Pytanie o Hajnan

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
138 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
Czy organizator wycieczki ma rację, zapewniając, że zameldowanie o 4 rano w hotelu jest uważane za noc? A przeliczenie najprawdopodobniej nie świeci dla nas. W rzeczywistości tracimy 1,5 dnia
Powiedz mi, co mam zrobić, za pierwszym razem jest rozbieżność z trasą i faktycznie mam. Przewoźnik odwołał lot od godziny 17.40. o 10.40 następnego dnia. Co organizator wycieczki powiedział mi o tej zmianie dwa dni przed wyjazdem, chociaż posiadał informacje przez 3 tygodnie. Termin został ogłoszony ustnie, nie został określony w umowie (wczesna rezerwacja z 3 miesięcznym wyprzedzeniem). Okazuje się, że tracimy 1,5 dnia, meldujemy się w hotelu około 4 rano, rozliczamy się według wyliczeń i opinii turystów wcześniej niż ten sam lot.. Organizator wycieczek zaczął mnie zapewniać, że 04 rano jest uważana za noc. .. Powiedzieli, że jeśli dokonają przeliczenia, to dyskrecja. Nie będziemy mogli wtedy zameldować się wcześniej niż 12 dni z 2,5-letnim dzieckiem. Nieprzyjemnie jest uświadomić sobie, że dzień został zabrany + wczesny wyjazd to też minus.Podziel się swoimi doświadczeniami, jak być i działać poprawnie. Dzięki
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
7 subskrybenci  • spytał 2017-02-097 lat wstecz
Odpowiedzi  •  5
аватар musja7
nie ma mowy.noc się liczy. Organizator wycieczki nie ma wpływu na rozkład lotów przewoźnika lotniczego. turyści często tracą z powodu opóźnień lotów (a są one dozwolone w ciągu 24 godzin, jak zapisałeś w umowie) od kilku godzin do prawie 2 dni. Jeśli Twój lot został przesunięty z 17.40 na 10.40, to w dniach przewidzianych umową.
аватар lenok1475
Witam, słyszałem, na wakacjach nabierzemy sił i postaramy się nie myśleć o tym małym nieporozumieniu, czyli o touroperatorze… słyszałem od nich obojętność i chamstwo wobec turystów, którzy po prostu mają pecha z wyborem operator w kierunku.Jesteś hańbą dla takiego kraju jak Chiny. Z tą firmą na pewno nigdzie indziej nie pojadę! Poczekajmy i zobaczmy, po czyjej stronie jest prawda, ale na razie chcemy tylko odpocząć.
аватар ollennka
Większość hoteli traktuje zameldowanie po północy jako cały dzień.
A jak obliczyłeś stratę półtora dnia, skoro lot został przełożony tylko o 17 godzin?
аватар agent_borabora
Operator ma rację.
аватар katerynaliubimova
Czartery mogą ulec zmianie w ciągu 24 godzin. Nikt nie jest ubezpieczony, Twoje prawa nie są naruszane.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Hajnan
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już