niebezpiecznie tivoli

Pisemny: 3 czerwiec 2018
Czas podróży: 18 — 28 może 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 3.0
Tivoli.
Niedawno pojechaliś my z przyjació ł mi do Egiptu na dziesię ciodniowe wakacje. Kupony został y zakupione za poś rednictwem biura podró ż y Anekstur, któ re trafił y do ​ ​ hotelu Tivoli. Znaczenie „odpoczynku” znalazł o się w sł owie „hit”. Wykupił em pakiet all inclusive z osobnym pokojem dla jednej osoby.
Dla tego hotelu proponował bym wywieszenie nad wejś ciem do budynku administracyjnego hasł a: „Kto się nie boi trudnoś ci i jest gotowy pokonywać je każ dego dnia wypoczynku – WITAJCIE w Tivoli”.

Przybyliś my na czas, doskonał y samolot z Niemiec przelatują cy przez Kijó w, nic nie zapowiadał o kł opotó w. W recepcji zarejestrowano 5 par, administrator nie mó wił dobrze po angielsku, rosyjsku, wię c proces zameldowania się opó ź nił . Był a pora lunchu, wię c zdecydowaliś my się na lunch, zaskoczeni samą mał ą jadalnią i proponowanym menu. Na uwagę zasł uguje cał kowity brak klimatyzacji w recepcji oraz w jadalni. Po obiedzie chciał em najpierw zobaczyć proponowany pokó j, doszł o do nieporozumienia z administratorem. Po kł ó tni zgodzili się i pokazali pokó j z widokiem na obecny plac budowy. Zapytani o inne opcje, był y jeszcze gorsze. Zdecydował em się zostać w pierwszym oferowanym pokoju, jedyne, co poprosił em o zmianę poś cieli, któ ra wyglą dał a na brudną . Woź ny stawiał opó r, ale po otrzymaniu tabliczki czekolady wymienił poś ciel. Przez dziesię ć dni poś ciel był a zmieniana raz, a potem po uporczywej proś bie.
Hotel poł oż ony jest w trzeciej linii od morza. Hotel posiada 120 pokoi, z czego nie wię cej niż.60 pokoi jest zaję tych. Hotel jest bardzo mał y (400x400m2), w centrum hotelu znajduje się mał y basen z barem, jedyny w cał ym hotelu. W barze jest cią gł e napię cie, trzeba cią gle czekać na zamó wienie, z napiwkami i bez nich. Menu w jadalni powodował o szczegó lny dyskomfort, jedzenie nie był o smaczne. Naczynia nie był y dobrze umyte. Czwartego dnia otruto 8 osó b. Zaskakują cy w systemie all inclusive, brak chł odnic w budynkach, jedyna chł odnica w jadalni pilnowana jest przez kelnera i nie pozwala na wycią gnię cie wody z jadalni, moż na tylko wzią ć szklankę wody . Na gorą ce napoje, herbatę i kawę w porze lunchu i kolacji należ y udać się do baru przy basenie.
Ponieważ hotel znajduje się w trzeciej linii od morza, transfer na plaż ę odbywa się dwa razy dziennie o 9:30 i 14:30 bezpoś rednio po posił ku, co jest wyją tkowo niewygodne. Plaż a jest publiczna, przywoż ą ludzi z 3 hoteli. Jeś li przywoż ą duż o turystó w, moż e nie wystarczyć leż akó w, zwł aszcza rano. Bar na plaż y dla turystó w z hotelu Tivoli jest pł atny, nawet woda. Na plaż y nie ma szatni i brudnej toalety. Moż esz chodzić na plaż ę , odległ oś ć nie jest bliska w czasie (30-40 minut), taksó wka to 1 USD.
Osobnym tematem jest dominacja komaró w (komaró w) w pokojach i wieczorem na ulicy. Przez dziesię ć dni tylko raz zatruł em komary. Komary miał y peł ną wył ą cznoś ć , mimo ż e zabrał ze sobą cał y sprzę t ochronny. Zaznaczam, ż e znajomi nie mogli znieś ć tej ekskluzywnoś ci i przenieś li się do innego hotelu (Elmercato), pł acą c znaczną sumę pienię dzy.

Podsumowują c powyż sze, moż na stwierdzić , ż e system all-inclusive na trzy (dwu)gwiazdkowe hotele oszukuje wczasowiczó w. Za to oszustwo odpowiada organizator wycieczek.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał