Nie trać czasu, pieniędzy i nerwów...

Pisemny: 28 grudzień 2021
Czas podróży: 14 — 21 grudzień 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 6.0
Z plusó w - dobre poł oż enie hotelu nad Naama Bay, jest gdzie spacerować , pić kawę , jeś ć owoce morza i oczywiś cie przepię kne morze z piaszczystą plaż ą .
O hotelu: przyjechaliś my z Odessy o 4 rano, o 5 byliś my już w hotelu, po tym, co zobaczyliś my, marzenie odeszł o, zrozumieliś my, ż e nie zostaniemy zał atwieni przed obiadem, wię c na recepcji dał.15 dolaró w za wczesne zameldowanie. Pokó j, w któ rym mieszkaliś my od dawna, wymaga remontu, kran w ł azience ma wraż enie, ż e stoi na smarkach, pleś ń jest wszę dzie. W jadalni są cią gł e kolejki, nie ma urozmaicenia w doborze jedzenia… có ż , oczywiś cie nie bę dziesz gł odny, ale też nie bę dziesz miał zbytniej przyjemnoś ci. Personel jest "szlachetny" - niegrzecznoś ć to ich drugie imię , animacja to jedno imię , dziewczyna Tina wykonuje dobrą robotę , ale jej partner Saif Borey trudno nazwać animatorem, typowym ż igolakiem.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał