Hotel jest daleki od 4 gwiazdek. Pokó j nie był bardzo czysty, na ś cianach w toalecie był a pleś ń , dywan w pokoju był brudny, na pó ł kach był kurz i poplamione szklanki do wody (oczywiś cie nie pierwsza ś wież oś ć ). Kiedy poprosiliś my o posprzą tanie pokoju, wynieś li tylko ś mieci i niedbale rzucili rę czniki na umywalkę , takie sprzą tanie był o raz na cał y tydzień .
… Już ▾
Hotel jest daleki od 4 gwiazdek. Pokó j nie był bardzo czysty, na ś cianach w toalecie był a pleś ń , dywan w pokoju był brudny, na pó ł kach był kurz i poplamione szklanki do wody (oczywiś cie nie pierwsza ś wież oś ć ). Kiedy poprosiliś my o posprzą tanie pokoju, wynieś li tylko ś mieci i niedbale rzucili rę czniki na umywalkę , takie sprzą tanie był o raz na cał y tydzień . Jedzenie jest monotonne i niesmaczne, pó ł produkty ze sklepu. Alkohol też nie smakuje dobrze. W ostatnich dniach odpoczynku nawet napoje bezalkoholowe rozcień czano wodą . Lokalizacja jest tak okropna, jak to tylko moż liwe, w gó rę iw dó ł dró g, a nastę pnie po schodach. Wisienką na torcie jest to, ż e w pokoju nie ma Wi-Fi)) moż na go kupić , tylko za osobną opł atą .
Tak jak
Lubisz
• 2
Pokaż inne komentarze …
Drodzy czytelnicy, chcę od razu powiedzieć , ż e moja recenzja nie został a przez nikogo opł acona, w przeciwień stwie do wielu opinii o tym hotelu. Cał a prawdziwoś ć mojej recenzji potwierdzają zdję cia. Jeszcze przed przybyciem tutaj psuli nastró j nie potwierdzają c rezerwacji, chociaż wszystko został o opł acone 7 miesię cy wcześ niej, po dł ugich negocjacjach nadal się zgodzili.
… Już ▾
Drodzy czytelnicy, chcę od razu powiedzieć , ż e moja recenzja nie został a przez nikogo opł acona, w przeciwień stwie do wielu opinii o tym hotelu. Cał a prawdziwoś ć mojej recenzji potwierdzają zdję cia. Jeszcze przed przybyciem tutaj psuli nastró j nie potwierdzają c rezerwacji, chociaż wszystko został o opł acone 7 miesię cy wcześ niej, po dł ugich negocjacjach nadal się zgodzili. Dostaliś my dwie karty od frontowych drzwi. Jeden był zepsuty, nie dział ał i musiał zostać wymieniony. Po 5 minutach znowu musiał em iś ć do recepcji, mię dzy podł ą czeniem wę ż a prysznicowego a kranem, woda pł ynę ł a duż ym strumieniem, w poł owie spł ywał a na podł ogę . Stary pracownik w okularach ze zł ą twarzą powiedział nam, ż e nie musisz czekać , aż ktoś przyjdzie i to zrobi. Nie zamierzał em na nikogo czekać , to nie był a moja woda spł ywają ca po podł odze. Podobno remont nie dotkną ł kranó w i toalety. Najtań sze baterie są tak zuż yte, ż e miejscami odkleja się chromowana powł oka. patrz zdję cie stara muszla klozetowa stale pł yną ca. Nie ma wanny. Sprzą tanie w pokoju jest powierzchowne, na dywanie pojawiają się plamy w ró ż nych kolorach, patrz zdję cie. W pomieszczeniu nie ma wentylacji, chociaż jest kratka wentylacyjna, ale nigdzie nie jest podł ą czona, tylko rekwizyty, wię c rano duszno. Klimatyzator jest bardzo sł aby. Radzę trzymać cał y czas jedną kartę wł oż oną tylko wtedy jakoś ochł odzi pomieszczenie. Atrakcją pokoju jest 30-letni telewizor, dumnie stoją cy na ś rodku stoł u i zasł aniają cy cał e lustro, patrz zdję cie. Nie ma rosyjskich kanał ó w. Jakoś ć innych jest tak okropna, ż e przypomina mi moje dzieciń stwo. Moja rada dla kierownictwa hotelu. Jeś li jest ci tak ż al pienię dzy na zakup nowych telewizoró w, lepiej nie hań b się i usuń je z liczb. Koce zuż yte do niczego są w szpulach, a dziury już się tworzą , patrz zdję cie. Widok z pokoju 108 BEZPOŚ REDNIO na Ś MIECI zobacz zdję cie. Zaż ywa się je kilka razy dziennie, czasem wczesnym rankiem, a wieczorem sł ychać brzę k pojemnikó w. Bardzo czę sto autobusy tworzą korki i wtedy wszyscy zaczynają trą bić , kurz i spaliny unoszą się w powietrze. Na balkonie nie ma stolikó w. Izolacja akustyczna nie jest zł a, ale to nie przeszkodził o pijanym Niemcom budzić nas w nocy. Jedzenie moż na by ocenić na 5, ale sł odycze tylko wyglą dają pysznie. Trafił am na ciasto z uporczywym smakiem chemicznego wypeł niacza. Wiele z nich przypomina orientalne sł odycze, ale w rzeczywistoś ci są tylko ż ał osną imitacją . . W opisie hotelu znajduje się bar przy basenie. Musi mieć owoce i lody. Przez 7 dni byli tylko raz. W tym hotelu zawsze coś jest nie tak w jadalni jest za mał o wysokich szklanek z kranu zamiast piwa jest uporczywa piana, zamiast zimnego czerwonego wina leje się wino o temperaturze herbaty, psują się ekspresy do kawy. Poł owa lamp ś wieci na korytarzu. Trzeba szukać swojego pokoju po ciemku. Nawet w eleganckim holu dział ają tylko 2 lampy z zestawu. Zobacz zdję cie Wieczorami hotel jest czarną dziurą . Brak oś wietlenia basenu, oś wietlenie ś cież ek jest wył ą czone. Pod każ dym wzglę dem jest to 3-gwiazdkowy hotel. Na ś cianie wisi nawet certyfikat stwierdzają cy, ż e odpowiada on kategorii 3 gwiazdek. Dobrą pracę personelu moż na nazwać plusem.
Tak jak
Lubisz
• 2
Witam. 19 wrześ nia wró cił z Buł garii. Mieszkaliś my w Madara Hotel. Zacznę punkt po punkcie, ale proszę czytać do koń ca, chociaż moż e być duż o, bę dę oceniał w systemie 5-punktowym: 1. PIERWSZE WRAŻ ENIE. 1.1 Budynek hotelu jest 6-kondygnacyjny, zadbany z oryginalnym projektem wejś cia z biał ymi kamieniami i zielenią .
… Już ▾
Witam. 19 wrześ nia wró cił z Buł garii. Mieszkaliś my w Madara Hotel. Zacznę punkt po punkcie, ale proszę czytać do koń ca, chociaż moż e być duż o, bę dę oceniał w systemie 5-punktowym:
1. PIERWSZE WRAŻ ENIE.
1.1 Budynek hotelu jest 6-kondygnacyjny, zadbany z oryginalnym projektem wejś cia z biał ymi kamieniami i zielenią . Sam budynek jest raczej prosty, bez wyrafinowania - 4 PUNKT
1.2 SALA. Sala jest przestronna, szeroka, widna, jest wiele sof i foteli do rozmó w i oczekiwania. - 4 PUNKTY
1.3 WIFI. Hotel ma darmowe i pł atne WI-FI. Free dział a tylko w holu, doś ć szybko, jeś li korzysta z niego nie wię cej niż.10 osó b. Jeś li jest wię cej uż ytkownikó w, zalogowanie się jest prawie niemoż liwe, a jeś li cudownie się zalogujesz, to z czę stotliwoś cią.5-10 minut - powala. Pł atne szybkie WI-FI, nie ma problemu, kosztuje 5 lew dziennie. - 4 PUNKTY
2. LICZBA.
2.1 ROZLICZENIE. W karcie rozliczenia wskazano, ż e mieliś my mieć pokó j na 6 pię trze z widokiem na morze. W rzeczywistoś ci osiedliliś my się na drugim pię trze, 2 metry od gł ó wnego wejś cia. Kiedy skontaktowaliś my się z administracją , powiedziano nam, ż e nie ma innych pokoi. Tak, hotel jest wystarczają co peł ny, ale był y wolne pokoje, w szczegó lnoś ci pokoje po prawej i lewej stronie był y okresowo puste.
2.2 BEZPOŚ REDNI NUMER. Numer jest jak dł uga dziura i niezależ nie od standardowego numeru do numeró w mieszkań , jest to po prostu dł uż sza lub kró tsza dziura. Opiszę standard pokoju „ulepszony”)): otwierają c drzwi, znajdujemy się w wą skim korytarzu o szerokoś ci 1 metra i dł ugoś ci 2.5 metra. Po prawej jest ł azienka. Chodź my do ł azienki. Szerokoś ć.1, 5m. Po lewej stronie jest toaleta. Jeś li twó j wzrost przekracza 190 cm, twoje kolana praktycznie opierają się o ś cianę , musisz usią ś ć prosto))). Na wprost wejś cia znajduje się umywalka - normalna. Po prawej jest ciasna kabina, tylko bez drzwi, ich nie ma, tylko do poł owy zamknię ta ś ciana ochronna. Kiedy pł ywasz, nieważ ne jak blisko jesteś od ś ciany i prysznica, woda rozpryskuje się odpowiednio po cał ej ł azience, podł oga jest stale mokra - nic dziwnego, ż e moż esz się zabić , nawet biorą c pod uwagę , ż e strumienie z prysznica tryskają w ró ż nych kierunkach, a nie w jednym kierunku. W koń cu wyjdź my z toalety i wejdź my do pokoju lub mał ego pokoju))), to jest bardziej poprawne. Szerokoś ć pomieszczenia 2.5m, dł ugoś ć.3, 5m. Pokó j jest tak wą ski, ż e zmieś ci się tylko ł ó ż ko i pozostaje mał y korytarz. Telewizor (lampa), z braku miejsca, został zainstalowany z boku ł ó ż ka na pó ł ce w ś cianie meblowej. Ś cianka mebla wcale nie jest jasna, dla kogo został a wykonana - ani jednej szuflady ani w niej, ani w szafkach nocnych. Ł ó ż ko jest normalne. Poduszki - kupione najtaniej i chyba nawet jak hotel był budowany - z holofibry, czy jakoś tak, wszystko jest powalone w grudki, strasznie niewygodnie się spać . Wyjdź my na balkon. Balkon jest wą ski, odpowiednio, jak pokó j ma 2.5 metra. Podział y mię dzy są siadami mają charakter czysto symboliczny. Chcesz się wspinać , czy chcesz zajrzeć do pokoju. Ale to, jak się okazał o, nie jest najgorsze. POMIĘ DZY POKOJAMI NIE MA IZOLACJI AKUSTYCZNEJ. Mię dzy pł ytą kartonowo-gipsową (z któ rej wykonane są ś ciany) nie umieszczono ż adnego materiał u dź wię kochł onnego, dlatego nawet jeś li rozmawiasz spokojnym gł osem w pokoju, wszystko sł yszysz dosł ownie. Tak, prawie zapomniał em))) MIĘ DZY NOWOCZESNYMI POKOJAMI ZNAJDUJĄ SIĘ DRZWI))), dzię ki Bogu jest zamknię ty, ale biorą c pod uwagę , ż e jest wykonany z jakiegoś kartonu, jest jeszcze gorszy niż ś ciany z pł yt kartonowo-gipsowych, bez izolacji akustycznej . Same meble, raczej skromne i ubogie w pokoju.
Pokó j, jak już pisał em, znajdował się trochę na prawo od gł ó wnego wejś cia do hotelu. Autobusy przyjeż dż ał y co 20-30 minut w cią gu dnia i co godzinę w nocy, przywoż ą c i zabierają c wczasowiczó w. Jednocześ nie nie muszą wył ą czać silnika. Cał y smró d spalin natychmiast dostaje się do wszystkich pomieszczeń . Hał as ludzi wchodzą cych i wychodzą cych jest po prostu nie do zniesienia. Prawie naprzeciwko gł ó wnego wejś cia znajduje się kosz na ś mieci. Codziennie o 5 rano przyjeż dż a ś mieciarka i dudni kontenery. Có ż , nie powiem nic o zapachach. Na ogó ł moż na był o mieszkać w pokoju z oknem prawie na stał e zamknię tym. Wystawił em zasł uż oną ocenę za pokó j - 1 PUNKT
3. USŁ UGA
3.1. ADMINISTRACJA. Mocno odmroż ony, przepraszam za prawdziwoś ć . Wszyscy uczciwie patrzą Ci w oczy, uś miechają się i robią to, co jest dla nich wygodne – sytuacja z osadą został a już opisana. - 2 PUNKTY
3.2. CZYSZCZENIE. Gorszego sprzą tania nie widzieliś my w ż adnym hotelu (po raz pią ty w Buł garii). Praktycznie NIEMOŻ LIWE jest podwiezienie sprzą taczki do sprzą tania. Sprzą tają tylko przed zameldowaniem się nowych klientó w. Kilka razy znaleź liś my sprzą taczkę i poprosiliś my o posprzą tanie. Sprzą tanie polegał o na tym, ż e przynieś li nam nowe mydł o, rę czniki i wymienili popielniczkę - WSZYSTKO. Ani raz na 7 dni nie odkurzali dywanu, nigdy nie zmieniali poś cieli, nigdzie nie myli podł ó g. Nawet guma do ż ucia ze szkł a pozostawiona przez poprzednich wczasowiczó w nie został a usunię ta do koń ca naszych wakacji. W zwią zku z tym okulary nie są wcale jasne, kiedy był y myte lub zmieniane. -1 PUNKT
4. TERYTORIUM. Terytorium hotelu praktycznie NIE MA, fakt, ż e są tam mał e kawał ki zieleni jest zadbane. Mał a kał uż a w formie basenu o powierzchni okoł o 50 metró w kwadratowych, któ rą twierdzi niezró wnana liczba wczasowiczó w, wyglą da smutno. Jest tam mał e boisko do koszykó wki (okoł o 40 metró w kwadratowych) i taki sam plac zabaw, mał a scena dla animatoró w - I TO WSZYSTKO. Nie ma zbyt wiele do wę drowania, musiał em chodzić po innych hotelach. - 3 PUNKTY
5. JEDZENIE. Jedzenie na ogó ł nie jest zł e. Niezbyt urozmaicony. Hotel bardzo czę sto wykorzystuje produkty wtó rne w ż ywnoś ci. To znaczy dzisiaj nie jadł eś wieprzowiny, był a ona przetwarzana, dodawano ryż , faszerowano pieprzem. Kieł basy nie jedli, kroili ją na sał atki. Wszystko wydaje się być rzeczowe, ale chyba warunki przechowywania produktó w, z któ rych nastę pnie powstają produkty wtó rne, nie zawsze są poprawne, bo. Widział em kilku wczasowiczó w, któ rzy zgł osili się na przyję cie z zatruciem. Myś lał em, ż e to na nas nie wpł ynie. Najpierw zwró cę uwagę na ż artownisió w i sceptykó w - mó j mą ż i ja nie pijemy))) Nie kupowaliś my innych produktó w w sklepach, ponieważ jedzenie był o wystarczają ce. Jednak ostatniego dnia zostali czymś otruci. - 4 PUNKTY
6. PLAŻ A. Hotel nie posiada wł asnej plaż y. Spacer do najbliż szej plaż y mię dzy innymi hotelami zajmuje 10-15 minut. Plaż a jest piaszczysta, ale czystoś ć nie jest szczegó lnie monitorowana.
7. INFRASTRUKTURA. W drodze na plaż ę ze wszystkich stron znajdują się stragany ze wszystkim, co się da, bary, kluby, supermarkety. Ale tam wszystko jest bardzo drogie. Do Warny pojechaliś my sami autobusem 409, bilet 3.5 lewa i znaleź liś my najtań szy supermarket KNAUF (odwiedziliś my wiele, w tym Grand Mal, Piccadilly - nic specjalnego, duż e tereny, mał y asortyment i drogi) - 4 PUNKTY
8. LOKALIZACJA HOTELU. Hotel znajduje się odpowiednio 20 metró w od autostrady - bardzo gł oś ny i oczywiś cie cią gł e wydechy. Obok hotelu Madara znajduje się inny hotel. Co dziwne, spoczywa tam 80% Rosjan i Ukraiń có w. Wieczorem uczucie, ż e jest w latach 80-90 w ZSRR. Piosenki Butyrki, ł abę dzia na stawie - apogeum, prawie każ dego wieczoru - hymn ZSRR i - wszystko to jest karaoke)))) - 2 PUNKTY
REZULTAT: byliś my bardziej zmę czeni i wyczerpani po wakacjach niż w pracy, przyjechaliś my zał amani i zdenerwowani. Hotel w ogó le nie zasł uguje na 4 gwiazdki. Tu i 3 z bardzo duż ym rozcią gnię ciem. Nazwa PARK HOTEL to tylko rodzaj kpiny, bo. nie ma tam parku. Jeś li chcesz dobrze wypoczą ć - NIE POLECAM HOTELU MADAR.
1. PIERWSZE WRAŻ ENIE.
1.1 Budynek hotelu jest 6-kondygnacyjny, zadbany z oryginalnym projektem wejś cia z biał ymi kamieniami i zielenią . Sam budynek jest raczej prosty, bez wyrafinowania - 4 PUNKT
1.2 SALA. Sala jest przestronna, szeroka, widna, jest wiele sof i foteli do rozmó w i oczekiwania. - 4 PUNKTY
1.3 WIFI. Hotel ma darmowe i pł atne WI-FI. Free dział a tylko w holu, doś ć szybko, jeś li korzysta z niego nie wię cej niż.10 osó b. Jeś li jest wię cej uż ytkownikó w, zalogowanie się jest prawie niemoż liwe, a jeś li cudownie się zalogujesz, to z czę stotliwoś cią.5-10 minut - powala. Pł atne szybkie WI-FI, nie ma problemu, kosztuje 5 lew dziennie. - 4 PUNKTY
2. LICZBA.
2.1 ROZLICZENIE. W karcie rozliczenia wskazano, ż e mieliś my mieć pokó j na 6 pię trze z widokiem na morze. W rzeczywistoś ci osiedliliś my się na drugim pię trze, 2 metry od gł ó wnego wejś cia. Kiedy skontaktowaliś my się z administracją , powiedziano nam, ż e nie ma innych pokoi. Tak, hotel jest wystarczają co peł ny, ale był y wolne pokoje, w szczegó lnoś ci pokoje po prawej i lewej stronie był y okresowo puste.
2.2 BEZPOŚ REDNI NUMER. Numer jest jak dł uga dziura i niezależ nie od standardowego numeru do numeró w mieszkań , jest to po prostu dł uż sza lub kró tsza dziura. Opiszę standard pokoju „ulepszony”)): otwierają c drzwi, znajdujemy się w wą skim korytarzu o szerokoś ci 1 metra i dł ugoś ci 2.5 metra. Po prawej jest ł azienka. Chodź my do ł azienki. Szerokoś ć.1, 5m. Po lewej stronie jest toaleta. Jeś li twó j wzrost przekracza 190 cm, twoje kolana praktycznie opierają się o ś cianę , musisz usią ś ć prosto))). Na wprost wejś cia znajduje się umywalka - normalna. Po prawej jest ciasna kabina, tylko bez drzwi, ich nie ma, tylko do poł owy zamknię ta ś ciana ochronna. Kiedy pł ywasz, nieważ ne jak blisko jesteś od ś ciany i prysznica, woda rozpryskuje się odpowiednio po cał ej ł azience, podł oga jest stale mokra - nic dziwnego, ż e moż esz się zabić , nawet biorą c pod uwagę , ż e strumienie z prysznica tryskają w ró ż nych kierunkach, a nie w jednym kierunku. W koń cu wyjdź my z toalety i wejdź my do pokoju lub mał ego pokoju))), to jest bardziej poprawne. Szerokoś ć pomieszczenia 2.5m, dł ugoś ć.3, 5m. Pokó j jest tak wą ski, ż e zmieś ci się tylko ł ó ż ko i pozostaje mał y korytarz. Telewizor (lampa), z braku miejsca, został zainstalowany z boku ł ó ż ka na pó ł ce w ś cianie meblowej. Ś cianka mebla wcale nie jest jasna, dla kogo został a wykonana - ani jednej szuflady ani w niej, ani w szafkach nocnych. Ł ó ż ko jest normalne. Poduszki - kupione najtaniej i chyba nawet jak hotel był budowany - z holofibry, czy jakoś tak, wszystko jest powalone w grudki, strasznie niewygodnie się spać . Wyjdź my na balkon. Balkon jest wą ski, odpowiednio, jak pokó j ma 2.5 metra. Podział y mię dzy są siadami mają charakter czysto symboliczny. Chcesz się wspinać , czy chcesz zajrzeć do pokoju. Ale to, jak się okazał o, nie jest najgorsze. POMIĘ DZY POKOJAMI NIE MA IZOLACJI AKUSTYCZNEJ. Mię dzy pł ytą kartonowo-gipsową (z któ rej wykonane są ś ciany) nie umieszczono ż adnego materiał u dź wię kochł onnego, dlatego nawet jeś li rozmawiasz spokojnym gł osem w pokoju, wszystko sł yszysz dosł ownie. Tak, prawie zapomniał em))) MIĘ DZY NOWOCZESNYMI POKOJAMI ZNAJDUJĄ SIĘ DRZWI))), dzię ki Bogu jest zamknię ty, ale biorą c pod uwagę , ż e jest wykonany z jakiegoś kartonu, jest jeszcze gorszy niż ś ciany z pł yt kartonowo-gipsowych, bez izolacji akustycznej . Same meble, raczej skromne i ubogie w pokoju.
Pokó j, jak już pisał em, znajdował się trochę na prawo od gł ó wnego wejś cia do hotelu. Autobusy przyjeż dż ał y co 20-30 minut w cią gu dnia i co godzinę w nocy, przywoż ą c i zabierają c wczasowiczó w. Jednocześ nie nie muszą wył ą czać silnika. Cał y smró d spalin natychmiast dostaje się do wszystkich pomieszczeń . Hał as ludzi wchodzą cych i wychodzą cych jest po prostu nie do zniesienia. Prawie naprzeciwko gł ó wnego wejś cia znajduje się kosz na ś mieci. Codziennie o 5 rano przyjeż dż a ś mieciarka i dudni kontenery. Có ż , nie powiem nic o zapachach. Na ogó ł moż na był o mieszkać w pokoju z oknem prawie na stał e zamknię tym. Wystawił em zasł uż oną ocenę za pokó j - 1 PUNKT
3. USŁ UGA
3.1. ADMINISTRACJA. Mocno odmroż ony, przepraszam za prawdziwoś ć . Wszyscy uczciwie patrzą Ci w oczy, uś miechają się i robią to, co jest dla nich wygodne – sytuacja z osadą został a już opisana. - 2 PUNKTY
3.2. CZYSZCZENIE. Gorszego sprzą tania nie widzieliś my w ż adnym hotelu (po raz pią ty w Buł garii). Praktycznie NIEMOŻ LIWE jest podwiezienie sprzą taczki do sprzą tania. Sprzą tają tylko przed zameldowaniem się nowych klientó w. Kilka razy znaleź liś my sprzą taczkę i poprosiliś my o posprzą tanie. Sprzą tanie polegał o na tym, ż e przynieś li nam nowe mydł o, rę czniki i wymienili popielniczkę - WSZYSTKO. Ani raz na 7 dni nie odkurzali dywanu, nigdy nie zmieniali poś cieli, nigdzie nie myli podł ó g. Nawet guma do ż ucia ze szkł a pozostawiona przez poprzednich wczasowiczó w nie został a usunię ta do koń ca naszych wakacji. W zwią zku z tym okulary nie są wcale jasne, kiedy był y myte lub zmieniane. -1 PUNKT
4. TERYTORIUM. Terytorium hotelu praktycznie NIE MA, fakt, ż e są tam mał e kawał ki zieleni jest zadbane. Mał a kał uż a w formie basenu o powierzchni okoł o 50 metró w kwadratowych, któ rą twierdzi niezró wnana liczba wczasowiczó w, wyglą da smutno. Jest tam mał e boisko do koszykó wki (okoł o 40 metró w kwadratowych) i taki sam plac zabaw, mał a scena dla animatoró w - I TO WSZYSTKO. Nie ma zbyt wiele do wę drowania, musiał em chodzić po innych hotelach. - 3 PUNKTY
5. JEDZENIE. Jedzenie na ogó ł nie jest zł e. Niezbyt urozmaicony. Hotel bardzo czę sto wykorzystuje produkty wtó rne w ż ywnoś ci. To znaczy dzisiaj nie jadł eś wieprzowiny, był a ona przetwarzana, dodawano ryż , faszerowano pieprzem. Kieł basy nie jedli, kroili ją na sał atki. Wszystko wydaje się być rzeczowe, ale chyba warunki przechowywania produktó w, z któ rych nastę pnie powstają produkty wtó rne, nie zawsze są poprawne, bo. Widział em kilku wczasowiczó w, któ rzy zgł osili się na przyję cie z zatruciem. Myś lał em, ż e to na nas nie wpł ynie. Najpierw zwró cę uwagę na ż artownisió w i sceptykó w - mó j mą ż i ja nie pijemy))) Nie kupowaliś my innych produktó w w sklepach, ponieważ jedzenie był o wystarczają ce. Jednak ostatniego dnia zostali czymś otruci. - 4 PUNKTY
6. PLAŻ A. Hotel nie posiada wł asnej plaż y. Spacer do najbliż szej plaż y mię dzy innymi hotelami zajmuje 10-15 minut. Plaż a jest piaszczysta, ale czystoś ć nie jest szczegó lnie monitorowana.
7. INFRASTRUKTURA. W drodze na plaż ę ze wszystkich stron znajdują się stragany ze wszystkim, co się da, bary, kluby, supermarkety. Ale tam wszystko jest bardzo drogie. Do Warny pojechaliś my sami autobusem 409, bilet 3.5 lewa i znaleź liś my najtań szy supermarket KNAUF (odwiedziliś my wiele, w tym Grand Mal, Piccadilly - nic specjalnego, duż e tereny, mał y asortyment i drogi) - 4 PUNKTY
8. LOKALIZACJA HOTELU. Hotel znajduje się odpowiednio 20 metró w od autostrady - bardzo gł oś ny i oczywiś cie cią gł e wydechy. Obok hotelu Madara znajduje się inny hotel. Co dziwne, spoczywa tam 80% Rosjan i Ukraiń có w. Wieczorem uczucie, ż e jest w latach 80-90 w ZSRR. Piosenki Butyrki, ł abę dzia na stawie - apogeum, prawie każ dego wieczoru - hymn ZSRR i - wszystko to jest karaoke)))) - 2 PUNKTY
REZULTAT: byliś my bardziej zmę czeni i wyczerpani po wakacjach niż w pracy, przyjechaliś my zał amani i zdenerwowani. Hotel w ogó le nie zasł uguje na 4 gwiazdki. Tu i 3 z bardzo duż ym rozcią gnię ciem. Nazwa PARK HOTEL to tylko rodzaj kpiny, bo. nie ma tam parku. Jeś li chcesz dobrze wypoczą ć - NIE POLECAM HOTELU MADAR.
Tak jak
Lubisz
• 17
Hotel fajny Wypoczywał am z rodziną (2 dzieci - jedno 6 lat, drugie 2 lata) - bufet kuchenny - dzieci był y zadowolone - był o wszystko i zupy i kasza mleczna, dzieci nie gł odować . W hotelu pracowali animatorzy - bawili zaró wno dzieci jak i dorosł ych . Hotel ten jest idealny dla rodzin .
… Już ▾
Hotel fajny Wypoczywał am z rodziną (2 dzieci - jedno 6 lat, drugie 2 lata) - bufet kuchenny - dzieci był y zadowolone - był o wszystko i zupy i kasza mleczna, dzieci nie gł odować . W hotelu pracowali animatorzy - bawili zaró wno dzieci jak i dorosł ych . Hotel ten jest idealny dla rodzin . Wi-Fi gratis tylko w holu hotelu, raz w tygodniu moż na zamó wić bezpł atną kolację w restauracji. minus - do morza trzeba iś ć.10 minut
Tak jak
Lubisz
• 1
Wspaniał y! solidna 4! jedzenie jest doskonał e, pokoje są regularnie sprzą tane, wszę dzie jest czysto! klasa wakacji rodzinnych! tylko daleko od morza. ale 2 baseny.
… Już ▾
Wspaniał y! solidna 4! jedzenie jest doskonał e, pokoje są regularnie sprzą tane, wszę dzie jest czysto! klasa wakacji rodzinnych! tylko daleko od morza. ale 2 baseny.
Tak jak
Lubisz
• 4
Jestem gotowa podzielić się z Wami „niezapomnianymi” wraż eniami z wakacji na Zł otych Piaskach! Zacznijmy wię c w kolejnoś ci: Przy rejestracji niezbę dnych dokumentó w (biuro podró ż y „Meridian”, PE Kobenyak LM, Kremenczug, centrum handlowe „Amstor”, touroperator „Voyage-Kyiv”, Kijó w, ul.
… Już ▾
Jestem gotowa podzielić się z Wami „niezapomnianymi” wraż eniami z wakacji na Zł otych Piaskach!
Zacznijmy wię c w kolejnoś ci:
Przy rejestracji niezbę dnych dokumentó w (biuro podró ż y „Meridian”,
PE Kobenyak LM, Kremenczug, centrum handlowe „Amstor”, touroperator „Voyage-Kyiv”, Kijó w, ul. Krasnoarmejskaja, 72 lata, pod. 3, biuro 128. , notabene zgodnie z radą kierownikó w biur podró ż y wystawił em có rce dokument podró ż y, choć podczas kontroli paszportowej zapytano mnie o cel okazania, czy có rka jest zarejestrowana w moim paszport! , co z kolei wią zał o się z pewną kwotą kosztó w rejestracji - okoł o 200 UAH. - wszyscy oddają się nawzajem, aby zarobić ! ), zadawał em przeró ż ne pytania, na któ re odpowiadał em z gwarancją czekają cych na nas cudownych wakacji, m. in.
Informacja o wystę powaniu infekcji enterowirusowej na cał ym wybrzeż u Buł garii (w szczegó lnoś ci w Albenie i pobliskich Zł otych Piaskach), któ rej towarzyszy biegunka, niekontrolowane wymioty, pewne temperatury, a co za tym idzie koniecznoś ć zasię gnię cia porady miejscowej medycyny! ! ! ! ! Menedż erowie biura podró ż y „Meridian” w obu gł osach (Tatiana i Elena) zapewnili mnie, ż e to wszystkie intrygi konkurentó w i nic wię cej «
Panowie, jeś li widzicie negatywne opinie turystó w i macie wą tpliwoś ci – wsł uchajcie się w swó j wewnę trzny gł os!
Tak wię c, kiedy chciał em wypł acić pienią dze wpł acone jako pł atnoś ć za wycieczkę (zgodnie z warunkami umowy nadal obowią zywał y terminy odwoł ania podró ż y - ponad 21 dni, paragraf 4.2 umowy), kierownik Elena, powoł ują c się na za radą Voyage-Kyiv stwierdził , ż e odwoł ują c wycieczkę pł acę grzywnę w wysokoś ci 100% kosztó w wycieczki, czyli tracę wszystkie pienią dze!
Musieliś my wię c lecieć … (swoją drogą jedyne pozytywne emocje był y z lotu – pię knoś ć jest niesamowita !!! )
Przybywają c na miejsce ogarnę ł o nas uczucie odrę twienia….
Na obrzeż ach resortu (4* hotel Madara), w pobliż u hotelu sadzenie drzew o ostrym zapachu ś ciekó w, hotel moż e i 4*, ale restauracja 3*… (tu jest najwię kszy problem). Najciekawsze jest to, ż e w przeddzień naszej podró ż y kierownik biura podró ż y wybrał się na wycieczkę promocyjną po Buł garii, mieszkał w hotelu w Zł otych Piaskach, a zatrzymał się w szczegó lnoś ci w hotelu Madara 4*, a jak moż na nie zobaczyć czego widzieliś my, ż e wł aś nie tam przyjeż dż aliś my, a mianowicie:
- hotel dla Niemcó w towarzyskich, bardzo gł oś ny, obsł uga mó wi tylko po niemiecku, niektó rzy po angielsku (bardzo sł abo), wraż enie, ż e jesteś my w niemieckiej kolonii!
Teraz o ż ywieniu: niehigieniczne warunki są kompletne: niezjedzone jedzenie jest kilkakrotnie podgrzewane, psuje się , co powoduje prawdziwe zatrucie pokarmowe u ludzi (co przytrafił o się mojej có rce), w karetce dwó ch innych Niemcó w z tymi samymi objawami pojechał o do szpitala!
Po przybyciu ze szpitala europejskiego, gdzie otrzymaliś my opiekę medyczną , poprosiliś my restaurację o przygotowanie diety, na co ponownie odmó wiono nam sł owami: „Mamy 600 goś ci, nie ugotujemy dla Was osobno…”. Kupiliś my jedzenie w innym hotelu (specjalne podzię kowania dla przedstawicielki hotelu Zornice! Zgodził a się!
Specjalne podzię kowania dla hotelu "Marina Grand Beach" - mił a i uważ na obsł uga, licznik nie klika w oczy (w przeciwień stwie do personelu hotelu Madara), tylko tutaj nas usł yszano, a ludzie przywitali nas i poszli się z nami spotkać zaczynają c od telefon od nich zadzwoń do przedstawiciela naszego hotelu (jedyny przypadek hojnoś ci jaki spotkał się podczas cał ego pobytu) i dzię kujemy Bogu, ż e nie w naszym hotelu Madara, gdzie hol jest sprzą tany w nastę pują cy sposó b: sprzę ty ze stoł u są ustawione na krzesł ach na któ rej Niemcy wł aś nie siedzieli za basenem (Był y 3 rosyjskie rodziny, z Ukrainy - tylko moja có rka i ja), turyś ci przychodzą do restauracji w przepaskach na biodrach, kelnerzy przekrę cali obrus na drugą stronę , intensywnie szturchali sprzę ty i przetarł szmatą wą tpliwej ś wież oś ci.
Kolejna ś ciereczka, obficie zwilż ona pł ynem do czyszczenia powierzchni aluminiowych, doskonale uspokaja i spokojnie nad talerzami (czysta), zostawiają c ś lady i odpowiednio mieszają c się z jedzeniem… Pokoje są bardzo zadymione, bo Niemcy palą przez cał ą dobę i cał y dzień . Ż ebym zmienił numer, pierwszy był oferowany przy salonie z domowymi narkotykami, drugi jest niesamowicie zadymiony - zaż ą dali dopł aty, nie wydają c nic (10 euro).
Jedna odpowiedź na każ dą proś bę : „Nie mogę (z naciskiem na pierwszą sylabę ), nie wiem…”
Bardzo gł oś ny, zadymiony, na terenie hotelu (jeś li moż na nazwać terytorium) sł oneczny grosz - bez drzew, chichotó w i hał asu. Jednym sł owem - pluskwa! W cał ym Zł otych Piaskach ś mierdzą ce lipy o sł odkim zapachu - są wszę dzie, z wyją tkiem niczego! I ogromne ptaki jak gę si (podobno albatrosy). A jednak – ulice miasta spł ywają wodą z basenó w hoteli – tak wł aś nie pł yną rzeki brudnej wody!
Tak wię c z 11 pł atnych noclegó w zostaliś my 8, polecieliś my wcześ niej na naszą proś bę z powodu braku jedzenia i intensywnego leczenia mojej có rki (szczegó lne podzię kowania dla TA "Meridian" za zapewnienie darmowego przelotu - mimo ż e samolot był w poł owie pusty, Myś lę , ż e się nie przecią ż yli i nie był o problemó w…), przez 4 noce nie oddaliś my pienię dzy…
Wylecieliś my z Buł garii z mocnym przekonaniem, ż e nie skorzystamy z usł ug wyż ej wymienionych osó b prawnych i osó b fizycznych przy wyborze wycieczki i nigdy nie polecimy do Buł garii dla Niemcó w.
Po przyjeź dzie na Ukrainę odwiedził em mojego kochanego TA „Meridian” w Krzemień czugu z proś bą o rozważ enie kwestii zwrotu pienię dzy zapł aconych za wycieczkę , co spowodował o znaczny uszczerbek na zdrowiu mojej có rki.
Kierownik biura podró ż y Tatiana odpowiedział a na moją proś bę z oburzeniem i kpinami, towarzyszą c jej wypowiedziom okrzykami i obelgami (powiedzmy, zostań w domu i nie jeź dzij za granicę , był y wypowiedzi „Nie jesteś my twoimi nianiami”. Patrzył bym na nie w moja sytuacja, w obcym kraju i podobne rzeczy zdarzają się ich dzieciom… Czy też by się uś miechali?
W nadziei, ż e wspomniana menedż erka Tatiana przekaż e moje informacje wł aś cicielowi biura podró ż y Kobenyak LM, nawet się ze mną nie skontaktowali…
Gdy biura podró ż y udzielają informacji nie na korzyś ć Krymu (w tym przypadku nic nie zarabiają - na Krymie bilety moż na kupić bezpoś rednio w pensjonacie, sanatoriach - co jest o 20-40% tań sze), a nasza ś wietna podró ż agencje pozostają bez zarobkó w! !!
Nie poró wnywać wybrzeż a krymskiego - gdzie taka wspaniał a przyroda, powietrze? !!
I na koniec chcę wezwać moich rodakó w:
"Wspieraj krajowego producenta! Zrelaksuj się w krajowych kurortach: wspaniał oś ć Karpat i gó r krymskich, gó rskie rzeki, doliny! Nasi Ukraiń cy jeż dż ą zarabiać na cał ym ś wiecie, aby nakarmić i kształ cić swoje dzieci, pomagać starym rodzicom, a Ty bierzesz pienią dze i dajesz moż liwoś ć zarobienia na swojej ignorancji nieuczciwym biurom podró ż y i touroperatorom oraz obcokrajowcom, któ rzy uważ ają Cię za bezwartoś ciowego! Opamię taj się , nie warto! ! ! !!
Ciekawie jest oglą dać ś wiat, jest to pouczają ce, musisz się czegoś nauczyć , ale w ż adnym wypadku nie powinieneś pozwalać sobie na uż ywanie i zarabianie pienię dzy dla tak pozbawionych skrupuł ó w nieuczciwych biur podró ż y. A co najważ niejsze, kochaj Ukrainę , warto!
Zacznijmy wię c w kolejnoś ci:
Przy rejestracji niezbę dnych dokumentó w (biuro podró ż y „Meridian”,
PE Kobenyak LM, Kremenczug, centrum handlowe „Amstor”, touroperator „Voyage-Kyiv”, Kijó w, ul. Krasnoarmejskaja, 72 lata, pod. 3, biuro 128. , notabene zgodnie z radą kierownikó w biur podró ż y wystawił em có rce dokument podró ż y, choć podczas kontroli paszportowej zapytano mnie o cel okazania, czy có rka jest zarejestrowana w moim paszport! , co z kolei wią zał o się z pewną kwotą kosztó w rejestracji - okoł o 200 UAH. - wszyscy oddają się nawzajem, aby zarobić ! ), zadawał em przeró ż ne pytania, na któ re odpowiadał em z gwarancją czekają cych na nas cudownych wakacji, m. in.
Informacja o wystę powaniu infekcji enterowirusowej na cał ym wybrzeż u Buł garii (w szczegó lnoś ci w Albenie i pobliskich Zł otych Piaskach), któ rej towarzyszy biegunka, niekontrolowane wymioty, pewne temperatury, a co za tym idzie koniecznoś ć zasię gnię cia porady miejscowej medycyny! ! ! ! ! Menedż erowie biura podró ż y „Meridian” w obu gł osach (Tatiana i Elena) zapewnili mnie, ż e to wszystkie intrygi konkurentó w i nic wię cej «
Panowie, jeś li widzicie negatywne opinie turystó w i macie wą tpliwoś ci – wsł uchajcie się w swó j wewnę trzny gł os!
Tak wię c, kiedy chciał em wypł acić pienią dze wpł acone jako pł atnoś ć za wycieczkę (zgodnie z warunkami umowy nadal obowią zywał y terminy odwoł ania podró ż y - ponad 21 dni, paragraf 4.2 umowy), kierownik Elena, powoł ują c się na za radą Voyage-Kyiv stwierdził , ż e odwoł ują c wycieczkę pł acę grzywnę w wysokoś ci 100% kosztó w wycieczki, czyli tracę wszystkie pienią dze!
Musieliś my wię c lecieć … (swoją drogą jedyne pozytywne emocje był y z lotu – pię knoś ć jest niesamowita !!! )
Przybywają c na miejsce ogarnę ł o nas uczucie odrę twienia….
Na obrzeż ach resortu (4* hotel Madara), w pobliż u hotelu sadzenie drzew o ostrym zapachu ś ciekó w, hotel moż e i 4*, ale restauracja 3*… (tu jest najwię kszy problem). Najciekawsze jest to, ż e w przeddzień naszej podró ż y kierownik biura podró ż y wybrał się na wycieczkę promocyjną po Buł garii, mieszkał w hotelu w Zł otych Piaskach, a zatrzymał się w szczegó lnoś ci w hotelu Madara 4*, a jak moż na nie zobaczyć czego widzieliś my, ż e wł aś nie tam przyjeż dż aliś my, a mianowicie:
- hotel dla Niemcó w towarzyskich, bardzo gł oś ny, obsł uga mó wi tylko po niemiecku, niektó rzy po angielsku (bardzo sł abo), wraż enie, ż e jesteś my w niemieckiej kolonii!
Teraz o ż ywieniu: niehigieniczne warunki są kompletne: niezjedzone jedzenie jest kilkakrotnie podgrzewane, psuje się , co powoduje prawdziwe zatrucie pokarmowe u ludzi (co przytrafił o się mojej có rce), w karetce dwó ch innych Niemcó w z tymi samymi objawami pojechał o do szpitala!
Po przybyciu ze szpitala europejskiego, gdzie otrzymaliś my opiekę medyczną , poprosiliś my restaurację o przygotowanie diety, na co ponownie odmó wiono nam sł owami: „Mamy 600 goś ci, nie ugotujemy dla Was osobno…”. Kupiliś my jedzenie w innym hotelu (specjalne podzię kowania dla przedstawicielki hotelu Zornice! Zgodził a się!
Specjalne podzię kowania dla hotelu "Marina Grand Beach" - mił a i uważ na obsł uga, licznik nie klika w oczy (w przeciwień stwie do personelu hotelu Madara), tylko tutaj nas usł yszano, a ludzie przywitali nas i poszli się z nami spotkać zaczynają c od telefon od nich zadzwoń do przedstawiciela naszego hotelu (jedyny przypadek hojnoś ci jaki spotkał się podczas cał ego pobytu) i dzię kujemy Bogu, ż e nie w naszym hotelu Madara, gdzie hol jest sprzą tany w nastę pują cy sposó b: sprzę ty ze stoł u są ustawione na krzesł ach na któ rej Niemcy wł aś nie siedzieli za basenem (Był y 3 rosyjskie rodziny, z Ukrainy - tylko moja có rka i ja), turyś ci przychodzą do restauracji w przepaskach na biodrach, kelnerzy przekrę cali obrus na drugą stronę , intensywnie szturchali sprzę ty i przetarł szmatą wą tpliwej ś wież oś ci.
Kolejna ś ciereczka, obficie zwilż ona pł ynem do czyszczenia powierzchni aluminiowych, doskonale uspokaja i spokojnie nad talerzami (czysta), zostawiają c ś lady i odpowiednio mieszają c się z jedzeniem… Pokoje są bardzo zadymione, bo Niemcy palą przez cał ą dobę i cał y dzień . Ż ebym zmienił numer, pierwszy był oferowany przy salonie z domowymi narkotykami, drugi jest niesamowicie zadymiony - zaż ą dali dopł aty, nie wydają c nic (10 euro).
Jedna odpowiedź na każ dą proś bę : „Nie mogę (z naciskiem na pierwszą sylabę ), nie wiem…”
Bardzo gł oś ny, zadymiony, na terenie hotelu (jeś li moż na nazwać terytorium) sł oneczny grosz - bez drzew, chichotó w i hał asu. Jednym sł owem - pluskwa! W cał ym Zł otych Piaskach ś mierdzą ce lipy o sł odkim zapachu - są wszę dzie, z wyją tkiem niczego! I ogromne ptaki jak gę si (podobno albatrosy). A jednak – ulice miasta spł ywają wodą z basenó w hoteli – tak wł aś nie pł yną rzeki brudnej wody!
Tak wię c z 11 pł atnych noclegó w zostaliś my 8, polecieliś my wcześ niej na naszą proś bę z powodu braku jedzenia i intensywnego leczenia mojej có rki (szczegó lne podzię kowania dla TA "Meridian" za zapewnienie darmowego przelotu - mimo ż e samolot był w poł owie pusty, Myś lę , ż e się nie przecią ż yli i nie był o problemó w…), przez 4 noce nie oddaliś my pienię dzy…
Wylecieliś my z Buł garii z mocnym przekonaniem, ż e nie skorzystamy z usł ug wyż ej wymienionych osó b prawnych i osó b fizycznych przy wyborze wycieczki i nigdy nie polecimy do Buł garii dla Niemcó w.
Po przyjeź dzie na Ukrainę odwiedził em mojego kochanego TA „Meridian” w Krzemień czugu z proś bą o rozważ enie kwestii zwrotu pienię dzy zapł aconych za wycieczkę , co spowodował o znaczny uszczerbek na zdrowiu mojej có rki.
Kierownik biura podró ż y Tatiana odpowiedział a na moją proś bę z oburzeniem i kpinami, towarzyszą c jej wypowiedziom okrzykami i obelgami (powiedzmy, zostań w domu i nie jeź dzij za granicę , był y wypowiedzi „Nie jesteś my twoimi nianiami”. Patrzył bym na nie w moja sytuacja, w obcym kraju i podobne rzeczy zdarzają się ich dzieciom… Czy też by się uś miechali?
W nadziei, ż e wspomniana menedż erka Tatiana przekaż e moje informacje wł aś cicielowi biura podró ż y Kobenyak LM, nawet się ze mną nie skontaktowali…
Gdy biura podró ż y udzielają informacji nie na korzyś ć Krymu (w tym przypadku nic nie zarabiają - na Krymie bilety moż na kupić bezpoś rednio w pensjonacie, sanatoriach - co jest o 20-40% tań sze), a nasza ś wietna podró ż agencje pozostają bez zarobkó w! !!
Nie poró wnywać wybrzeż a krymskiego - gdzie taka wspaniał a przyroda, powietrze? !!
I na koniec chcę wezwać moich rodakó w:
"Wspieraj krajowego producenta! Zrelaksuj się w krajowych kurortach: wspaniał oś ć Karpat i gó r krymskich, gó rskie rzeki, doliny! Nasi Ukraiń cy jeż dż ą zarabiać na cał ym ś wiecie, aby nakarmić i kształ cić swoje dzieci, pomagać starym rodzicom, a Ty bierzesz pienią dze i dajesz moż liwoś ć zarobienia na swojej ignorancji nieuczciwym biurom podró ż y i touroperatorom oraz obcokrajowcom, któ rzy uważ ają Cię za bezwartoś ciowego! Opamię taj się , nie warto! ! ! !!
Ciekawie jest oglą dać ś wiat, jest to pouczają ce, musisz się czegoś nauczyć , ale w ż adnym wypadku nie powinieneś pozwalać sobie na uż ywanie i zarabianie pienię dzy dla tak pozbawionych skrupuł ó w nieuczciwych biur podró ż y. A co najważ niejsze, kochaj Ukrainę , warto!
Tak jak
Lubisz
• 1
Przyjemny personel, zabó jcze posił ki trzy razy dziennie (podają też pizzę , lody, ile dusza zapragnie i ż oł ą dek mię dzy gł ó wnymi posił kami). Oczywiś cie w hotelu jest wielu Niemcó w, ale Rosjanie posuwają się naprzó d! Szczegó lnie nasi byli rodacy z Niemiec.
… Już ▾
Przyjemny personel, zabó jcze posił ki trzy razy dziennie (podają też pizzę , lody, ile dusza zapragnie i ż oł ą dek mię dzy gł ó wnymi posił kami). Oczywiś cie w hotelu jest wielu Niemcó w, ale Rosjanie posuwają się naprzó d! Szczegó lnie nasi byli rodacy z Niemiec. Madara jest bardzo dogodnie poł oż ona – z jednej strony nie sł ychać nocnego hał asu i zgieł ku, a z drugiej warto spacerować.1 minutę (a nawet mniej) – i już jesteś na gł ó wnej ulicy. Hotel jest nowy i czysty wewną trz i na zewną trz, a pokoje są przestronne. Wszystko w Madarze! ! ! Chciał bym ró wnież zauważ yć , ż e jest to hotel rodzinny, nie ma zbyt wielu mł odych ludzi, ale wystarczy)))
Tak jak
Lubisz
• 12