Nieprzyjemne doświadczenie

Pisemny: 31 może 2022
Czas podróży: 23 — 30 może 2022
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 2.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Wyobraź sobie: autobus transferowy peł en ludzi czekają cych tylko na Ciebie po wakacjach, ryzykują c spó ź nienie na lotnisko z winy recepcjonisty. Zapł acił eś już wszystkie opł aty hotelowe, ale recepcjonistki (przy stanowisku odprawy) odmawiają wypuszczenia i każ ą przynieś ć paragon, ponieważ nie mogą znaleź ć niezbę dnych informacji. Co za koszmar! I nam się to przydarzył o, ale zacznijmy od począ tku. Byliś my w Messonghi Beach Hotel od 23 maja do 30 maja. Trzyosobowa rodzina (dwie osoby dorosł e i jedno niemowlę ). Na począ tek kupiliś my pokó j „Superior Garden View”, ale pierwszego dnia naszego pobytu w hotelu recepcjonistka (pani z dł ugimi, ciemnymi prostymi wł osami) umieś cił a nas w pokoju „Sea View” na 4 pię trze. Bramy na balkonie miał y strasznie duż e przestrzenie i taki dwulatek jak nasz mó gł spokojnie przez nie przejś ć i spaś ć , dlatego tego samego dnia wieczorem poszł am poprosić o pokó j, któ ry był by odpowiedni dla dziecka i spotkania wymagania bezpieczeń stwa. Nastę pnego dnia, po wielokrotnym oczekiwaniu w kolejce (recepcjonistki prosił y nas, abyś my przyszli kilka godzin pó ź niej, aby zobaczyć „co mogą zrobić ”) w koń cu dostaliś my odpowiedni pokó j w bungalowie. Podzię kowaliś my personelowi i zaczę liś my cieszyć się naszymi wakacjami. Niestety to nie koniec naszych problemó w. 29 maja (dzień przed wymeldowaniem) poszedł em zapł acić opł atę za pó ź ne wymeldowanie. Recepcjonista (mę ż czyzna) dał mi kopię paragonu i zapisał w ksią ż ce hotelowej, ż e zapł aciliś my. Zapytał em go nawet, co musimy przynieś ć przy wymeldowaniu, a on powiedział : „Tylko klucz”. Teraz 30 maja przed odlotem zwracamy klucz w recepcji (mł ode panie pracował y na tej zmianie, jedna z dł ugimi ciemnymi prostymi wł osami, druga - jasne, dł ugie falowane wł osy). Pytam, czy wszystko w porzą dku, ż ebyś my mogli wyjś ć , ale zatrzymują nas zwrotem „czekaj, czekaj, nie zapł acił eś za pó ź ne wymeldowanie”. Zapewniam, ż e już zapł aciliś my i proszę o sprawdzenie tego w ich systemie, ale „nie mogą znaleź ć ż adnych informacji” i proszą nas o przyniesienie kopii rachunku. Autobus transferowy czeka tylko na nas, mą ż bierze klucz i biegnie z powrotem do pokoju w bungalowie, któ ry jest jakieś.300 metró w od gł ó wnego budynku tylko po to, aby udowodnić , ż e zapł aciliś my (wszystkie rachunki zostawiliś my w pokoju, ponieważ powiedział nam, ż e już ich nie potrzebujemy! ). Siedzę przy biurku z pł aczą cym dzieckiem, dwiema duż ymi walizkami i dwoma duż ymi torbami. Nikt z obsł ugi hotelu nie dba o pomoc i nie prosi o pomoc, kierowca autobusu na zewną trz niecierpliwie pokazuje nam, ż ebyś my się pospieszyli i wsiedli do autobusu. Nagle jedna z recepcjonistek zaczyna chichotać i „przyznaje się , ż e popeł nił a bł ą d, bo teraz w koń cu widzi, ż e zapł aciliś my”. Pytam wtedy o jej imię i o inne, ale oni odmawiają podania swoich imion, a kiedy biorę telefon i mó wię „i tak się dowiem”, panie zaczynają chować twarze i uciekać , aby ukryć się w pokó j za biurkiem. To takie niedojrzał e! Czuł am się jak w przedszkolu. Bardzo rozczarowują ce i nieprofesjonalne. Kró tko mó wią c, sam hotel jest w pię knym miejscu, jest kilka dobrych udogodnień , ale personel potrzebuje duż o uwagi do tego, co robią . Po pierwsze, muszą nosić wizytó wki ze swoimi imionami, muszą być dojrzali, pomocni, przyjaź ni i profesjonalni. Mam nadzieję , ż e osoby odpowiedzialne przeczytają tę recenzję i pomyś lą o sł usznych konsekwencjach (te dwie panie pracował y w recepcji 30 maja po poł udniu).
Nawiasem mó wią c, w ostatnich minutach naszego i tak już nieprzyjemnego pobytu, przyszł a pł aczą ca kobieta, mó wią c, ż e jej synek spadł z balkonu. Mam nadzieję , ż e nic mu nie jest.


P. S. Byliś my w wielu miejscach w Grecji, kochamy ten kraj, ale nigdy nie widzieliś my tak zł ego zachowania ludzi, któ rzy nazywają siebie recepcjonistami
Tłumaczone automatycznie z języka angielskiego. Zobacz oryginał