Zawiedziony

Pisemny: 25 może 2017
Czas podróży: 12 — 21 może 2017
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
W Egipcie 7 razy, w Domina Aquamarine - 2 razy.
Wody nie wyleję , co do meritum napiszę . Wró ciliś my, bo rok temu byliś my po prostu zachwyceni hotelem.
1. Po opł aceniu All inclusive otrzymaliś my peł ne wyż ywienie (ś niadanie + lunch + obiad), ż e hotel nie ma przeką sek wskazanych na stronie internetowej i przesł anych przez kierownika przy zamawianiu wycieczki, a takż e wyraż onych po przyjeź dzie przez przewodnika a na recepcji oczywiś cie nikt nas nie ostrzegał . Podkreś lam konkretnie, ż e wcale NIE, poza trzema posił kami dziennie w jadalni (nie w restauracji Coral, gdzie powinni zjeś ć , ale w mał ej Al Mastabie), nigdzie nie moż na się przeką sić . Brakował o mi jedzenia z powodu wycieczki i czekamy na nastę pną , nie tak dobrze w poró wnaniu do zeszł ego roku. Zapł acili za jedno - dostali zupeł nie inną opcję - nie rozumieli, dlaczego przepł acili i kto to rekompensuje.


2. Animatorzy. Rę ka nie podnosi się , ż eby napisać , ż e wszystko, nie. Tylko taki, któ ry zrujnował cał e doś wiadczenie i zhań bił wizerunek hotelu osobiś cie w naszych oczach.
Pewien animator LUDOVICO, podobno codziennie odurzony narkotykami, ó smego dnia naszych wakacji zdecydował , ż e darmowe gry planszowe kosztują $5 - byliś my w szoku, ale nie opadliś my do jego poziomu i po prostu wyszliś my. Zwró cili się do mł odej damy, któ ra powinna rozwią zać takie problemy, ale oznajmił a, ż e ​ ​ nikt nie moż e im nic zrobić . Okazuje się , ż e animatorzy w roli bezkarnych haraczy uznali, ż e darmowe usł ugi są pł atne i tyle. WSTYD! ! !

3. Personel jest po prostu bezczelny: Centra Tavel są puste, to znaczy, ż e stoisz, aby wzią ć lub oddać rę czniki, podczas gdy „pracownik” siedzą cy na leż aku z przyjació ł mi udaje, ż e cię nie widzi, dopó ki sam nie weź miesz rę cznika i nie zaczniesz wyjechać . I tak dalej, aż zadzwoniliś my do recepcji po 15 minutach oczekiwania drugiego dnia (był o to stał e).

4. To raczej nie hotel, ale wycieczka Anex i przewodnicy, któ rych wysył ają do ludzi.
Trafiliś my na cud - jakiś Yudo Mahmud, któ ry się obraził , bo nie chcieliś my zamawiać tego, co zamawiał , tylko wybraliś my z listy to, co nam się podoba. Cyrk.

Ogó lnie wszystko stał o się smutne, bardzo przykro. Hotel z przepię kną plaż ą i bogatą rafą , wspaniał y personel (poza animacją ) po prostu zawstydza się mał oś cią i globalnymi oszczę dnoś ciami.

Odwiedzają c go po raz pierwszy cieszyliś my się , ż e nie bę dziemy już musieli wybierać hotelu - bo wszystko był o po prostu niesamowite, ale niestety.

Wskazó wka dotyczą ca pokojó w: wybierz 43 lub 44, jeś li chcesz mieć bezpoś redni widok na morze, lub 42, aby uzyskać ciszę
Inne wskazó wki dotyczą ce pokoju
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał