Bądź cierpliwy, ale...

Pisemny: 8 może 2017
Czas podróży: 26 kwiecień — 3 może 2017
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Z minusó w: kiepskie sprzą tanie w pokojach, brudne rę czniki, klimatyzacja praktycznie nie dział a, aroganccy sprzą tacze pokoju po prostu pukają do pokoju w każ dej chwili, ż eby o coś zapytać , chociaż jest to surowo zabronione, plaż a jest sprzą tana o 10 rano, ł ó ż ko nie jest pytane bez pytania się przebierają , w stoł ó wce owoce siekane na kawał ki - banany, pomarań cze, guawa, a jabł ek nigdy nie był o od tygodnia w ogó le, mię so i ryby wydawane są tylko z rą k kucharzy, jednak , jeś li powiesz co jeszcze leci, to dają to z narzekaniem, w hotelowym lobby klimatyzacja nie dział a, jest gorą co; wino moż na pić tylko do obiadu i kolacji w stoł ó wce, gdzie jest bardzo gorą co, wino nie jest dozwolone w barach, we wszystkich barmanach bezczelnie proponują sprzedaż wó dki, ginu itp.
Z plusó w: duż y przestronny pokó j, choć z odrapanymi meblami, ale znoś ny; pię kna rafa koralowa i morze ze sł oń cem Nie bę dziesz gł odny, mimo mał ej ró ż norodnoś ci potraw Animatorzy są normalni, zabawni.
WSKAZÓ WKA: jeś li coś jest zepsute (w naszym przypadku wejś cie na ponton) - pilnie udaj się z reklamacją do przedstawiciela Aneks. Wtedy problem zostanie rozwią zany wł aś nie tam. Jeś li skontaktujesz się w tej sprawie z obsł ugą hotelu, nic się nie dzieje . - bez stopy!! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał