Święta w lutym 2017

Pisemny: 22 luty 2017
Czas podróży: 8 — 21 luty 2017
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 7.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Wczoraj wró ciliś my z 13-dniowych wakacji w Jaz Fanara) moż e nasze wraż enia się komuś przydadzą )
Mó j mą ż i ja polecieliś my do tego hotelu na polecenie naszego biura podró ż y. Byliś my w Egipcie wiele razy, wię c mamy poró wnania z innymi hotelami.
Agencja został a poinformowana, ż e ​ ​ pokoje mają kilka kategorii. Ale powiedziano nam też , ż e hotel nie jest zaję ty i zazwyczaj w takich sytuacjach przyjmuje wszystkich turystó w w pokojach najwyż szej kategorii. W ostatecznoś ci na miejscu moż na się zgodzić , na szczę ś cie, na 20-50. e lub po prostu pię kne oczy. Fakt ten zepsuł pierwsze wraż enie hotelu przy odprawie i widzę winę biura podró ż y. Dopł ata za zmianę pokoju 20-25 euro dziennie, ale każ dy dostaje standardową zniż kę i za 10 euro dziennie zmieniamy pokó j dowolnej kategorii na najlepszy.

Gdybyś my od razu kupili bilet z numerem Superior w biurze podró ż y, nie otrzymalibyś my tak negatywnego wró ż by i niezadowolenia z rozliczenia.
Swoją drogą , takich jak my był o wielu turystó w. Codziennie obserwowaliś my, jak turyś ci tacy jak my pró bowali „rozwią zać za 50 USD”, ale na pró ż no)) w tej chwili hotel ma stał y dochó d na wymianę pokoju. Dla tych, któ rzy chcą mieszkać w dobrym rekomendowanym pokoju, kup go w domu. Na pokó j Superior nie bę dzie ż adnych skarg - duż a powierzchnia, dobre umeblowanie, normalna instalacja wodno-kanalizacyjna, mniej wię cej nowa, blisko morza i restauracji (w przeciwień stwie do pokoi niż szej kategorii).
Jedzenie był o normalne. Codziennie kurczak, woł owina, ryby, dodatki, warzywa i owoce, zupy. Nie byliś my gł odni) był o pyszne, ale w cią gu 13 dni stał o się bardzo monotonne (ci, któ rzy pojadą na 7 dni, nie bę dą się nudzić ). W godzinach mię dzy ś niadaniem a obiadem, obiadem i do godziny 17:00 moż na zjeś ć przeką skę w barze przy basenie.
Na plaż y nie ma pontonu. Turyś ci naszego hotelu nie mają wstę pu na są siednią plaż ę , na któ rej znajduje się ponton (w przeciwnym razie zapewnił o nas biuro podró ż y). Wi-fi dział a tylko w recepcji i na basenie.

Każ dy wyjeż dż a na inne wakacje i spotkaliś my ludzi, któ rzy wielokrotnie wracali do tego hotelu, ale wedł ug moich kryterió w na resztę hotelu postawił em "4-". O personelu. Personel restauracji 5+ - pozytywni, uważ ni, przyjaź ni faceci) faceci, któ rzy pracują w barze, są ró wnież dobrzy - zawsze z uś miechem. Sprzą tanie pokoju jest normalne. Tyle tylko, ż e odnowienie wody lub ś rodkó w higienicznych był o trochę niepoż ą dane (jeś li nadal jest 5 ml ż elu na osobę , nikt nie wł oż y nowego). Podobno polityka hotelu – „oszczę dnoś ć powinna być oszczę dna”)))
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał