Sami sprawdziliśmy, jak reagują na reklamacje.

Pisemny: 4 październik 2017
Czas podróży: 22 — 30 wrzesień 2017
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 5.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 9.0
Ogó lnie okolica hotelu jest pię kna, dwa zejś cia do morza, gdzie moż na zobaczyć ryby i koralowce. Pokoje są dobre, mał e, bo ś wiatowe standardy hoteli pię ciogwiazdkowych - nie nadą ż ają , roześ miał się , gdy zauważ yli, ż e w oknie wiszą dwa tiule ró ż nej dł ugoś ci i ró ż nej krawiectwa (415 pokoi). Z przyjemnoś cią przyniosł em deskę do prasowania, ż elazko i suszarkę - ta usł uga jest tutaj bezpł atna. Trzy baseny, wszystkie inne i dobre. Kł opoty z internetem, od 8 dni - 2 dni to nie cał y dzień , a jak to czę sto się wył ą cza, wię c jeś li potrzebujesz być w kontakcie (w pracy lub tak) kup coś ich - nie kupiliś my, nie mogę powiedz, jak dział ają lokalni operatorzy internetowi. Jedzenie nie jest bardzo, nie bę dziesz gł odny - ale nie bę dziesz mó gł jeś ć za każ dym razem smacznego i urozmaiconego. Są dwie restauracje, w któ rych moż na zjeś ć raz, restauracja na plaż y - umieś ciliś my 2 z 5, restauracja na trzecim pię trze umieś ciliś my 5 z 5 (ale nie 5+, w filecie rybnym był o kilka koś ci) .
Koktajle alkoholowe nazwał bym „parodią ”. W ostatnich dniach odpoczynku przynieś li koktajl, któ ry smakował wyś mienicie, mó j mą ż i ja nie mogliś my tego znieś ć i odmó wiliś my, kazali kelnerowi odebrać i wydarzył się cud, koktajl został przetworzony (chociaż nie prosiliś my), przynieś li ten sam koktajl, ale pyszny w szklance. koktajl, chociaż koktajle zawsze podawano w szklance. Zamó wienie koktajlu lub samego piwa zajmuje od 10 do 30 minut. Obsł uga jest kiepska, czytam opinie ludzi o innych hotelach, turystó w, któ rzy nocowali w wielu hotelach w Egipcie i mó wią , ż e jest naprawdę dobra w poró wnaniu do innych - widzą c wszystko na wł asne oczy, mogę sobie tylko wyobrazić , jak jest raz gorzej w Egipcie…. Wszyscy pytają - ską d jesteś , kiedy mó wisz, ż e jesteś z Kijowa, to od razu krzyczysz: "Cześ ć , cześ ć , bracie, siostro rodaku, jak się masz" (choć wcześ niej rozmowa był a po angielsku).
Otó ż ​ ​ kilka razy pró bowaliś my wytł umaczyć , ż e to nie jest ję zyk ukraiń ski i ż e kiedy rozmawia się z tobą po angielsku, to powinieneś tak odpowiedzieć i nie przeł ą czać się na inny ję zyk, ale nie wszyscy rozumieli i sytuacja cią gle się powtarzał a. Hotel jest bardzo skoncentrowany na rosyjskich turystach, zachowanie niektó rych pracownikó w jest bardzo osobliwe, powiedział bym nawet bezczelny i nieetyczny - wyglą da na to, ż e pracownicy plaż owi są myleni z animatorami, zachowują się niegrzecznie. (Przeważ nie odpoczywaliś my w krajach Oceanu Indyjskiego, hotele skierowane są do turystó w z ró ż nych krajó w, gdzie personel zna swó j ję zyk ojczysty i angielski, pracownicy zachowują się w sposó b standardowy, kulturalny, etyczny i przyjazny). Ogó lnie rzecz biorą c, od pewnego momentu codziennie byliś my zszokowani.

W przedostatni dzień zostaliś my zapytani przez pracownika hotelu (ukrainkę ) o nasze wraż enia z wakacji i hotelu, powiedzieliś my jej o naszym lekkim szoku i wszystkich mał ych kł opotach - są mał e, ale za 7 dni był y naprawdę duż o (jedzenie, obsł uga, przebicia w sprzą taniu, dwa razy zapomniał em uzupeł nić mini bar - po wezwaniu). Swoją drogą , wcześ niej w restauracji i barze i sprzą taczka spytał a nas, czy wszystko w porzą dku - ż e kiedyś grzecznie powiedzieliś my, ż e nie bardzo i wyjaś niliś my, ż e nie jest tak grzecznie), kiedy zaczę li im mó wić , co moż e bą dź lepszy (po rosyjsku lub angielsku), zdali sobie sprawę , ż e nas nie rozumieją , wydawał o się , ż e wię kszoś ć pracownikó w stwarza tylko iluzję , ż e znają ję zyk, w rzeczywistoś ci znają tylko kilka popularnych zwrotó w.
Wię c po negatywnych komentarzach, zapytanych, co mogą dla nas zrobić , aby zmienić opinię o hotelu na lepsze, powiedzieliś my, ż e nic nie jest potrzebne i doradziliś my, aby nauczyli się pracować na poziomie. Tego samego wieczoru do naszego pokoju przyniesiono talerz owocó w. Kiedy weszliś my do restauracji podszedł do nas pracownik, jeden z gł ó wnych kierują cych restauracją , zaczą ł przepraszać i proponować nam ugotowanie dowolnego dania, odmó wiliś my takich przywilejó w, podzię kowaliś my za opiekę i wyjaś niliś my z czego są niezadowoleni z i wyraził swoje zdanie. lepiej, potem przyprowadził szefa kuchni gł ó wnej restauracji, rozmowa z nim był a doś ć absurdalna - gdy powiedzieli, ż e masz tu codziennie to samo jedzenie, nie ma ró ż norodnoś ci, szef powiedział , ż e to jest nie przypadek.
No có ż przepraszam - jak pierwszego dnia gotują grillowanego kurczaka, a kucharz kroi go, ż e tak powiem, z kurzu z ciepł a, kł adzie go na talerzu, drugiego dnia ten sam kurczak jest rozbierany na kawał ki na stó ł z daniami gł ó wnymi, trzeciego dnia ten kurczak jest wypeł niony sosem, podobne sytuacje z rybami i warzywami. Oczywiś cie nie jestem kucharzem, ale gotuję na co dzień i uwielbiam ró ż norodnoś ć , ale mogę powiedzieć , gdzie jest ś wież a i gdzie został a przetworzona trzy razy. Ogó lnie rzecz biorą c, 90% ż ywnoś ci kosztuje tyle samo, czyli „mieszanki do przetwarzania”. Jedyne, co kucharz zgodził się na sok, to codziennie na ś niadanie był a tylko pomarań cza (swoją drogą pomarań cze podawane, ludzie nie jedli ich bardzo duż o, bo albo są kwaś ne albo nieś wież e, a sok był dobry) i jabł ko, co ewidentnie wylewa się z workó w, zwykle w hotelach wymienia się co najmniej jeden sok dziennie, a nastę pnego dnia zdarzył się cud - jabł ko został o wymienione. I po raz pierwszy od 8 dni podano paprykę , urozmaicono warzywa? .
Chociaż odmó wiliś my przywilejó w, przynieś li nam prezent od szefa kuchni - zupę z owocó w morza, któ ra był a pyszna. A jednak jeszcze bardziej psują myś l o nich ostatniego dnia. Do hotelu zameldowaliś my się pó ź no, okoł o godziny 23, zaproponowano nam kolację w menu i od razu przewodnik powiedział , ż e skoro przyjechaliś my pó ź no i zapł aciliś my za cał y dzień , to ostatniego dnia musimy opuś cić pokó j przed godziną.12:00 , ale mamy prawo zjeś ć obiad w restauracji za darmo. W noc przed wyjazdem poszliś my do recepcji i zapytaliś my, czy z obiadem wszystko w porzą dku, potwierdziliś my, ż e tak - mamy prawo do kolacji ze wszystkimi przywilejami "all inclusive" w restauracji gł ó wnej. Kiedy wyprowadziliś my się z pokoju i przynieś liś my walizkę do szafki, ponownie zapytano nas o lunch - i ponownie zapewniono nas, ż e obiad jest wliczony w cenę.

Wię c przyszliś my na obiad, przyszedł kelner i zł oż yliś my zamó wienie na drinki, wró cił za chwilę i powiedział , ż e musimy zapł acić za obiad i napoje, odpowiedzieliś my, ż e wszystko został o uzgodnione w recepcji, kelner z kolei powiedział teraz wszystko wyjaś nić . Minę ł o 11 minut (lubimy liczyć godzinę ) - kelner obsł uguje nastę pny stolik i nie podchodzi do nas, sam mę ż czyzna podszedł i zapytał lub wyjaś nił , kelner powiedział , ż e recepcja teraz czeka na zmianę - wyjaś nijmy , odpowiednio, siedzieć bez nastroju, szczerze, bo tam nie jedlibyś my pienię dzy, poszlibyś my na obiad gdzie indziej. W 17 minucie podszedł inny kelner i zapytał , co się stał o, bo widzieliś my, ż e jesteś my zdenerwowani i ponownie wyjaś nił sytuację.
Powiem szczerze - nie chciał o mi się już jeś ć...Wychodzą c z restauracji szef, któ ry wczoraj nas obsł ugiwał , bardzo uprzejmie z nami rozmawiał , mó wią c, ż e niestety nas nie widział , bo sprawił by, ż e nasz obiad był wspaniał y ) kiedy był a w restauracji i zobaczył a, jak po rozmowie z nami kelner wyraź nie podszedł do niego z naszego jedzenia. Có ż , gdy usł uga jest zł a, jest zł a do koń ca. Wybraliś my ten hotel ze wzglę du na recenzje na ró ż nych stronach, decydują cą recenzją był a ta, w któ rej dziewczyna dał a im zł ą ocenę , ponieważ jest bardzo cicho i nudno, zdecydowaliś my się ś wietnie! , po prostu spokojne wakacje dla nas.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał