Dużo, ale w rzeczywistości i instrukcje przetrwania)

Pisemny: 14 czerwiec 2017
Czas podróży: 1 — 9 czerwiec 2017
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 6.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Dobry dzień ! Ta recenzja jest dla tych, któ rym zależ y na obsł udze i ocenie hotelu, któ rzy cenią stosunek ceny do jakoś ci i po prostu dla osó b, któ re nie chcą przysł aniać wakacji drobnymi kł opotami, któ re potem kumulują się w aucie i mał ym wó zku)
Zacznijmy od tego, ż e do wyboru hotelu podeszliś my doś ć skrupulatnie… (bez ograniczeń budż etowych i z doś wiadczeniem w odwiedzaniu innych 5-gwiazdkowych hoteli).
Niesamowita iloś ć pozytywnych recenzji, pię kne zdję cia - có ż , są bardzo usposobieni do hotelu Sunrise Arabian, ponieważ - inne hotele był y wielokrotnie wypró bowane - chciał em czegoś nowego) Wię c ...

Nawet kupują c bilet, nasza menedż erka pró bował a nalegać na hotel, któ ry jej się podobał , przytaczają c pewne fakty w jego kierunku i mó wią c o ró ż nicy w cenie w dniu zakupu 150 $ (a tak naprawdę jest to hotel 5*). . . Ale nie, nie był o wą tpliwoś ci co do sł usznoś ci wyboru i Zadowoleni i szczę ś liwi poszli spakować swoje walizki (jak tu mó wią , do kawał ka raju). .
Ale przy wyjś ciu okazał o się , ż e zapł acili za watę cukrową , ale dostali zwykł ą - i takie jest uczucie wię kszoś ci wczasowiczó w))

Ale oto jesteś w hotelu. . . naprawdę sadzają cię do wypeł nienia niezbę dnych dokumentó w, przyniesienia mokrych rę cznikó w i jakiegoś koktajlu cukrowego) Rozdają karty i zabierają je do pokoi)
I tak wchodzimy do pokoju Superior, a tam cud cudownej urody - zdję cia są zał ą czone, jeś li w ogó le - mam nadzieję , ż e nie zostaną zablokowane) Na pokrowcu jest czarna plama) wszystko zakurzone) ż ó ł ty toaleta, bar jest pusty, lustra nieumyte - có ż , ogó lnie rzecz biorą c, jest to od razu jasne, pię ć gwiazdek i jest to raj o ulepszonej kategorii)) (Te same liczby to 1117.1118, 1125.1128 itd. ) Cieszą c się tym widokiem , poszliś my na recepcję z proś bą ! ! ! o zmianie numeru, na któ ry powiedziano nam, ż e teraz nie ma już pokoi - choć hotel nie jest zapeł niony nawet w jednej trzeciej! ! - i powiedział , ż eby przyjś ć jutro)

Ponieważ przyjazd był spó ź niony, był a już.23. 00 - postanowiliś my spró bować chociaż odrobiny jedzenia - skoro restauracja oferuje nazwijmy to pó ź ną kolacją ) - i tam jest jeszcze bardziej nieprawdopodobnie - pę knię te poż ó ł kł e pudeł ko - z buł eczkami i ciemnoczerwona kieł basa i owoce (jabł ka, pomarań cze) bez moż liwoś ci przecię cia skó rki noż em ze wzglę dó w higienicznych))) (szkoda ż e nie zrobili zdję cia a dalszy odpoczynek był już szczegó lnie bez zdję ć opisywanego - bo nadal chciał em skupić się na reszcie))) Barman w barze Churchill naprawdę mnie wtedy uratował , któ ry poczę stował nas "konserwowanymi" jogurtami)))
Nastę pnego ranka - czekaliś my na spotkanie z przewodnikiem z wycieczki Anex - ku naszemu ewidentnemu niezadowoleniu i chę ci wyjaś nienia sytuacji kazano nam poczekać , aż powie wszystko, co musi - i to już przez drugą poł owę godzina gadania i namawiania na wycieczki przez aneks)) Po tych pouczają cych i niezwykle potrzebnych informacjach, mimo to opowiedzieliś my naszą historię , nie był o zbyt wiele reakcji. Aby to zał atwić , kupiliś my wycieczkę (Bathyscaphe + jacht) 100 USD/osobę , (ale coś go tak naprawdę nie umieś cił o))) Gdy rozmowa przeszł a na napisanie proś by o inny wspomniany hotel, chcemy się przeprowadzić - dopiero wtedy zaczą ł się ruch i namawianie do pozostania w tym raju)))
Wró ciliś my wię c do recepcji, ż eby zapytać o zmianę pokoju, do któ rego kazano nam przyjś ć o 12)))
Có ż , sam rozumiesz, jakiego nastroju i niebiań skiej przyjemnoś ci doś wiadczasz w tej chwili - jedzą c „jajecznicę ” ze skorupkami jaj i tł uczonymi ziemniakami - 50% wbita i oczywiś cie niejednorodna-lekka masa)))
A podczas trzeciej podró ż y o godzinie 12-00 zaproponowano nam już , ż e zobaczymy inny pokó j - a jeś li chcesz się tam przenieś ć )) Hotel ma 420 pokoi, hotel jest zapeł niony w 15-17%. Pytanie: dlaczego nie moż esz od razu zareagować - tym bardziej nie chodził o o iloś ć palm przy pokoju czy jasnoś ć kwiató w z okna!?!!? ! !

Ale oto jesteś my w nowym pokoju 5221 z widokiem na morze: czysty, przytulny z peł nym barem i nową hydrauliką , ale z uroczymi brą zowymi plamami na zasł onach))) ale te plamy są postrzegane, z doś wiadczeniem minionych emocji, konieczne wystró j, aby zachować pewnoś ć swoich oryginalnych wnioskó w))) Jest wiele rzeczy do opowiedzenia, proszę o przesył anie wiadomoś ci na pytania), a teraz punkt po punkcie:
jeden.
Terytorium jest tym, co naprawdę odpowiada zadeklarowanym gwiazdom - pię kne, kwitną ce (nie bez drobiazgó w, ale ogó lnie obraz jest przyjemny dla oka, a zdję cia są pię kne i bogate nawet bez filtró w).
2. Personel - dumą tego hotelu jest nazwijmy ich - personel pomocniczy - faceci, któ rzy sprzą tają , monitorują terytorium i wszystko, co się z nim wią ż e - zawsze pracują wszę dzie i wszę dzie - czyszczą , tną , niosą coś , dostarczają itp. Zawsze bę dą się uś miechać , przywitać i bez wzglę du na to, co bę dą wykonywać swoją pracę.
Kelnerzy, barmani są podzieleni 70/30 - są bardzo mili faceci, któ rzy uprzejmie podchodzą i oferują i zabierają / przynoszą - wielkie dzię ki, za co byli przez nas nieustannie nagradzani - i są tacy, obok któ rych wy, na najlepiej, od razu zrozumie, ż e to dla ciebie wielki zaszczyt być teraz obok nich, w najgorszym - ż yczenia i proś by zostaną zignorowane, moż esz coś takiego usł yszeć - najprzyjemniejszą rzeczą jest chamstwo)))
Ale tak naprawdę wię kszoś ć chł opakó w jest dobra - szkoda, ż e ​ ​ przez innych nie sposó b wszystkich pochwalić i wystawić dobrą ocenę za usł ugę - bo na ogó lnym tle jest doś ć dobrych i zł ych.

Ale szczegó lnie chciał bym wspomnieć o kelnerze o imieniu Waleed - któ ry jest po prostu najlepszy z najlepszych, wszystko, co o nim napisano w poprzednich recenzjach jest w 100% prawdziwe - cią gle w ruchu po cał ej plaż y w dowolnej temperaturze) bę dzie pamię tał twoje nazwiska, twoje upodobania iw ogó le po prostu fajny fajny facet z któ rym potrafi ż artować i pogadać )) oraz chł opak Hamdy - pracuje jako ratownik gł ó wnie na molo - bardzo kocha swoją pracę - uważ ny zaró wno na dzieci jak i dorosł ych mę ż czyzn i kobiety - zawsze w pogotowiu i wskoczy do morza, nawet jeś li wł aś nie zalał a Cię fala i wpadł eś w panikę )) a chł opak, któ ry sprzą tał pokó j, zawsze zapyta, czy wszystko jest w porzą dku, czy potrzebujesz czegoś innego itp. , dzię kuję bardzo za tych facetó w)
3. Restauracja i jedzenie.
Jest wybó r - i to jest prawda bezdyskusyjna - ale niektó rzy chyba też niebiań scy: po pierwsze jest bardzo podobnie, po drugie gotowanie chce jak najlepiej - I chcę podkreś lić , ż e nikt nie mó wi - gdzie są moje homary, ostrygi , czarny kawior i inne pysznoś ci - tylko ubity omlet powinien być bez skorupki (dzieci z wypadają cymi zę bami mogą poranić dzią sł a), tł uczone ziemniaki powinny być począ tkowo dobrze obrane - i pokrojone, dania z otwartego grilla, któ re jeś li nie są gorą ce, należ y podawać goś ciom ciepł o - nie zimno itp. Ale każ dy znalazł w tym plus - twoje wakacje, jeś li nie przyjdziesz jeś ć wszystkiego i nie chł oniesz sł odkich i skrobiowych potraw w gó rach - minie BEZ szkody dla sylwetki, zaró wno dla kobiet, jak i dla mę ż czyzn))) )
Alkohol jest lokalny.
Istnieje ró wnież moż liwoś ć odwiedzenia raz dziennie 1 restauracji a la carte (kuchnia indyjska, mongolska, tajska, wł oska i francuska) - pyszna, pię kna i bez zarzutó w) - co gorą co polecam)
4.
Animacja - nie zdziw się , jeś li nie zapoznasz się z harmonogramem imprez rozrywkowych - tak jak powiedzieli animatorzy - nie mają )) Rano mó wi się im, co się stanie - a potem muszą to urzeczywistnić )) To nie jest bardzo ucieleś nione - z komentarzem teraz trochę ludzi, po co pró bować )))) Ale jest plus - to dwa psotne chł opaki - Byso i niestety zapomniał em imienia drugiego chł opaka z Kairu ze swoim sł odkie loki)) Oczywiś cie bardzo się starają )))

W cią gu dnia, jeś li zechcesz, a czasem się upierasz, istnieje moż liwoś ć gry w tenisa stoł owego, bochu, rzutki, rozcią ganie i jogę.
Wieczorem jest dyskoteka i rozrywka dla dzieci - ale jedno) codziennie był y te same tań ce i piosenki - przekonują , ż e dzieciom się podoba, a muzyka jest przez nich pamię tana)))
Dla dorosł ych to, co zobaczyli, to dzień z tań cem brzucha, wystę p dzieci w okularach i paznokciach, konkurs karaoke, zgadnij melodię , Pan Hotel - wszystko trwa do 23:00.
Nastę pnie w gł ó wnym budynku zaczyna się dyskoteka, któ rej pomieszczenia są bez klimatyzatoró w i wentylatoró w))))
5. Wi-fi Po przyjeź dzie otrzymasz hasł o dostę pu dla okreś lonej liczby osó b. W zasadzie ł apie normalnie - na korespondencję w viberze i czasem okazywał o się dzwonić przez ten sam program.
W rezultacie: jeś li wybierasz hotel cena = jakoś ć , a nie chcesz się mę czyć i po prostu spokojnie spę dzić czas (jako hotel rodzinny i gł ó wnie goś cie z dzieć mi), pomyś l o tym. Ta recenzja jest oparta nie tylko na naszych historiach, ale na wszystkich ludziach, któ rzy odpoczywali w okresie od 01.06 do 10.06.
Tak, administratorki bę dą codziennie podchodzić do Ciebie zapytać jak jest z resztą - a Ty im powiesz swoje niezadowolenie i ż yczenia - ale nie widzieliś my moż liwoś ci realnych zmian) Tak, a jak chciał bym powiem, ż e wszystko mi się podoba, ale...Ale to nie jest hotel 5*.
A teraz, jeś li masz w rę kach vouchery lub nie wierzysz w to, co jest napisane i chcesz spró bować sam - po przeczytaniu recenzji o zaką tku raju - instrukcje przetrwania:

1. Bą dź przygotowany, ż e pokó j bę dzie brudny, krany, ł ó ż ka, meble odpadną poplamione zasł ony i lustra, drzwi się nie zamkną ))) Nie bą dź skromny, poproś o zmianę pokoju! ! ! nalegać ! ! To są twoje pienią dze, twoje nerwy i twoje emocje (wielu wczasowiczó w nie rozmawiał o o tych samych problemach i ż ył o w tym pię knie, a ci, któ rzy są w ogó le po raz pierwszy - ż e jest to moż liwe i tak powinno być ).
2. Jeś li chodzi o jedzenie - poproś dziewczyny - administratoró w, aby zapisali cię do restauracji a la carte - to osł abi twoje jedzenie i wraż enie jedzenia) Bą dź przygotowany na ewentualną niegrzecznoś ć personelu - po prostu zignoruj ​ ​ lub powiadom o tym - pamię taj o swoich nerwach wię cej ))
3.
Morze - wybierz czas na spę dzenie nad morzem - jest niesamowicie czysto, pię kna i dobra rafa)) Walid i Hamdi zadbają o Twó j odpoczynek))) Lub przy gł ó wnym basenie - w sam raz dla dzieci)
4. Jeś li przyjdziesz do lobby baru na przeką skę o 16:45, a oni odmó wią - argumentują c, ż e są już zamknię te - nalegaj, a zostaniesz obsł uż ony i nakarmiony)))
5. Jeś li karty z twoich numeró w przestaną dział ać (zdarzył o się to kilka razy) i nie moż esz wejś ć do pokoju - znajdź chł opca, któ ry sprzą ta twó j pokó j - pomoż e otworzyć drzwi) na korytarzu jest telefon - wybierz 3 - porozmawiaj o problemie - jeś li odpowiedzą ci "przeł oż ony" personel - powiedzą ci, abyś przyszedł na recepcję ) - jeś li jest to drugorzę dne, przyniosą ci karty pracy)) oto dobry przykł ad pracy i postawy personelu)))
6. Hotel typu Cascade - wiele krokó w - pomoż e Ci w tym autobus, któ ry kursuje do 11 na cał ym terytorium)
7. Jeś li pijesz alkohol - weź go w DUTY FREE))
osiem.
Jeś li wybierasz się na wycieczki z wycieczki do aneksu - podziel obiecane przez poł owę )))
9. Przynieś odstraszacz drapież nikó w i komaró w, a nie zostaniesz ugryziony.

10. Nie oczekuj, ż e bę dziesz się bardzo o ciebie martwić - polityka hotelu wyraź nie nie koncentruje się na goś ciach - to samo został o powiedziane - do wszystkich pracownikó w, któ rzy pytali o odpoczynek i ż yczenia.
11. Jeś li czegoś chcesz lub czegoś potrzebujesz - patrz, pytaj, mó w))
I zauważ , ile razy w tej recenzji uż yto czasownika - zapytaj))) Jeś li w innych hotelach proś ba jest chę cią ulepszenia tego, co już jest tak dobre lub dla ciebie, to oto sposó b na przetrwanie)))
12. Jeś li masz spó ź niony wyjazd, powiedzmy 25, w nocy 00:00 tego dnia Internet zniknie) Idź do recepcji, zapytaj, a podadzą ci nowe hasł a - dumnie oś wiadczają c, ż e w dniu twó j wyjazd, to jest dla ciebie na 7 dni)))))
trzynaś cie.
Jeś li chcesz wiedzieć o godzinie wyjazdu i transferze, musisz udać się do biurka przewodnika dzień przed wyjazdem, jeś li są na miejscu, zapytaj ich, jeś li nie, pojawi się kartka z nazwiskami i godziną na stole)) Nikt ci o tym nie powie, nie martw się ))) i tak, jeś li liczysz na jabł ko i sok na drodze - nie licz na to)) Wyszukaj i poproś o to w recepcji w osią gnię cie).
12. Zaraz po drugiej stronie ulicy sklep, w któ rym zabraliś my owoce, napoje, gumę do ż ucia, sł odycze, papierosy i wreszcie pamią tki i upominki - zwany ZSRR - bardzo sympatyczny sprzedawca - któ ry zaoferuje najlepszą cenę , a takż e spró buje porozumiewać się po rosyjsku) Kto nie pró bował spró bować Schweppes ze smakiem (granat, jabł ko, mandarynka) i 2 sklepy w pobliż u Beduin Ahmed z olejkami, herbatami, zaró wno lokalnymi, jak i fabrycznymi - herbaty są w 100% waż ne, rada - okazja i Ty bę dzie szczę ś liwy))

A teraz tajemnica zostaje ujawniona: po wszystkich emocjonalnych przeż yciach i niespodziankach wcią ż szukali pytania, kim są ci ludzie, któ rzy tak barwnie i chwalebnie opisują hotel - opcje - albo ludzie odwiedzają Sharm po raz pierwszy, albo jest nic do poró wnania (nie natrafili na ż adne godne hotele) lub z jakiegoś powodu nie chcą rozmawiać o prawdziwych wraż eniach - ALE PRAWDZIWA ODPOWIEDŹ (pracownikó w hotelu) i to, co musieliś my obserwować - zszokował o nas - lwa czę ś ć opinii jest pisana podczas pobytu w hotelu przez animatoró w)))) Gdy bę dziesz w sprzyjają cym nastroju, podejdą do Ciebie i natarczywie poproszą o napisanie recenzji - jeś li nie chcesz, zostaniesz zaproszony uczestniczyć w napisaniu recenzji przez animatora) w Twoim imieniu przez e-mail i telefon)))))

Naprawdę mam nadzieję , ż e ta recenzja pomoż e podró ż nikom przynajmniej w tym, ż e nie bę dzie rozczarowań z nierealistycznych oczekiwań ) Gdyby ktoś nam to powiedział , był oby ł atwiej)
A jeszcze lepiej, ż e hotel od samego począ tku zał atwia ludzi w czystych i pracują cych pomieszczeniach, staranniej gotuje jedzenie, na ró wni z pracą drugorzę dnego personelu i nie tylko zbiera opinie, ale naprawdę zmienił politykę hotelu.
Wszę dzie i wszę dzie są niuanse, każ dy ma swoje upodobania i preferencje - ale to, co spotkaliś my, to po prostu niedbał e i nieodpowiedzialne podejś cie do goś ci) Przecież wcale nie jest trudno - jeś li są niuanse - natychmiast się przenieś ć i, w w formie przeprosin, wrę czyć goś ciom talerz owocó w (któ re serwowane są w restauracji gł ó wnej) lub zmienić kategorię pokoju lub dodać kolejną wycieczkę do restauracji a la carte – tym samym okazują c szacunek i „troskę ” dla wczasowiczó w i tak dalej we wszystkim) Ludzie się nie nudzą i nie wracają do budynkó w, pokoi i ł ó ż ek – ludzie wracają tam, gdzie są mile widziani!
Z poważ aniem w nadziei, ż e wszystko się zmieni, ale na razie jest tak, jak jest))))
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał