Brak infrastruktury w pobliżu

Pisemny: 6 sierpień 2019
Czas podróży: 31 lipiec — 5 sierpień 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 5.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Wyszedł em z tego hotelu w okropnym nastroju. Zacznę od począ tku: moja có rka i ja zameldowaliś my się w hotelu o 19.30 31.07. 19. W recepcji był a dziewczyna, któ ra absolutnie nie rozumiał a ję zyka rosyjskiego. Mó wił a po angielsku. Oczywiś cie my też tego nie zrozumieliś my. Jedyne, co zrozumiał o, to to, ż e musimy pł acić podatki. Dobra, zapł acili. Wstaliś my. Weszliś my do pokoju. Có rka był a zachwycona, ż e ​ ​ był y frytki. Nie wiedział em wtedy, ż e mini bar jest pł atny. Nastę pnego dnia dowiaduję się , ż e jest opł acony. Poszedł em do recepcji i poprosił em o usunię cie mini baru. Zanim wstał em, zabrali wszystko.
Poszedł em na kolację wieczorem. Pytają , co wypijemy. Jestem herbatą . Pokazują , ż e herbata kosztuje 25 dirhamó w (6.5 USD). Ś rodki do jedzenia w cenie, ale dodatkowo do picia. Przeraż enie. I wię cej takich cen. Czysta kpina. I przez 6 dni musieliś my nosić ze sobą wodę na obiad. Sprawdziliś my dzisiaj i wystawili rachunek 80 dolaró w za frytki i fantę , 0.33 ml coli. PRZERAŻ ENIE.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał