Kradzież hotelu, niekompetentny personel

Pisemny: 27 czerwiec 2016
Czas podróży: 10 — 21 czerwiec 2016
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 5.0
Chciał bym zaapelować do wszystkich turystó w, dla któ rych hotel jest miejscem wypoczynku. Wczoraj wró ciliś my z hotelu Rixos bab al bahr w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Kilka dni temu mieliś my obrzydliwą sytuację , któ rej kierownictwo hotelu Rixos bab al bahr odmó wił o rozwią zania. Faktem jest, ż e w tym hotelu cał y czas odpoczywamy i kochaliś my i doradzaliś my ten hotel wszystkim naszym znajomym. W tym roku na miejscu nie ma sklepó w z pamią tkami. Sklepy w mieś cie są zamknię te podczas Ramadanu. Wię c mó j mą ż postanowił zbierać piwo dla swoich znajomych z minibaru. Nie mamy piwa Amstel. Kiedy kupowaliś my wycieczkę , mieliś my koncept all inclusive, czyli zakwaterowanie, wyż ywienie, minibar itp. Wszystko to jest pł atne. Codziennie mą ż przez 10 dni zbierał piwo, 2 puszki dziennie. Kilka dni temu, przed wyjazdem, zaczę liś my się pakować i okazał o się , ż e piwo, któ re zabraliś my z walizki, został o wł aś nie skradzione z pokoju. Skontaktowaliś my się z relacjami z goś ć mi. Zadzwonili do kierownika ochrony z tł umaczem. Kiedy zapytaliś my, dlaczego w naszej walizce brakuje piwa (na 20 zebranych puszek, dziś został o nam 7). Powiedziano nam, ż e nie mamy prawa brać piwa. Ż e zrobili nam zdję cie naszej walizki i postanowili wycofać cał e piwo. To wszystko jest wł asnoś cią hotelu. Kierownik ochrony powiedział , ż e jeś li mamy problem, moż emy zadzwonić na policję , a to za ich wiedzą gospodyni moż e wspią ć się na walizki i sprawdzić , czy goś cie hotelu niczego nie ukradli. Korzystamy z sieci Rixos na cał ym ś wiecie i po raz pierwszy widzimy tak obrzydliwą postawę . Personel jest agresywny, niekompetentny w rozwią zywaniu problemó w i ł agodzeniu sytuacji konfliktowych. Jednocześ nie ż aden z kierownikó w nie przeprosił za kradzież i otwarcie mienia osobistego, a kierownik ochrony potwierdził , ż e nasza walizka jest uchylona, ​ ​ a sprzą tacz ją otworzył , zobaczył piwo i sfotografował naszą walizkę . Menadż er Zafer A. potwierdził , ż e powszechną praktyką w hotelu jest sprawdzanie i przeglą danie walizek goś ci, jeś li zauważ ą coś podejrzanego. W tym przypadku podejrzane, jest to piwo z naszego minibaru, za któ re począ tkowo zapł aciliś my przy zakupie biletu. Cał a rozmowa został a nagrana telefonicznie, co potwierdził kierownik Zafer A, ż e nasza walizka został a zakopana, a piwo skonfiskowane i ż e nie jest to niezgodne z prawem. W tej chwili wraz z prawnikami przestudiujemy prawodawstwo Zjednoczonych Emirató w Arabskich i zobaczymy, czy ktoś naprawdę moż e dostać się do mojej nieruchomoś ci w pię ciogwiazdkowym hotelu, tak jak sami sobie pozycjonują . Bę dziemy musieli iś ć do są du za naruszenie moich praw. Za wł amanie się do mojej wł asnoś ci i sfotografowanie moich rzeczy osobistych bez mojej zgody. Fakt ten zostanie upubliczniony we wszystkich sieciach społ ecznoś ciowych, na któ rych hotele Rixos wspinają się na osobiste rzeczy goś ci.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał