Pytanie o Republika Dominikany

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
825 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
Z powodu nieporozumienia zapłaciliśmy za niewłaściwy hotel, czy biuro podróży może odmówić zmiany rezerwacji na inny hotel? Terminy i lot są takie same, tylko inny hotel, który jest droższy. Wyjazd za dwa tygodnie
Z powodu nieporozumienia zapłaciliśmy za niewłaściwy hotel, czy biuro podróży może odmówić zmiany rezerwacji na inny hotel? Terminy i lot są takie same, tylko inny hotel, który jest droższy. Wyjazd za dwa tygodnie
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
6 subskrybenci  • spytał 2017-02-087 lat wstecz
Odpowiedzi  •  11
аватар AllOverTheWorld
Nie możesz powiedzieć agencji podróży?
co oznacza nieporozumienie?
wybrali siebie.
właśnie zmienili zdanie i zdecydowali się polecieć do innego hotelu? więc dlaczego nie natychmiast rozwiązać problem z TA?
аватар Tyristy
oczywiście dowiedzieli się w biurze podróży, ale milczą i przeciągają się, tak naprawdę na nic nie odpowiadają.Nie zmienili zdania !!!Ale początkowo złożyli podanie o inny hotel, mąż wziął pieniądze, i sprzedali mu hotel, czego właśnie odmówiłem! Nie widzę sensu w dowiadywaniu się kto ma rację, a kto nie, nie widzę sensu, chcę wiedzieć na czym polega problem z przebukowaniem???Potrzebuję pieniędzy, chcę inny hotel, zresztą jest również droższe. Anulowanie rezerwacji jest bezpłatne, pojawia się pytanie jakie są utrudnienia i czy działania biura podróży są legalne!?!??
аватар AllOverTheWorld
Który touroperator?
Dość dziwna sytuacja.
Organizator wycieczki w takiej sytuacji zawsze jedzie na spotkanie… zwłaszcza, że ​​daty są takie same… lot jest taki sam. Zmiana hotelu nie stanowi problemu (chyba, że ​​jest na przystanku).
Od teraz ostrożnie wybieraj TA. (Czy kupujesz bony w sklepie, a nie w agencji?) Czy masz w rękach umowę?
A mój mąż nie miał żadnych pytań... o koszt? Czy zapłaciłeś pełną cenę za wycieczkę? czy zaliczka? Czy było potwierdzenie?
Jeśli masz pewność, że anulowanie jest bezpłatne, anuluj i dokonaj nowej rezerwacji.
аватар Tyristy
Touroperator Anex tour, kupiony w Aloha.
Hotel nie jest na piechotę, dowiedziałem się.
Zapłaciłem pełną cenę jak zwykle...
Mamy umowę.
Mój mąż miał pytania, ale powiedziano mu, że akcja była...
Oczywiście sami też są winni, ale spieszyli się, dali pieniądze, chwycili papiery i uciekli...
Szkoda, to nasza podróż poślubna...
аватар Tyristy
Nie mamy teraz żadnych biletów ani voucherów, a nie dostaliśmy telefonu w sprawie potwierdzenia hotelu.. Więc nie rozumiem, w czym jest problem ze zmianą hotelu?!
аватар gakam
Dziwne. Skontaktuj się z Anex tour i wyjaśnij sytuację, jeśli biuro podróży nie chce rozwiązać problemu.
аватар Tyristy
W Aloha mówią, że dzwonią do Anex cały dzień, odpowiadają „Czekaj”
Tylko na co czekasz?
Poprosili o numer telefonu, nie podano go w umowie, nie podali. Postaram się znaleźć jutro w internecie.
аватар AllOverTheWorld
Czekaj... nie denerwuj się. Kontakty Anex nie są problemem do znalezienia. Najprawdopodobniej spotkałeś niekompetentnych menedżerów. Poczekaj na oficjalną odpowiedź operatora
аватар Tyristy
próbuję, dzięki za info...
аватар agent_borabora
Operator najczęściej zmienia hotel, ale już kosztem online w momencie zmiany.
аватар AnastasiaGuseva
będziesz miał szczęście, jeśli odlecisz z Aloha
menedżerowie ciągną, bo nie są kompetentni, tylko po to, by sprzedawać
Nasi znajomi prawie zostali wyrzuceni przez dyrektora na całą kwotę wycieczki, która została przeniesiona na jej kartę
W telewizji, nawet w wiadomościach, nazywano ten Aloha
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Republika Dominikany
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już