Nie podobało mi się to za drugim razem

Pisemny: 11 luty 2019
Czas podróży: 27 styczeń — 9 luty 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Pojechaliś my do delty po raz drugi, bo za pierwszym razem bardzo mi się wszystko podobał o, jak był o napisane powyż ej, spokojne rodzinne wakacje i troskliwa obsł uga. Tym razem postanowił em napisać , bo niektó re rzeczy po prostu mnie „wkurzył y”. W uczciwoś ci chcę napisać , ż e jedzenie jest tam cał kiem dobre jak na egipskie 4 gwiazdki, a pokoje nie są "zabite", ł ó ż ka są wygodne, rę czniki i poś ciel są regularnie zmieniane, a ró ż ne drobiazgi, takie jak kurz na oknach nie przeszkadzał o mi to , bo przyszedł em pł ywać i opalać się i nie szukać wad .
Teraz o tym, co naprawdę mi się nie podobał o: podczas odprawy powiedzieli, ż e po 10 minutach zostaniemy usadowieni, gdy tylko pokó j zostanie posprzą tany, usiedliś my, aby spokojnie poczekać . Potem przyjechał o po nas kilku VIP-ó w Egipcjan i powiedzieli nam, ż e zameldują się zaraz po nich, bo mają jeden samochó d elektryczny i nie moż na zameldować się na piechotę , w rezultacie czekaliś my w recepcji godzinę i pó ł brudni i gł odni, dopó ki nie zostali usadowieni i zabrani do restauracji, a był o nas 10 osó b.
Tak samo w restauracji, najpierw wpuszczają VIP-ó w i innych Arabó w, a przed wejś ciem do restauracji trzymają nas w kolejce, aż wybiorą dla siebie to, co najlepsze i zjedzą . Rozumiem, ż e przybyli waż ni goś cie, ale dlaczego ich przyjemnoś ci miał yby odbywać się kosztem innych turystó w? W ogó le Arabó w był o duż o, ponad poł owa wszystkich turystó w, a hotel, jak nam powiedziano, był wypeł niony w 92 procentach, wię c przypominał mi fabrykę , w któ rej kelnerzy w ogó le nie mieli czasu na ż arty , biegali wszyscy w mydle, banda Arabó w siedział a w ciepł ym basenie nie wysiadają c i woda był a już zmę tniał a w oku i tam nie poszliś my, ale wieczorem nasi pijacy krzyczeli do mikrofonu na karaoke, a arabskie dzieci krzyczał y bez niego, nie gorzej niż do 4 rano ! ! . No dobra, chyba nie przeklinam, nigdy nie wiadomo, jakie są nakł adki, ale mogę jeś ć , a pó ź niej coś popchną ć . Ale przy wymeldowaniu powtó rzono ten sam wyjazd z hotelu o 6.30, o 6.00 siedzimy w pokoju na walizkach, auta elektrycznego nie ma, o 6.

10 dzwonimy do recepcji i mó wimy - za 10 minut w koń cu doprowadzają nas do autobusu o 6.45 i osobne „dzię kuję ” przewodnikowi ANEX tour, któ ry od razu zaczyna na nas krzyczeć za spó ź nienie!!!!? ? ? jednocześ nie rozmawia po arabsku z kierowcą auta elektrycznego, ale w ogó le nas nie sł ucha. Na moje pytanie o ś niadanie do zabrania ze sobą , któ re musieliś my ugotować i zostawić na recepcji, odpowiedział , ż e to nie jego problem i my sami (okoł o 10 turystó w z dzieć mi) jesteś my winni wszystkiego. . . ANEX Przewodnik wycieczki nie przedstawił się nam, mimo ż e w odpowiedzi na to, ż e 10 razy pytał em o jego imię , od razu odwró cił odznakę do piersi i powiedział , ż e jest Arabem i niczego się nie boi, po czym wyszedł mó wią c, ż e na lotnisku czekał by na mnie przedstawiciel ANEX tour. Reszta turystó w milczał a, bo wszyscy chcieli szybko wracać do domu, a oczywiś cie na lotnisku nikogo nie był o…
Przyznaję , ż e jeden z tych turystó w, któ rzy podró ż owali z nami, zebrał się w zł ym czasie i opó ź nił ten samochó d elektryczny, ale to nie jest tak, ż e mają tylko 3 samochody, z któ rych 2 są cią gle albo albo zepsute, albo ł adują się i wszystkie odprawy a wymeldowanie zależ y od tego 1 samochodu!! ? ? a przewodnik ANEKH zachowywał się bardzo brzydko, ponieważ nawet nie chciał z nami rozmawiać , dopó ki nie zaczą ł em się z nim kł ó cić ! Tak, i ś niadanie, w razie potrzeby, mogł em ł atwo odebrać , ponieważ po zebraniu wszystkich turystó w z ró ż nych hoteli w drodze na lotnisko, ponownie przejechaliś my deltę , mogł em wcześ niej zadzwonić do recepcji i zabraliby je do nas chyba bez problemó w, ale od razu powiedział , ż e to nie jego problem. W razie potrzeby, jeś li biuro podró ż y ANEX jest zaniepokojone takimi rzeczami, ten przewodnik jest ł atwy do znalezienia, wystarczy dowiedzieć się , kto zabrał turystó w na lot 4438, wylot o 10.30 z Sharm do Boryspila 9.02. 19. Dla siebie postanowiliś my, ż e z deltą mamy wszystko, już tam nie pojedziemy, nieprzyjemnie jest czuć się jak turysta 2 klasy, jestem za ró wnoś cią .
Przepraszam za zamieszanie w mowie i bł ę dy gramatyczne, chciał em się wypowiedzieć , ale nie lubię dł ugo siedzieć w sieci ! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał