Pytanie o hotel Sindbad Club 4*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
91 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Temat pytaniaа

Powiązane pytanie «Wybór hotelu»
Doradzać, co robić (udostępnianie)
16 października 2010 r. mój syn i jego dziewczyna polecieli do Egiptu (wycieczka została wykupiona w Atlasie i wygląda na to, że są w Paradiseservice / Były problemy z zameldowaniem. Zamiast zapewnić oddzielny pokój 2-osobowy, hotel chłopaki zostali umieszczeni w pokoju z innymi nieszczęśnikami.Na razie mówią, że na 4 dni (a to jest na 10!!!).Ale trudno w coś uwierzyć.Co zrobić?jak zmusić hotel do wywiązania się ze swoich zobowiązań ?Jeśli to nie wypali, czy można jakoś uzyskać odszkodowanie?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
9 subskrybenci  • spytał 2010-10-1714 lat wstecz
Odpowiedzi  •  106
аватар O_L_G_A_M
Co za koszmar! Czy próbowałeś skontaktować się z biurem podróży lub organizatorem wycieczek? Należy sprawdzić w voucherze turystycznym, za jaki numer syn zapłacił za wycieczkę. Jeśli jest napisane, że pokój dwuosobowy, to niech przewodnik się napina, rozumie w recepcji. Nie zostawiłbym tego tak, rzuciłbym skandal.
аватар miki08
Tak, to zupełna hańba! Musisz tylko poradzić sobie z operatorem, którego trasa. Zadzwoń do firmy z domu, łatwiej Ci to zrobić niż im z Egiptu, wielu przedstawicieli na miejscu po prostu odkłada i udaje, że nie rozumie istoty sprawy.
аватар Anisha
Dziękuję, dzisiaj poszedłem do biura podróży. Wiedzieli, ale powiedzieli, że nie mogą nic zrobić przez 4 dni. Obiecali, że od 19. chłopaki na pewno zostaną przesiedleni normalnie. Zaproponowali złożenie wniosku po powrocie. Co ciekawe, oprócz różnicy w kosztach, można uzyskać odszkodowanie za szkody moralne? Co innego odpocząć w osobnym pokoju, a zupełnie inne 4 dni we wspólnym mieszkaniu z nieznajomymi.
аватар miki08
Po prostu nie wierzę, że nie mogą czegoś zrobić. Najprawdopodobniej sami sprzedali więcej miejsc, a teraz wieszają makaron na uszach. Kwestia odszkodowania należy do prawników. Ale reszta jest naprawdę zrujnowana. Tak, twoje dzieci nie są zazdrosne.
аватар O_L_G_A_M
Ocena biura podróży 2. Według trasy. Agencja już „obiecała” normalny pokój na wyjazd. Gdzie jest gwarancja, że ​​19-go będą mieli swój własny numer? Czy zaproponowali napisanie skargi? Co za dobrzy ludzie! Posłuchaj, jestem zdumiony. Zaproponuj więc, aby napisali reklamację, a także zadzwonili do ochrony konsumentów, urzędu skarbowego, straży pożarnej i Bóg wie gdzie jeszcze. Jeśli po tym sami nie zaoferują Ci odszkodowania - napisz reklamację, a także daj "dobre" ogłoszenie w Internecie temu biuru podróży.
POWODZENIA.
аватар nadin65
Nasza sytuacja była trochę inna.
Osiedlił się normalnie. Ale hotel nie dostarczył wydruku z usług, z których powinniśmy skorzystać, i żadne napady złości nie pomogły.
Agencja przyjęła roszczenie, obiecała zrekompensować (m.in. duże rabaty na kolejny wyjazd, ale okazało się, że są w innych i bez rabatów było taniej o 200$)
W ogóle nic nie otrzymaliśmy, a teraz jedziemy z innego biura podróży - Liktur dla nas nie istnieje.
Radzę im zażądać rozwiązania problemu bez wychodzenia z recepcji, dopóki nie zdecydują!
аватар Tati1144
Sinbad to hotel klubowy, czyli są trzy z nich: Plaża, Aqua Park i Aqua poszukiwane. Współpracuje z nimi tylko touroperator S7 TOUR – to także przewoźnik lotniczy (Siberian Airlines). Oznacza to, że rozumiesz, jak duży jest touroperator. Twój atlas i raj działały jako pośrednicy, odsprzedawali sobie nawzajem trasę. Myślę, że nie będzie łatwo wyśledzić łańcuch, na jakim etapie nastąpiła podwójność. Zaczną się kopać. Niech chłopaki poproszą przewodnika o przeniesienie ich do któregokolwiek z tych hoteli, niech w końcu udają się do kierownika, właściciela hotelu. Rekompensata będzie tania w porównaniu do zepsutych wakacji. Twoja agencja po prostu przekaże Twoje roszczenie operatorowi, a tym samym usunie z siebie wszelkie uprawnienia. Nie boją się „dobrej” reklamy, bo Na jedną negatywną recenzję przypada 5-10 pozytywnych. Potrzebujemy tutaj silnego prawnika. Jakiś chaos
аватар Anisha
Mieszkają w Aquaparku, ale nie w osobnym pomieszczeniu, ale jako osadnicy. Jutro (19.) wydaje się, że powinny zostać przeniesione, zobaczymy. Na kuponie do rozliczenia 2 firm wskazano - Paradiseservice (myślę, że są to touroperator), a spotkanie - Jakość (ha ha jakość !!!), nie sądzę, że Siberian Airlines są zaangażowane w Peter (zamyślona emotikon.) W Atlasie (działając jako agent) szczerze osłupieli ten obrót. Wydaje mi się, że jest to jedna z nielicznych firm, które ceni sobie swoją reputację. Ale zobaczymy wkrótce.
аватар Tati1144
Aby nie były to tylko słowa, potrzebujemy świadków, zdjęć, jakichś dokumentów potwierdzających niezgodność z zadeklarowaną i opłaconą wycieczką. PANIE PRAWNICY, odpowiedzcie, to może się przydarzyć każdemu. Powiedz ludziom, co mają robić, póki jeszcze tam są, a mama zadzwoni do nich lub jakoś ich powiadomi.
аватар Anisha
Po przeczytaniu Internetu kazałem chłopakom poprosić właścicieli pokoju, w którym się zadomowili, o podpisanie kartki, która opisywałaby, że mieszkali z nimi jako osadnicy przez 4 dni. Myślę, że z hotelu nie da się nic zabrać.
аватар Tati1144
Co ma z tym wspólnego Peter, ta agencja Atlas może znajdować się tylko w Petersburgu. S7 to touroperator, podobnie jak Teztur, Pegasus i wielu innych, są wszędzie. Wejdź na stronę S7 (niech mi administrator wybaczy), to nie tylko linie lotnicze, oferują wiele hoteli (Sinbads to ich hotele).
Dlaczego „mieszkają w aquaparku”, niech domagają się przeniesienia do dowolnego wolnego pokoju w jednym z trzech hoteli. Dlaczego 4 dni? Ludzie przyjeżdżają i wychodzą codziennie, pokój jest zwalniany o godzinie 12.
A jednak, powtarzam, potrzebujemy świadków itp.
аватар Tati1144
Zastanawiam się, dlaczego „właściciele pokoju” zgodzili się na takie udostępnienie. Czy lubią żyć w stadzie za swoje pieniądze? A może numer kupili na miejscu, więc to nakładka?
аватар Anisha
Właściciele pokoju, jak rozumiem, kupili wycieczkę w Wyborgu. Przyjaciele mają ich odwiedzić 19-go, więc na razie jeden pokój w dużej sali był pusty. Wszedłem na stronę S7, ale jestem na 95% pewien, że mamy Paradiseservice. Zapamiętałem wszystkie twoje rady, dzięki, powiem chłopakom, jeśli znowu pojawią się problemy
аватар Tati1144
Podziękowania dla gospodarzy za życzliwość i szybkość reakcji. Wróć do obu witryn i porównaj ceny. W raju są wyższe. Czemu? Kupiony od S7? i ustaw swoją cenę, dodając %? Czy Twoje dzieci z łatwością zwiedzały z wyprzedzeniem, czy hotel był na życzenie? jeśli tak, to nie ma więcej pytań. Coś trzeba zrobić, ale nie mam pojęcia co!
аватар Anisha
kupony zostały zabrane gdzieś na 2-3 tygodnie przed wyjazdem. Rezerwacja hotelu potwierdzona - czekam na potwierdzenie
аватар oksana.z
Czy macie z wami umowę? Wyraźnie określa hotel i rodzaj pokoju. I że jest możliwość zmiany hotelu, ale na ekwiwalentny.Czy masz pod ręką voucher? Zabrałbym swoje rzeczy, usiadłem w holu, zadzwoniłem do przedstawiciela operatora i nie ruszyłbym się z miejsca, dopóki nie osiedliliby się osobno. A jeśli już zgodzili się na dzielenie pokoju, niech napiszą reklamację, a sąsiedzi podpiszą, zażądają wydruku z recepcji, o tym, w którym pokoju mieszkali, zrób zdjęcie. A w domu ubiegać się o odszkodowanie. Musimy walczyć, inaczej chłopaki teraz ucierpieli, a jutro wepchną cały autobus do jednego pokoju. To powinno być bólem głowy dla HOTELU, a nie dla urlopowiczów!
аватар Anisha
Dziękuję, nie pomyślałem o wydrukach z recepcji. Jutro powiem ci, żebyś tego zażądał.
аватар Tati1144
Nawiasem mówiąc, Sindbad Beach jest na pierwszej linii, Aqua Park jest na drugiej (a Aqua chciała tego samego). Jeśli system to nie tylko WSZYSTKO, ale WSZYSTKO klubowe, możesz korzystać z całej konstrukcji, a także zjeżdżalni, niezależnie od tego, gdzie mieszkasz. Jutro znajomi przyjdą do właścicieli, niech pójdą na recepcję i zażądają. W tych dniach przyjeżdżali inni, gdzieś osiedlili się ludzie, dlaczego nie wasze dzieci, które, że tak powiem, są na liście oczekujących. widzą, są młodzi, nie umieją przeklinać ....
аватар Anisha
Nie, po prostu mają WSZYSTKO. Syn skarcił go najlepiej, jak potrafił. Ale tam możesz zobaczyć swoją własną mafię i tak łatwo przez nią nie przebrniesz. To chyba chłopaki i zrezygnowali, żeby nie zepsuć całego dnia przeklinaniem. Oprócz życia są zadowoleni ze wszystkiego.
аватар Tati1144
W każdym razie to nie ich problem, że w parku nie ma wolnych pokoi. Nie mają prawa nie wpuszczać na zjeżdżalnie, hotel został zgłoszony i opłacony właśnie ze względu na zjeżdżalnie. Nie mogą wpuścić plaży ani hotelu do restauracji.
аватар HotLine
W tej chwili trudno jest dać radę. Musisz wiedzieć, co jest napisane w umowie i na voucherze.
Na przyszłość. Główną zasadą jest, aby nie osiedlać się w pokoju, który ci nie odpowiada. Poinformuj swojego agenta i czekaj w recepcji. Zwykły agent rozwiąże sytuację w ciągu 2 godzin.
W umowach są takie „drobiazgi” – jeśli turysta zgodził się na wymianę, to uważa się, że usługa została wykonana i roszczenia z jej tytułu nie będą przyjmowane w przyszłości. Mniej więcej tak.
аватар Tati1144
Cytuję moją umowę: "...zleceniodawca musi sporządzić protokół o fakcie niezgodności podpisany przez odbiorcę.... Roszczenia składane na piśmie i w obecności protokołu podpisanego przez odbiorcę dokumentującego wskazane rozbieżności są przyjmowane do rozpatrzenia. W przypadku braku takiego protokołu reklamacja jest uznawana za bezzasadną i nie podlega rozpoznaniu i odszkodowaniu...”
Umowy są standardowe, wtedy piszą o Sądzie Arbitrażowym, terminach składania wniosku itp. Ale co najważniejsze, jak wymusić podpisanie protokołu???
аватар Lenok2009
Radzę zebrać wszelkie możliwe dowody na miejscu. Najpierw napisz skargę do sztafety gościa w 2 egzemplarzach. i wymusić podpisanie na drugim egzemplarzu. Myślę, że będzie to możliwe. Zbierz karty z pokoju, jeśli tam są, nakręć wideo z sąsiadami, poproś w recepcji o pisemne potwierdzenie, że mieszkają w tym pokoju, spróbuj pogrozić skargą do egipskiej Izby Turystyki. Teraz polecam mamie złożyć skargę w służbie ochrony turystów, poszukać w Internecie, są bardzo dobrzy w rozwiązywaniu takich sytuacji. Domagaj się mimo wszystko podpisania protokołu przez przedstawiciela operatora, grożąc napisaniem skargi do zarządu turystyki, ochrony konsumentów itp. i zaznacz, że nie opuścisz go i za wszelką cenę będziesz domagał się odszkodowania itp.
Lepiej iść z protokołem ze świadkami, a nie tylko z tymi, z którymi mieszkali w pokoju, a jeśli przedstawiciel operatora odmówi podpisania protokołu, poproś świadków o podpisanie się na nim i napisanie, że turystom odmówiono w ich obecności, konieczne jest wskazanie adresów świadków. Jeśli jesteś gotowy walczyć o swoje prawa, możesz to wszystko zrobić.
аватар Anisha
Dziękuję Ci!
аватар miki08
Właściciele pokoju, jak rozumiem, kupili wycieczkę w Wyborgu. Przyjaciele powinni przyjść do nich 19-go, więc chociaż jeden pokój w dużym pokoju był pusty, to tutaj odpowiedź może być ukryta, dlaczego Twoje dzieci nie mają wystarczająco dużo miejsca. Całkiem możliwe, że ten pokój kupiła rodzina, ale za pieniądze na recepcji zgodzili się i zamieszkali w dwóch osobnych pokojach, a ci faceci ci nie wystarczali. A za cztery dni przyjadą ich przyjaciele, którzy mają dokładnie taki numer, jaki otrzymają twoje dzieci.
аватар Anisha
Może tak, inaczej wszystko trudno wytłumaczyć. Na wszelki wypadek aktualnie szukam usługi ochrony turystów i przygotowuję się do spędzenia nocy w biurze touroperatora :))
аватар miki08
Po prostu pilnował mnie fakt, że dostaną osobny pokój dokładnie wtedy, gdy przyjdą przyjaciele mieszkających w tym pokoju. Ale w każdym razie musisz ukarać tych, którzy sprzedali ci tę trasę.
аватар Anisha
Znalazłem klub ochrony praw turysty, choć w Moskwie, ale świadczy usługi korespondencyjne. Zaleca się składanie reklamacji zarówno w biurze podróży, jak i organizatorze wycieczek.
аватар Tati1144
-Dlaczego jesteś w Moskwie, masz Bałtyckie Stowarzyszenie Ochrony Praw Turystów.
-Idź do miejsca ochrony turystów.Skopiowałem stamtąd: "...Co powinien zrobić turysta, jeśli jest obsługiwany gorzej niż zwykle w tym hotelu?
Po pierwsze, uprzejmie jest próbować samodzielnie osiągnąć pożądaną usługę i nie reagować na prowokacyjne działania zwykłych pracowników hotelu (jednocześnie naprawiając to na aparacie fotograficznym i wideo).
Po drugie, skontaktuj się z kierownikiem z prośbą o powstrzymanie niedopuszczalnego zachowania takich pracowników.
Po trzecie, zadzwoń do przedstawiciela gospodarza i zażądaj podjęcia działań przez kierownictwo hotelu, ponownie ustalając, co się dzieje.
Po czwarte, złóż wraz z innymi turystami (czyli w tym przypadku świadkami) roszczenie o bezczynność strony przyjmującej i zaproś prawnika lub notariusza (w przypadku Turcji) o naprawienie samego faktu nienależytego wykonania usługi.
Oczywiste jest, że jeśli osiągnąłeś punkt 4, to nikt w recepcji niczego nie udokumentuje.
Po piąte, przekaż roszczenie do agencji i jednocześnie do organizatora wycieczki w ciągu 20 dni po przyjeździe do domu. Musisz odpowiedzieć w ciągu 10 dni.
Po szóste, zwróć się do sądu, lepiej najpierw udać się do prawnika
аватар Anisha
Dzięki, dokładnie tam dotarłem dzisiaj. Właścicielowi Paradise udało się zrobić nieprzyjemny nawet im. (Nawiasem mówiąc, pozwali już tę firmę). Teraz (od 21:00 w języku egipskim) chłopaki spotykają się, aby przedyskutować z kierownikiem grupy konferencyjnej zmianę numeru. Tam mnie nauczyli, jak się tam domagać, wszystko dyktowałem synowi. Wszystkim innym podróżującym do Egiptu radzę zabrać ze sobą próbkę roszczenia, ponieważ sądząc po Internecie, nasza sprawa nie jest odosobniona
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Sindbad Club 4*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już