Hotel zrujnował moje wakacje?

Pisemny: 15 październik 2019
Czas podróży: 25 wrzesień — 5 październik 2019
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 5.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Piszę recenzję i chce mi się pł akać , wię c ż al mi zepsutych wakacji. Wszystko w porzą dku.

2 miesią ce przed przyjazdem do Aldemar Olympian Village skontaktował em się z obsł ugą goś ci, aby uzyskać rekomendację z pierwszej rę ki, któ rą kategorię pokoju powinniś my zarezerwować . Podró ż owaliś my jako dwie rodziny z tró jką dzieci: rok, trzy lata i cztery lata, od razu zaznaczył em, ż e chcemy zamieszkać wył ą cznie w bungalowie, ż eby dzieci mogł y w każ dej chwili wyjś ć na zewną trz, a w ż adnym wypadku nie mieć dostę pu do basenu ze wzglę dó w bezpieczeń stwa (myś lę , ż e nie ma potrzeby komentowania tutaj).


Przedstawiciel hotelu Sofia poradził a bungalow z dostę pem do ogrodu, o co od razu poprosił em organizatora wycieczki (myś lał em, ż e hotel nie poradzi ź le). Pojechaliś my na 12 dni, a pó ź niej na 7 dni dwie nasze babcie przyjechał y do ​ ​ nas z noclegiem w pokoju standardowym, ale o tym pó ź niej. Specjalnie wybrał em tę sieć jako 5-gwiazdkowy hotel, jeden z najpopularniejszych w Grecji.
Jakie był o moje rozczarowanie, gdy osiedliliś my się w pokojach znalezionych w latach 90. , bardziej jak jaskinia lub katakumby ...był em w szoku ...rozumiem, ż e o wszystkim decyduje cena wydania, a zapł acił em w cał oś ci, za peł ną wartoś ć.5-gwiazdkowego hotelu. Uwaga! Okazuje się , ż e hotel ma stare bungalowy, ale są one wyremontowane (wyremontowane), wię c hotel zaludnia goś ci w bungalowach jako szczę ś liwych, czyli za te same pienią dze goś cie otrzymują albo „komfort i elegancję ”, jak podano na strona hotelu, czy prehistoryczna jaskinia.

Z zestawu w ł azience tylko szampon i ż el (to niezależ nie od tego, czy domek jest po remoncie czy nie), bez odż ywki, bez balsamu do ciał a - nic! Nie ma ż elazka, tylko za dodatkową opł atą obejrzą twoje ubrania.
Arogancka pani w recepcji arogancko powiedział a, ż e ​ ​ ż elazko to tylko usł uga prasowania, bo to hotel 5 gwiazdkowy, moje pytanie dlaczego hotel 5 gwiazdkowy pozwala sobie na zestaw ł azienkowy tylko szampon i ż el pozostają otwarte, jednak na tego samego dnia był em w swoim pokoju uprzejmie zapewnił em klimatyzację , jedną na cał y pobyt.

Pierwsze 4 dni odpoczynku spę dził em w lobby hotelowym w recepcji, tł umaczą c, ż e zapł acił em za bungalow 5-gwiazdkowy, a nie za 2, proszą c nas o zmianę pokoju. Chciał bym oddać hoł d hotelowi - zaoferowano nam 3 ró ż ne pokoje, ale wszystkie kategorie apartamentó w - czyli my dwie rodziny powinniś my przenieś ć się do jednego pokoju z dwiema sypialniami, z któ rych jedna jest przechodnia. Zaktualizowany domek nigdy nie był nam oferowany.

W dniu przyjazdu babci był am już przygnę biona, bo rozumiał am, ż e bę dę mieszkać w jaskini do koń ca wakacji, bo hotel ignoruje proś bę o udostę pnienie nam zmodernizowanych bungalowó w, chwalą c się , ż e oferuje drogie apartamenty, któ re my sami nie chcemy, ale naprawdę nie chcemy, bo to dla nas niewygodne. Wię c już jechaliś my na spotkanie z naszymi babciami, kiedy zadzwonili do nas i powiedzieli, ż e zabierają je na 3 dni do innego hotelu, bo nasz jest peł ny. Był y już kobiety na skraju zał amania nerwowego. Obsł udze goś ci, a konkretnie Zofii tł umaczyliś my, ż e czekamy na babcie jak manna z nieba, ż e ​ ​ już mieszkamy w katakumbach, ż e przesadzają c je na 3 dni w innym hotelu, zostawiają nam tylko 4 dni wspó lnego wypoczynku .

Zofia powiedział a, ż e ​ ​ za 2 dni hotel bę dzie peł ny, ale z jakiegoś powodu nie mogą przenieś ć goś ci, któ rzy przyjadą za 2 dni do innego hotelu. Potem pomyś lał em, dlaczego ci goś cie są lepsi od nas?!
Zofia powiedział a, ż e ​ ​ skoro nie podoba nam się ich hotel (podobno miał a na myś li ich stare bungalowy), to hotel proponuje, abyś my poszli spakować.5 walizek dla dwó ch rodzin, wó zek, dzieci i pojechać do innego hotelu z babciami, a wró cić po 3 dni, a potem zdobą dź trzy zaktualizowane bungalowy w pobliż u, numery 500+ (mieszkaliś my w sześ ć setnym, jeś li tak).

Oczywiś cie odmó wiliś my pó jś cia do innego hotelu, zadzwoniliś my do przedstawiciela biura podró ż y (Tez Tour). Pavel (przedstawiciel Tez Tour) rozwią zał problem z babciami, hotel uprzejmie zapewnił im nawet nie standard, ale bungalow-jaskinię obok naszej dwó jki. Poprosiliś my Pavla o potwierdzenie, ż e za 3 dni zostaniemy przeniesieni do pię ć setnego bungalowu, tak jak nam obiecano. Zapisują c jego sł owo i numer telefonu komó rkowego, przeż yliś my nasze 3 dni w nadziei, ż e wyjdziemy na ś wiat. A co stał o się pó ź niej? A potem spakowaliś my się , przyszedł tragarz i powiedział , ż e przenosimy się do siedmiu setnych bungalowó w z dostę pem do basenu…

Sofia zaczę ł a dzwonić , zapytał em, dlaczego byli z nami, co im zrobiliś my, powiedział a, ż e ​ ​ pię ć setne numery są waż ne tylko wtedy, gdy opuś cimy ich hotel, a wię c ...przepraszam, jak mó wią , i w ogó le pię ć setnych też był by z dostę pem do basenu, tak dla ciebie)

Napisał em też do Pavla, któ ry umył rę ce, ż e nic nie moż e na to poradzić , znowu rozmawiał z Sofią , w efekcie zaproponowano nam pię ć set pokoi, ale bez ogrodu, bungalow na wzgó rzu, był w sumie pię ć , gdzie balkon bez balustrady i mał y klif - dwa z nich i babcie po drugiej stronie hotelu (hotel podzielony jest na olimpijską wioskę i olimpijską kró lewską ), bez dostę pu do usł ug drugiej strony, to znaczy musieli iś ć do nas lub do restauracji przez cał e terytorium. Druga opcja znajduje się na parterze gł ó wnego budynku.
Moż e warto był o się zgodzić , ale wszyscy byli już tak przygnę bieni emocjonalnie, pokł ó cili się mię dzy sobą , ż e babcie i nasza druga rodzina z dzieckiem pozostał y w katakumbach, a my przenieś liś my się do odrestaurowanego pokoju. To oczywiś cie niebo i ziemia.

To, co robi hotel, sprzedają c ś mieci i podają c je jako 5-gwiazdkowe pokoje, jest wstydem! Stosunek do goś ci to hań ba! Nie obchodzili mnie, chcieli mnie eksmitować i nikt ani razu nie przeprosił za niedogodnoś ci. Chcę powiedzieć , ż e jedzenie jest pyszne, terytorium jest duż e, ale jeś li nie masz 100% pewnoś ci, ż e nie dostaniesz tego wstydliwego ś miecia, jeś li nie chcesz doś wiadczyć takiego zaniedbania, jakiego doś wiadczyliś my, jeś li to zrobisz nie chcesz, aby w cią gu kilku dni zaproponowano Ci inny hotel, dzielę się z rodziną , nadszarpnię to nerwy za wł asne pienią dze - wybierz inną sieć hoteli!

Duż o podró ż uję , to dla mnie pierwszy raz, zanim przeczytał em tylko podobne negatywne recenzje i nigdy nie pomyś lał em, ż e kiedykolwiek napiszę coś takiego. Nie ż yczę nikomu tak negatywnych emocji na wakacjach! Szczerze mó wią c, nie na to pracujemy cał y rok!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał