Pytanie o Szarm el-Szejk

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
10597 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Wybór hotelu»
W którym hotelu byłeś mile zaskoczony przywilejami, które otrzymałeś po powrocie? A który hotel nie spełnił oczekiwań podczas kolejnej wizyty?
W którym hotelu byłeś mile zaskoczony przywilejami, które otrzymałeś po powrocie? A który hotel nie spełnił oczekiwań podczas kolejnej wizyty?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
15 subskrybenci  • zapytał 2021-06-113 roku wstecz
Odpowiedzi  •  44
аватар Pachok
"A ty Brutal!":)
Co bombarduje wszystkich tymi przywilejami? Trzy pytania na pierwszej stronie.
W temacie - hotele Reikartz cenią swoich gości. A to wyraża się najlepiej – w pieniądzach :) Wielkość bonusu na karcie Reikartz Club bezpośrednio zależy od ilości poprzednich wizyt. Mamy już 20 proc. Tych. po zapłaceniu 2000 za noc w hotelu otrzymujemy 400 UAH
na kartę i możemy je przeznaczyć na restaurację, bar, spa, masaże w dowolnym hotelu sieci przez cały rok.
Cóż, wybór liczby oczywiście działa.
аватар mindguru
Pachok, prosta odpowiedź. Ludzie przyszli do hotelu po raz drugi, płacąc 30 USD za noc, i chcą homarów i homarów, oczywiście świeżo złowionych, i traktowanych jak członkowie rodziny królewskiej, i nie zgodzą się na nic mniej: „Nie przyjedziemy do ten hotel ponownie”. Nie przychodź! Czy pogorszysz kogoś?
аватар ollennka
Ogólnie zawsze chcę zobaczyć nowe miejsce na wakacjach, z wyjątkiem jednego razu nie było ochoty wracać do jakiegoś hotelu.
аватар mindguru
ollennka, tutaj w temacie o Faaran obiecują powitalny talerz. Wydaje mi się, że jest to godny powód, aby wrócić do hotelu. Dobrze, że koraliki jeszcze nie rokują.
аватар Pachok
Moi znajomi podczas 10-tej wizyty w hotelu w Sharm otrzymali przywilej uroczystego zasadzenia drzewka imionowego :) Ale obawiam się, że nie o to myślą ci, którzy pytają o przywileje.
W rzeczywistości wiele dobrych hoteli ma jakiś rodzaj bonusów i innych programów. Ale nie jestem pewien, czy działa z „pakietami”.
аватар Vika284
nazwa drzewo znam taki hotel Iberotel
аватар V.Zolot
mindguru, śmieję się do łez z koralików :)) W Egi to praktycznie nie działa. Tutaj na Malediwach już od drugiej wizyty na wyspach kurortu należących do tej samej sieci, jest wiele zalet, które są bardzo istotne w całej reszcie.
аватар vezha2
Tak, nie ma żadnych przywilejów przy ponownym odwiedzaniu hoteli, są bonusy w postaci talerza owoców z hotelowej restauracji podawanego do pokoju.
Czasami przy zakupie wycieczki biura podróży są zainteresowane tym, czy jest to powtórna wizyta, a następnie pytają o preferencje dotyczące zadomowienia się. W tym roku jeździłem - zarówno budynek, jak i piętro zostały oddane na moją prośbę (ponowna wizyta).
аватар moy_contakt
Ostatnio jeździmy do jednego hotelu i wcale nie ze względu na ewentualne przywileje, ale dlatego, że to właśnie tutaj zbiegło się kilka bardzo ważnych dla naszej rodziny punktów i takiego połączenia nie znaleziono jeszcze w innych urokliwych hotelach. Spośród przywilejów znają nasze preferencje po liczbie i dają do wyboru 2-3. Z postawy obsługi pamiętają nas i starają się w każdy możliwy sposób dogodzić nam w barach (pamiętają co pije mąż i w jakich proporcjach mieszać) na stołówkach rezerwuję nasz ulubiony stolik, sprzątanie jak najdogodniej czas na nas. Ratownicy na zjeżdżalniach i basenach pamiętają imiona dzieci, co oczywiście jest miłe. Oczywiście to wszystko przyjemne elementy naszego urlopu, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że w tym roku obsługa była bardzo przeciętna, ale to, można powiedzieć, nas nie tknęło. Ale nie szukaj przywilejów, zobacz hotel, który odpowiada Twoim wymaganiom, to jest o wiele ważniejsze.
аватар Slav_na
Pachoka,
Dlatego postanowiłem się połączyć
аватар Slav_na
Moi przyjaciele podczas 10-tej wizyty w hotelu w Sharm otrzymali przywilej uroczystego posadzenia spersonalizowanego drzewa :) ===
Jak rozumiem, w Royal Grande?)))
аватар Slav_na
o mnie jeśli ktoś jest zainteresowany
w Royal Grande od drugiego przybycia założyli „złotą” bransoletkę, zamieszkali do woli w pokoju (no oczywiście nie królewskim, ale lepszym niż zamówiony), na śniadanie podano świeży sok i pozwolono zjeść w restauracji a la carte. od trzeciego sadzenia drzewa, od piątego - twój numer staje się osobisty (wiszą etykietę przy drzwiach)))
w Wodospadach - wczesne zameldowanie, powitanie, wybór pokoju, zdjęcie, codziennie a la carte i późne wymeldowanie
w Sentido - wczesne zameldowanie, powitanie, wybór pokoju i późne wymeldowanie
аватар annmushak
W senasatori zmodernizowali pokój za darmo + talerz + ścielenie łóżka, czyli pościelili łóżko
аватар ollennka
annmushak, może wręcz przeciwnie, rozłóż łóżko przed pójściem spać? I to jest jakoś nielogiczne.
Kilka razy próbowałem zarejestrować się w programach lojalnościowych sieci hotelowych, ale wszystko jakoś przeszkadzało: albo awarie techniczne, albo warunki nie wytrzymały jakiegoś, albo innego nieszczęścia. A po koronawirusie i świńskim stosunku do moich brakujących rezerwacji takich sieci jak Holiday Inn i Accor osobiście nie wierzę w żadną hotelową lojalność.
аватар annmushak
ollennka wręcz przeciwnie no to znaczy przyszli jak zmieniali ręczniki plażowe na obiad i mogliby zmienić ręczniki gdyby były na podłodze (czyli zmieniać a nie podnosić, to jest sprawdzane), a łóżko było przykryte
аватар Pachok
Ollenka, Hilton z honorami nas potraktował, myślę, że jest w porządku. Promocyjna nieodwołalna rezerwacja w Londynie została zwrócona minus jeden dzień zamiast ośmiu. Ale napisałem do nich od razu, gdy zdecydowali się nie jechać, jeszcze przed odwołaniem lotów. Punkty zwisają i są przedłużone. Wydaje się, że w Porozumieniu również z punktami wszystko jest w porządku, nie było tam aktywnej zbroi. Całe konto Agody ze wszystkimi naliczeniami jest gdzieś, ale wcale nie jestem pewien, czy stało się to teraz. Być może nawet wcześniej, po prostu nieużywany przez długi czas. „Nasz” hotel w Kemer nie tylko nie oferował normalnej ceny, ale też zawyżał ją półtora raza w porównaniu z poprzednim razem. I pojechaliśmy tam na chwilę, przez kilka lat z rzędu na miesiąc! Ale nie byli zaskoczeni, ich lojalność zawsze była kulawa. Zresztą po koronie tam pojedziemy, kochamy go nie za "przywileje".
аватар Pachok
YaSlavnaYa, kiedy zasadzili drzewo, ale to było dawno temu, hotel nazywał się Iberotel Grand Sharm. Może zmienił nazwisko, ale nie jestem pewien, nie poszedłem.
аватар ollennka
annmushak, nadal nie rozumiałem, ale od rana do obiadu łóżko było niepościelone? A może spałeś i rozłożyłeś się w ciągu dnia?
Pachok, wiesz, co było najbardziej niesamowite w tej historii o zbroi kowboja? Wszystkie niesieciowe hotele spokojnie zwróciły pieniądze za bezzwrotne rezerwacje, a wszystkie hotele sieciowe powiedziały – włożyliśmy to na ciebie, oto voucher z bardzo ograniczonym okresem ważności, ale nie działamy.
аватар Pachok
Tak samo było z nami w Egipcie - ścielenie łóżka dwa razy dziennie i zmiana ręczników. Ale też dawno temu i też Hilton :)
аватар Pachok
Ollennka, tak... Wydawałoby się, że sieci mają większy margines bezpieczeństwa. Szczerze mówiąc to cud, że nie zarezerwowałam Włoch na lato. Wyciągnęła wszystko, ręce jej nie sięgały, ale mamy dość duże towarzystwo z dziećmi i domownikami, termin miesiąc, hotel nie jest tani. Nie wyobrażam sobie wyrwania pieniędzy z linii lotniczych na kupę biletów i z hotelu na 5 pokoi...
аватар ollennka
Tak, nie, po prostu nie rozumiem, dlaczego warto ścielić łóżko przed pójściem spać, skoro i tak ktoś je rozłoży, żeby iść spać. W ogóle podoba mi się temat przygotowania łóżka do spania, w Kenii jest wiele miejsc, w których ten zwyczaj przetrwał w leśniczówkach w parkach narodowych: pokojówka przychodzi wieczorem, rozkłada łóżko, wkłada poduszki grzewcze w nogi , cukierek na poduszce, opuszcza zasłony))). Milota.
аватар annmushak
ollennka, 2 razy dziennie! Rano i podczas kolacji. Oznacza to, że spali w ciągu dnia i nakryli + zmienili ręczniki.
Byliśmy w hotelu jesienią 2020 roku
аватар annmushak
A wieczorem zostawili słodycze
аватар Slav_na
Pachoka,
tak, to jest teraz Royal Grand Charm))). w pobliżu Il Mercato
аватар ollennka
annmushak, Tak, wierzę, uważam, że to fajny hotel)) Nie staram się w to wątpić, było pytanie o logikę. No dobrze, Wschód to delikatna sprawa.
аватар Vika284
Iberotel Palace w Sharm też stali goście sadzą drzewo i otrzymują zaświadczenie, że posadzili drzewo
аватар Vika284
Cukierki to nie dodatek. Zmiana ręczników, ścielenie łóżka to poziom obsługi w hotelu, talerze powitalne i kosze z owocami to oznaki dbałości o gości
Przywileje z hotelu to minimum darmowe rozszerzenie pokoju, są to bezpłatne zabiegi w SPA a nie tylko SPA znajdujące się na terenie hotelu, darmowe bilety na spektakle, koncerty, darmowe transfery na/z lotniska, spotkanie na lotnisko, to dodatkowe dni/noce w prezencie na wakacje w hotelu, darmowe wycieczki, rezerwacje stolików w najlepszych klubach i restauracjach...
аватар annmushak
Vika284, ok, byliśmy ze znajomymi w tym samym czasie, są w innym pokoju (pierwszy raz), nic takiego nie było
Zastanawiam się jakie darmowe noce jak lecimy w torbie
аватар annmushak
Specjalnie tego szukałem, ale powtarzam, pokój został dla nas zmodernizowany bezpłatnie, bez dodatkowych opłat i próśb. Powiedzieli tylko, że zmodernizowaliśmy twój pokój, ponieważ już go miałeś.
аватар Slav_na
o zmianie ręczników, ścieleniu łóżka w ramach regularnej usługi - zgadzam się. Nie rozumiem, jak mogłoby być inaczej. nawet w 4 nie najfajniejsze było w porządku rzeczy
ale powitalne talerze i kosze z owocami jako oznaka uwagi gości po ich pierwszym przybyciu - to wciąż tylko luksus, na jaki mogą sobie pozwolić, wydaje mi się
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Szarm el-Szejk
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już