Pytanie o ZEA

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
1903 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
anulowanie wycieczki
ZEA
Jesteśmy TA. Zarezerwowaliśmy wycieczkę, potwierdzenie przyszło z hotelu. Nie było płatności na rzecz operatora. Ale turyści odmawiają wycieczki. Operator ustalił karę w wysokości 100%. Kraj ZEA. jak sprawić, że nie będziemy karać?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
8 subskrybenci  • zapytał 2014-04-1110 lat wstecz
Odpowiedzi  •  9
аватар sent2008
Jeśli nie masz własnego działu prawnego, skontaktuj się z prawnikiem.
аватар irina_1901
Jeśli nie było pisemnej umowy o karze w przypadku odwołania wycieczki, nie jesteś nikomu nic winien. Nie zapłaciłeś. Teraz, gdyby zapłacili i odmówili zwrotu pieniędzy, byłby to problem. Przeczytaj uważnie swoje Umowy ze spotkaniem TA, co jest tam napisane o karach. I wszystko stanie się jasne.
аватар alex45
Przeczytaj umowę z OT, po pierwsze nie płać kary - po drugie, jeśli umowa nie zawiera żadnych specjalnych warunków.
аватар AllOverTheWorld
Podaj daty, jeśli jest maj, to na pewno jest w porządku ....
аватар sikun
nie chcesz płacić, kwota dochodzi do 75 000 hrywien. = 6000 dolarów. gdzie możemy dostać tak wiele. umowa ma tylko klauzulę, w przypadku odwołania wycieczki, kara w wysokości 100%. ale nie określono po dokonaniu płatności lub w każdym przypadku należy ją zapłacić. jak być???
аватар Yaroslavas
sikun spróbuj negocjować z nimi po ludzku, wytłumacz sytuację (wiem, że czasami TO idzie na ustępstwa), a jeśli to nie wyjdzie, to skontaktuj się z dobrym prawnikiem, który dokładnie przeanalizuje sytuację i powie, na co się zwrócić aby nie płacić tej grzywny. Myślę, że w każdym razie będzie to tańsze niż zapłacenie grzywny w wysokości 75 000 hrywien. Myślę, że jeśli jesteś uzbrojony w wiedzę i możesz wszystko wnieść do TO, to wszystko zostanie rozstrzygnięte w trybie przedprocesowym, ale oczywiście za konsultację będziesz musiał zapłacić dobremu prawnikowi. Jest wysoce pożądane, aby specjalizował się w takich sprawach.
аватар vikaamira
a z którym operatorem pracowałeś nad tą aplikacją? Zastanawiam się, czy będą lojalni wobec twojej sytuacji. Powodzenia w podjęciu decyzji!!!
аватар sikun
Napisaliśmy list do szefa TO, wysłany e-mailem. mail, odpowiedź otrzymała tylko z działu handlowego - grzywna 600 dolarów, ale podejrzewam, że dyrektor nie widział listu. ALE, dzisiaj zabrali list do biura TO. Poczekajmy i zobaczmy, co ma do powiedzenia kierownictwo. Turysta oczywiście nie chce nawet płacić tych pieniędzy. I nie wzięliśmy zaliczki za przyjaźń. Teraz będziemy mieli naukę. Nawet z przyjaciółmi trzeba wziąć nie zaliczkę, ale cały koszt wycieczki.
аватар irina_1901
Czy określiłeś ten warunek w Umowie z turystą? Zawsze musisz pisać, wtedy on będzie odpowiedzialny za sytuację. W przeciwnym razie bierzesz odpowiedzialność.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące ZEA
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
już