słabo

Pisemny: 2 grudzień 2018
Czas podróży: 17 listopad 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
Bardzo nam przykro, ż e nie wysł uchaliś my negatywnych opinii o tym hotelu i nie anulowaliś my rezerwacji! Potwierdzamy negatywne recenzje napisane wcześ niej przez innych podró ż nych. Hotel w ogó le nie odpowiada deklarowanej liczbie gwiazdek! W najlepszym razie 3 gwiazdki, nic wię cej! Mieliś my indywidualny transfer, zawieziono nas do hotelu Punta Cana, a potem bardzo dł ugo czekaliś my na zabranie do Esmeraldy. Po przybyciu do hotelu zaoferowali powitalnego "napoju" - szklankę sł odkiego lodu ze sł omką ! Bardzo braterska postawa personelu w recepcji iw restauracjach. Przypomina mi Egipt i wczesną Turcję . Wyposaż enie pokoju jest stare, cią gle pachnie stę chlizną , na naszym balkonie zamiast lampy, lampa po prostu wisiał a na drutach. Ż adnych komaró w! Hotel w ogó le nie prowadzi leczenia komaró w. Mał e brą zowe robaki nieustannie peł zał y po podł odze. Sprzą tanie - jedno imię ! Jednocześ nie nie jest jasne, wedł ug jakiego kryterium zostawiają rę czniki. Zostawili trzy rę czniki ką pielowe i mogli poł oż yć jeden na twarz, chociaż w pokoju są dwie osoby dorosł e? . Zapomniał em zostawić matę pod prysznic, też musiał em chodzić i przypominać . Rę czniki był y tylko dwa razy naprawdę biał e, przez resztę dni prane na szaro! Kiedyś zamiast maty pod prysznic poł oż yli duż y rę cznik ką pielowy zł oż ony na cztery! Nie zdziwił abym się , gdyby po umyciu oddali go do ką pieli! Room service był zrobiony raz, nie był o wieczornej obsł ugi pokoju! Przez cał y pobyt raz wieczorem poś cielili ł ó ż ko i przynieś li dwie czekoladki. Pasek uzupeł niany nieregularnie. W cał ym hotelu w recepcji, w restauracjach, w pokojach są sztuczne kwiaty! A to w luksusowym 5-gwiazdkowym hotelu w kwitną cym kraju! W restauracji Jasmine przy ś niadaniu mał a torebka z kluczami do pokoju został a skradziona z torby plaż owej, nie był o nic wartoś ciowego, ale osad pozostał . Obsł uga w restauracjach nie jest powolna, ale BARDZO wolna! Ze wszystkich restauracji A la Carte podobał o mi się „Portfolio”, „Takara” też jest cał kiem dobra. Bardzo nie podobał mi się steakhouse, zaró wno jedzenie, jak i obsł uga! Basen cał y czas ma paski ś liskich pł ytek i znaki ostrzegawcze, ale czy nie był oby ł atwiej wymienić pł ytki w tych miejscach? Teren hotelu jest zielony, ale czasami utrzymanie terenu przez sprzę t odbywał o się w cią gu dnia, kiedy wiele osó b odpoczywa w pokojach. O plaż y. Wi-Fi nie ma! Kiedy glony nie da się pł ywać to usuwają je bardzo powoli, zbierają je na kupę , traktor przejedzie i znó w wszystko zabierze, ale gdy glony się skoń czą , plaż a jest dobry. Piasek naprawdę się nie nagrzewa! Ź le, ż e wiele leż akó w jest zaję tych od samego rana, a potem stoją z rę cznikami, ale bez ludzi. Nie jest jasne, po co rano coś poż yczyć ? Rum i pamią tki kupowano w zwykł ym supermarkecie, w hotelach cena jest podwojona. Ten hotel zdecydowanie nie jest polecany! Natalia
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał