Nie spełnia oczekiwań

Pisemny: 2 luty 2023
Czas podróży: 18 styczeń — 1 luty 2023
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 7.0
Wybraliś my ten hotel, ponieważ jechaliś my tam zimą , w innych regionach wieją silne wiatry.
Mogę zauważ yć , ż e najwię kszym plusem jest jego lokalizacja. Znajduje się w pierwszej linii, tuż przy morzu, ale plaż a jest mał ym paskiem. Powiedzieli, ż e moż na skorzystać z plaż y hotelu Marina Sharm, któ ry znajduje się nieopodal, ale nas wyrzucili. Hotel nie posiada też wł asnego molo, a to obok ró wnież należ y do Marina Sharm. W pobliż u znajduje się bariera, a straż nik cał y czas czeka, aby cię wypę dzić.
Jedzenie jest cał kiem dobre, ale monotonne, czyli od 12 dni nic się nie zmienił o. Te same sał atki, makarony, ryż.

Personel jest przyjazny, ale cią gle pró buje „wył udzić ” od ciebie pienią dze. Ceny lodó w, kawy po turecku i bilarda są takie same, ale w recepcji ż ą da się znacznie wyż szych.
Ale przede wszystkim byliś my zaskoczeni postawą personelu w dniu naszego wyjazdu.
Ponieważ nasz wyjazd z hotelu był o 20:00, zaproponowano nam przedł uż enie pokoju do 16:00 za 30 USD, na co się zgodziliś my. Niczego nie podejrzewają c poszliś my na obiad. Podczas posił ku zrobił o się zamieszanie, podbiegł do nas mę ż czyzna, któ ry wnosi walizki do recepcji i zaczą ł odcinać nam bransoletki z rą k. Oburzeni takimi zachowaniami udaliś my się na recepcję . Tam wyjaś nili nam, ż e nie mamy już prawa jeś ć w hotelu i musimy zapł acić.16 dolaró w za obiad. W odpowiedzi wyjaś niliś my, ż e nie mamy czasu na lunch, ponieważ ich pracownik zepsuł nam lunch. Potem zaczę li wzywać policję . Wyjaś niliś my, ż e zapł acono nam za ten dzień , ale powiedzieli, ż e taka jest koncepcja hotelu.
Mogę powiedzieć , ż e duż o podró ż ujemy, ale nie widział em tego w ż adnym hotelu. Dlatego hotel to duż y minus
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał