotel potwierdził moją rezerwację. Więc wszystko w porządku. Dziękujemy wszystkim za udział!
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Rodos
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już