Każdy turysta ma prawo wyrazić swoją opinię: nie radzę! nie jest gorzej

Pisemny: 6 styczeń 2019
Czas podróży: 1 — 8 grudzień 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Hotel został wybudowany w pię knym miejscu, pewnie począ tkowo zachwyca turystó w, tak samo jak obiecany piaszczysty wjazd i drogie jedzenie, ale kupujesz wycieczkę , pł acisz za pokó j z widokiem na morze, wskazujesz warunki - ż yczenia, ale ty są osiedleni w pokoju dokł adnie odwrotnie do ż yczeń : bez widoku na morze, z widokiem na wystają cą ś cianę , któ ra z jednej strony zasł ania krajobraz, a z drugiej strony schody, mylą podł ogę , jedzenie, a nastę pnie wyrzucają ci swoją ignorancję , nie zmieniaj ł ó ż ka, rozpryskuj dichlorvos zanim spró bujesz iś ć do swojego pokoju, personel recepcji nie odpowiada na telefony, przewodnik hotelowy prosi o 2 USD, winda nie dział ał a, Wi-Fi był o wył ą czone, wejś cie do morza z bruk puka w nogi, wiatr wieje mocno od morza i na brzegu nie ma glinianych zatoczek od wiatru, któ rego nie oszczę dzają , woda jest czysta, czasem przy brzegu pł ywają kolorowe ryby i ś mieci, jedzenia brakuje w tej cenie i sł abej jakoś ci, nie ma nawet cał ych owocó w, a pokrojone banany są zgnił e, tylko skó rka z guawy, wczorajszy melon z lodó wki z zielonymi kostkami i zrujnujesz sobie ż oł ą dek od przeterminowanego jedzenia i ró ż nych bourda, jest mał o mię sa i owocó w morza, ró wnież prawie wszyscy turyś ci, a nawet animatorzy cierpieli na biegunkę w tym hotelu, wię c radzę zaopatrzyć się w leki i weź ze sobą czystą poś ciel i rę czniki, a takż e szampon i ż el pod prysznic, ponieważ rurki są puste w pierwszym dniu zameldowania, a na skó rze gł owy pojawiają się ropnie od szamponu, być moż e wszystkie lub tylko niektó re ś rodki do czyszczenia ł ó ż ek robią ł ó ż ka, ale nie zmieniaj po wymeldowaniu, zwł aszcza poś cieli, ponieważ nie są widoczne i dopiero trzeciego dnia, . tj. po 2 dniach i przedostatniego dnia poszewka na koł drę zostanie dla Ciebie zmieniona, a po wyjś ciu inni turyś ci zostaną umieszczeni na Twoim ł ó ż ku, bo spał eś tam tylko 1 noc, rę czniki nie wystarczą na 5 gwiazdek i rę czniki zawieszone są na kó ł ku poniż ej w pobliż u toalety, moż na je od razu wrzucić pod umywalkę , ponieważ są z ró ż nymi plamami, jak nieumyte ł ó ż ka. I nikogo to nie interesuje, są nawet zbyt leniwi, ż eby zejś ć z wyż szego poziomu, gdzie jest administrator i przeprosić . Resztę zepsuli, obsł uga jest kiepskiej jakoś ci, dobó r personelu - sowieckie podejś cie, chamstwo w odpowiedzi na proś by i sugestie, a każ dy turysta ma swoje sł uszne proś by i wraż enie, ale nie ma wystarczają co duż o czasu: trzeba zobaczyć wszystko i nie ma ochoty się denerwować , marnować czasu i zdrowia na te wszystkie problemy: rozbież noś ć mię dzy tym, za co pł acisz, a tym, co masz nadzieję otrzymać , a tym, co faktycznie jest ci oferowane. Bardzo mi przykro, ż e wybrał em hotel tej marki, moż e moja opinia się komuś przyda. .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał