Straszna obsługa klienta, przeciętny hotel?

Pisemny: 2 luty 2017
Czas podróży: 25 styczeń — 1 luty 2017
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Wybrał em hotel dla mojej ż ony z dzieć mi na podstawie opinii. Plus cena był a dobra.
Do hotelu dotarli doś ć pó ź nym wieczorem (~22:00), ż ona z dwó jką mał ych dzieci został a usadowiona w pokoju, w któ rym ciepł a woda był a wył ą czona i nie był o ś wiatł a. Pokó j jest w opł akanym stanie (patrz zdję cie). Plus pokó j był po przeciwnej stronie recepcji. Nie wyszł o z kilkoma telefonami - musiał a iś ć i rozgryź ć to z dzieć mi w ramionach w nocy. Jeś li w ten sposó b pró bują wyż ebrać.10 dolaró w za zamieszkanie w normalnym pokoju, to nie jest to humanitarne i nawet nie chcę komentować . Nastę pnego dnia po moich telefonach i listach do operatora numer został zmieniony.
Ogó lnie hotel jest bardzo przecię tny, jedzenie jest znoś ne. Plaż a jest ł adna, szeroka i piaszczysta. Plusy: Podgrzewany basen. Ta pora roku ma znaczenie.

W ż adnym wypadku nie polecam tam jechać , takie podejś cie do goś ci jest niedopuszczalne. Dlaczego hotel ma wysoką ocenę w opiniach? Ponieważ zamiast bezpoś rednich obowią zkó w, animatorki nę kają goś ci proś bą o pozostawienie pozytywnej recenzji na tej i innych gł ó wnych stronach.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał